Βιβλίο
Marketing εστιατορίου
Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται... και τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτό

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Αθήνα
Σταμούλη Α.Ε.
2005
σ. 151
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-351-595-1
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 12.74€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 06-10-2005)
Περίληψη:

"Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται;" "Τι μπορώ να κάνω για να αποκτήσω πιστή πελατεία;", "Τι τιμές να βάλω;", "Πώς να προβάλλω το εστιατόριο μου;" Στα ερωτήματα αυτά, που βασανίζουν κάθε επιχειρηματία του επισιτιστικού κλάδου, δίνει λύσεις το παρόν εγχειρίδιο, προσεγγίζοντας το εστιατόριο από την πλευρά του επισκέπτη.
Στόχος του συγγραφέα είναι να "αποκωδικοποιήσει" τις ανάγκες του επισκέπτη: τι θέλει, τι τον ενοχλεί, πώς σκέπτεται, πως αποφασίζει, με κύριο στόχο να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσελκυστούν πιθανοί πελάτες αλλά και πως αυτοί θα παραμείνουν στην επιχείρηση.
[...]