Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 254615
[title] => Αποτελεσματική διαχείριση της συμπεριφοράς στη σχολική τάξη
[subtitle] => Επιστημονικά τεκμηριωμένες στρατηγικές
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Παρόλο που η διαχείριση της συµπεριφοράς στην τάξη είναι καθοριστικής σηµασίας για µια επιτυχηµένη διδασκαλία, πολλοί εκπαιδευτικοί πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης έρχονται αντιµέτωποι µε ποικίλα προβλήµατα στον συγκεκριµένο τοµέα. Αυτός ο απαραίτητος οδηγός µετατρέπει τα πιο αξιόπιστα επιστηµονικά δεδοµένα για τη διαχείριση της συµπεριφοράς στην τάξη σε εύκολα εφαρµόσιµες στρατηγικές, τις οποίες οι εκπαιδευτικοί µπορούν να χρησιµοποιήσουν για να προάγουν ένα παραγωγικό και ασφαλές περιβάλλον µάθησης. Τα κεφάλαια περιγράφουν επιστηµονικά τεκµηριωµένες κατευθυντήριες γραµµές για την εφαρµογή στρατηγικών πρόληψης σε επίπεδο τάξης, συστηµάτων ανταλλάξιµων αµοιβών, οµαδικών ενισχύσεων και παρεµβάσεων αυτοδιαχείρισης της συµπεριφοράς. Παρουσιάζονται διαδικασίες για την αξιολόγηση της αποτελεσµατικότητας των παρεµβάσεων, καθώς και για την εξατοµίκευσή τους, ενώ στα εργαλεία του βιβλίου οι αναγνώστες θα βρουν επίσης 9 φόρµες και 21 σύντοµες «Κάρτες Καθοδήγησης», που αναλύουν τα βασικά βήµατα κάθε στρατηγικής.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => αποτελεσματικη-διαχειριση-της-συμπεριφορας-στη-σχολικη-ταξη-503007
[deleted] => 0
[category_id] => 1
[publisher_id] => 8115
[writter_id] => 131105
[area_id] => 1
[publish_date] => 1616965200
[first_publish_date] => 1616965200
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_254615/254615.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/26/b254615.jpg
[isbn] => 978-960-635-266-9
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 288
[weight] => 0
[dimensions] => 29x21
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 0
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 24.90
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1617086393
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Hulac, David M.
Ο David M. Hulac, PhD, NCSP, είναι Επίκουρος Καθηγητής Σχολικής Ψυχολογίας στο University of Northern Colorado.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.