Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 99364
[title] => Θέατρο τσέπης
[subtitle] => Μονόπρακτα
[parallel_title] =>
[original_title] => Théâtre de poche
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => "Ιδού λοιπόν, θέατρο τσέπης. Mε τον όρο "θέατρο τσέπης" δεν εννοούμε "θέατρο που το πάει βόλτα ο αναγνώστης στην τσέπη του", αλλά κατά κάποιο τρόπο ένα έλασσον θέατρο, ένα απλό πρόσχημα για να λάμψει ένα αστέρι από μια γωνία λιγότερο γνωστή.
Kατά παράκληση λοιπόν του εκδότη μου, επέτρεψα τη συγκέντρωση αυτών των κειμένων-προσχημάτων με το χαλαρό τους ύφος, γραμμένων γρήγορα για τον έναν ή τον άλλο καλλιτέχνη που επιθυμούσε να κρατά στην τσάντα του ένα μικρό έργο ευκολόπαικτο στο σανίδι, το λιμπρέτο ενός μπαλέτου ή μιας μιμικής των οποίων η πρώτη γραφή στην πραγματικότητα δεν υπήρξε παρά μια εικονική γραφή και που τη χορογραφία τους θα έπρεπε να την ξεχάσουμε". (Z.K.).
Δημοσιευμένα το 1955, τα κείμενα αυτά επιτρέπουν να διεισδύσουμε στην τόσο θελκτική προσωπικότητα του Zαν Kοκτώ (1889-1963): τον οίστρο του, το χιούμορ, τη λεπτή καλλιγραφία του πορτρέτου, το κλείσιμο του ματιού, την ταχύτητα του ύφους, την τρυφερή αγαλλίαση που προσφέρει η πένα του.
O Kοκτώ για περισσότερα από πενήντα χρόνια δεν θα πάψει να καταπλήσσει τους πάντες, αναπτύσσοντας τη μαγεία του στην ποίηση, στην πρόζα, στο θέατρο, στον κινηματογράφο, σε σχέδια και σε πίνακες.
Μισήθηκε στην εποχή του υπερβολικά, για να αφοπλίσει τους πάντες στη διάρκεια, μη ανταποδίδοντας ποτέ τα χτυπήματα. Μόνος εναντίον όλων, ένας γητευτής των καιρών, ελαφρός, γενναιόδωρος έως την εκμετάλλευση από ασήμαντους και σημαντικούς, μια ιδιόμορφη αγιότητα της αυτοκαταστροφής και των παθών, του οπίου και των σκανδάλων. Με απόλυτο πνεύμα πρωτοπορίας, προηγήθηκε της εποχής του για να αναγγείλει την επόμενη, εκφράζοντας τον διαρκή ηλεκτρισμό ενός γίγνεσθαι, ενός κύματος που συνέχεια ξεσπά μπροστά.
[contents] =>
[notes] => Πρόλογος: Βίκος Ναχμίας
[lang_code] => el
[seo_url] => θεατρο-τσεπης-194047
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 44
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 1454277600
[first_publish_date] => 1128114000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/placeholders/blank_page_cover.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/010/b99364.jpg
[isbn] => 978-960-325-604-5
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 68
[weight] => 87
[dimensions] => 19x11
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 8.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1457338392
)
[1] => Array
(
[title_id] => 216764
[title] => Ο ωραίος αδιάφορος (Ζιγκολό)
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Ο Κοκτώ θαύμαζε και λάτρευε την Πιάφ. Έγραψε για κείνη δύο μονολόγους "Το φάντασμα της Μασσαλίας" και "Ο ωραίος αδιάφορος". Στο δεύτερο, ο Κοκτώ σχοινοβατεί και ψυχαναλύει ανάμεσα στον "υπόκοσμο" και τον "αξιοπρεπή κόσμο μας".
Στο "Ο ωραίος αδιάφορος", εκμαιεύει όλα τα συναισθήματα μιας πόρνης για τον ζιγκολό της. Μια ύπαρξη από κείνες που είχαν την ατυχία να γεννηθούν μέσ’ τη μιζέρια, υπάρξεις χαμένες από την αρχή της ζωής τους, που αγκιστρώνεται από έναν ζιγκολό για να μπορέσει να συνεχίσει να ζει. Όλα τα τρυφερά πρωτόγονα, παθιασμένα συναισθήματα μιας ψυχής χαμένης. Από τη "σοβαρή κοινωνία μας" που βγάζει όλη την υπαρξιακή της αγωνία και την εξάρτησή της, σε μια άλλη χαμένη ψυχή που αδιαφορεί εντελώς. Η απόκληρη της κοινωνίας, σπρωγμένη στο βούρκο από την υποκρισία, αυτής της "αξιοπρεπούς και σοβαρής κοινωνίας".
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ο-ωραιος-αδιαφορος-ζιγκολο-427481
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 6617
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 1451599200
[first_publish_date] => 1480543200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_216764/216764.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/22/b216764.jpg
[isbn] => 978-960-694-282-2
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 32
[weight] =>
[dimensions] => 17x12
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 4.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1490338025
)
[2] => Array
(
[title_id] => 198072
[title] => Καταχθόνια μηχανή
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => La machine infernale
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Παγκόσμιο Θέατρο
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => [...] Ο Κοκτώ εμπνέεται από τον αρχαίο μύθο αλλά συγχρόνως προσπαθεί να μείνει πιστός στο πνεύμα του μύθου. Έτσι, ο Οιδίποδας νικά τη Σφίγγα φαινομενικά. Η Σφίγγα μισή άνθρωπος, μισή θεός, είναι συγχρόνως η αδιάλλακτη θεά Νέμεσις και η γυναίκα. Η ερωτευμένη γυναίκα που θέλει να ζήσει κάτω απ' την ανθρώπινη μορφή για να κάνει ευτυχισμένο τον νεαρό Οιδίποδα. Ξέρει πως μετά τη νίκη του Οιδίποδα πρέπει να πέσει νεκρή, όμως αισθάνεται αδύναμη να υπακούσει στις απάνθρωπες διαταγές των θεών· θέλει για μια φορά, να βοηθήσει τον νεαρό θνητό αλλά εκείνος στο τέλος την αψηφά. Η ερωτική θυσία της Σφίγγας σπρώχνει τον Οιδίποδα, μια ώρα αρχύτερα, στην παγίδα που του έχουν στήσει οι ανελέητοι θεοί. Μια πράξη ενάντια στους ουράνιους νόμους βάζει σε ενέργεια την καταχθόνια μηχανή. Το άκαμπτο αυτό σύστημα εκφράζεται με μια μόνο φράση του θεού Άνουβι: "Εμείς έχουμε τους θεούς μας, οι θεοί έχουν τους δικούς τους. Και φτάνουμε έτσι στο άπειρο". [...]
[contents] =>
[notes] => 2η αναθεωρημένη έκδοση
[lang_code] => el
[seo_url] => καταχθονια-μηχανη-390167
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 1
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 1401570000
[first_publish_date] => 517957200
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_198072/198072.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/20/b198072.jpg
[isbn] => 978-960-558-083-4
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 128
[weight] => 0
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 2
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 9.54
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1633595888
)
[3] => Array
(
[title_id] => 175195
[title] => Το φάντασμα της Μασσαλίας (γραμμένο για την Εντίθ Πιαφ)
[subtitle] => Μονόλογος
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Το Οκτασέλιδο του Μπιλιέτου
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] =>
[contents] =>
[notes] => Φυλλάδιο αρ. 64, Ιούλιος-Αύγουστος 2010. Η σειρά φυλλαδίων "Το οκτασέλιδο του Μπιλιέτου" έχει αριθμό ISSN: 1106-6032.
[lang_code] => el
[seo_url] => το-φαντασμα-της-μασσαλιας-γραμμενο-για-την-εντιθ-πιαφ-344621
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 6438
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 1277931600
[first_publish_date] => 1277931600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/placeholders/blank_page_cover.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/18/b175195.jpg
[isbn] =>
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 8
[weight] =>
[dimensions] => 22x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 5.32
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1327571143
)
[4] => Array
(
[title_id] => 40550
[title] => Το όπιο
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => Opium
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Λογοτεχνία
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το να ζεις στον εικοστό αιώνα είναι για πάμπολλους ανθρώπους τόσο αφόρητα πληκτικό ή απελπιστικό, που αρκετοί απ' αυτούς, ελπίζοντας να βρουν διαφυγή, ερεθίσματα ή γαλήνη, σπρώχνουν το σώμα και την ψυχή τους σε μια τερατώδη ένωση παίρνοντας ναρκωτικά. Κι ένας ακόμη μεγαλύτερος αριθμός ανθρώπων που δεν έχουν κουράγιο να τα παίρνουν, βρίσκουν ευχαρίστηση διαβάζοντας βιβλία που αναφέρονται σε ναρκομανείς. Η συμβολή του Κοκτό σ' αυτό τον περίεργο κλάδο της λογοτεχνίας είναι μοναδική. Με το "Όπιό" του, το ημερολόγιο μιας αποτοξίνωσης, ζωντανεύει την ημέρα και τη νύχτα του κόσμου του όπιου μ' ένα δικό του στιλ, μέσα από γαλήνια ή ταραγμένα σχέδια και γράφοντας "εντυπωσιακά" με την αρχική έννοια της λέξης, όταν αφύσικες καταστάσεις μετατρέπονται σε σκοτεινή ποίηση, σε τέτοιο σημείο ώστε ο καπνός που αναδύεται απ' τις καμπίνες του πλοίου απ' τη Σαϊγκόν να μεταμορφώνεται σε γκρίζα σύννεφα μακρινών ελαιόδεντρων.
Γράφω αυτές τις αράδες μετά από δώδεκα μέρες και δώδεκα νύχτες αγρύπνιας. Αφήνω τα σχέδια να εκφράσουν τα μαρτύρια που προκαλεί η ιατρική ανικανότητα σ' αυτούς που γυρεύουν μια θεραπεία η οποία μετατρέπεται τελικά σε μια τυραννία.
Το όπιο οδηγεί τον οργανισμό στο θάνατο μέσα από μία κατάσταση ευφορίας. Τα βάσανα αρχίζουν απ' τη στιγμή που επιστρέφει κανείς στη ζωή χωρίς να το θέλει. Μια ολοκληρωτική άνοιξη ξετρελαίνει τις φλέβες, απελευθερώνοντας πάγο και λάβες φωτιάς. Συνιστώ στον ασθενή που στερήθηκε για οχτώ μέρες, να φωλιάσει το κεφάλι του μες στη λακκούβα του χεριού του, να κολλήσει τ' αυτί στο μπράτσο και να περιμένει. Καταστροφές, εξεγέρσεις, εργοστάσια που ανατινάζονται, στρατοί που το βάζουν στα πόδια, κατακλυσμός· το αυτί συλλαμβάνει μια καθολική αποκάλυψη στην έναστρη νύχτα του ανθρώπινου κορμιού.
[contents] =>
[notes] => Πρόλογος: Sinclair Road, Margaret Crosland.
[lang_code] => el
[seo_url] => το-οπιο-79207
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 448
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 1167602400
[first_publish_date] => 946677600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_40550/40550.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/05/b40550.jpg
[isbn] => 978-960-322-132-6
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 155
[weight] =>
[dimensions] => 17x12
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 7.47
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1265097600
)
[5] => Array
(
[title_id] => 110317
[title] => Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες
[subtitle] => Το πρώτο μου ταξίδι
[parallel_title] =>
[original_title] => Tour du monde en 80 jours
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Terra Incognita
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => "Τα τρένα παίζουν συμφωνίες του Μπετόβεν. (...) Αυτό το αίμα που τρέχει, αυτός ο σκοτεινός μετρονόμος των αρτηριών, αυτά τα θριαμβευτικά εμβατήρια, αυτοί οι νυχτερινοί σταθμοί και, την ημέρα, αυτές οι λευκές πόλεις, οι σχεδόν αραβικές, από κύβους, κόσμο και μιναρέδες στην όχθη μιας λουλακί θάλασσας, θα είναι τα διαλείμματα ενός ονειρικού θεάτρου όπου οι ηθοποιοί ερμηνεύουν αμετάφραστα δραματικά έργα."
28 Μαρτίου 1936. Ένα ταξίδι-πρόκληση. Ο Ζαν Κοκτώ μαζί με τον Μαρσέλ Χιλ, επιχειρούν ξανά το "Γύρο του Κόσμου σε ογδόντα ημέρες", ακολουθώντας τα ίχνη του Φιλέα Φογκ και του Πασπαρτού, των διάσημων ηρώων του Βερν. Ρώμη, Αθήνα, Κάιρο, Πεκίνο, Χονγκ-Κονγκ, Νέα Υόρκη, κάποιοι από τους εφήμερους σταθμούς. Πόλεις, τοπία και άνθρωποι εναλλάσσονται σ’ ένα καλειδοσκόπιο εικόνων, σχημάτων και χρωμάτων που γεφυρώνει την γραφικότητα με την εκκεντρική ομορφιά, το όνειρο με την πραγματικότητα. Ιστορικά μνημεία και κακόφημες συνοικίες. Άρωμα μαστίχας και μύρου στις υπαίθριες αγορές. Το Κομπακίρ, η περίφημη συνοικία του έρωτα στην Αλεξάνδρεια. Ο γρύλος Σπόρος, το ξεχωριστό δώρο μιας Αμερικανίδας θαυμάστριας. Η συνάντηση με τον Τσάρλι Τσάπλιν, το οικείο θαύμα αυτού του ταξιδιού.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ο-γυρος-του-κοσμου-σε-80-ημερες-215857
[deleted] => 0
[category_id] => 48
[publisher_id] => 21
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 1151701200
[first_publish_date] => 1151701200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_110317/110317.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/12/b110317.jpg
[isbn] => 978-960-04-3181-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 285
[weight] => 437
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 13.24
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1280300400
)
[6] => Array
(
[title_id] => 34490
[title] => Ο κινηματογράφος της ποίησης
[subtitle] => Μια συζήτηση
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Κινηματογράφος
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] =>
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ο-κινηματογραφος-της-ποιησης-67267
[deleted] => 0
[category_id] => 34
[publisher_id] => 448
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 1041372000
[first_publish_date] => 504914400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_34490/34490.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/04/b34490.jpg
[isbn] => 978-960-322-186-9
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 125
[weight] => 136
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 6.39
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1265097600
)
[7] => Array
(
[title_id] => 67018
[title] => Οι τρομεροί γονείς
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => Les parents terribles
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Θέατρο
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Έργο γραμμένο το 1938, Οι τρομεροί γονείς είναι μια ελεγεία για τις οικογενειακές και διαπροσωπικές σχέσεις στο πρώτο μισό του εικοστού αιώνα. Το έργο αυτό θεωρείται από τα σημαντικότερα του πολυτάλαντου Κοκτώ, έχει μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες και παίζεται συχνά στις ευρωπαϊκές και αμερικανικές σκηνές.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => οι-τρομεροι-γονεις-130781
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 20
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 1014933600
[first_publish_date] => 1014933600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_67018/67018.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/07/b67018.jpg
[isbn] => 978-960-16-0332-2
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 159
[weight] =>
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 13.31
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1330694464
)
[8] => Array
(
[title_id] => 76901
[title] => Carl Dreyer
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Μεγάλοι Δημιουργοί του 20ού Αιώνα
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το βιβλίο εκδόθηκε με την ευκαιρία της πλήρους αναδρομής στο έργο του Carl Theodor Dreyer που πραγματοποιήθηκε από τις 14 έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2001 στη Θεσσαλονίκη και την αίθουσα "Παύλος Ζάννας" και από 21 έως 27 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα και την αίθουσα "Απόλλων Renault". Πρόκειται για μία μονογραφία αφιερωμένη στη ζωή και το έργο του μεγάλου Δανού σκηνοθέτη. Περιλαμβάνει κριτικές αναλύσεις του έργου του από μελετητές, κείμενα του ιδίου και συνεντεύξεις, καθώς και φιλμογραφία με σχόλια κριτικών και κινηματογραφιστών.
Περιέχονται τα κείμενα:
- Jean Renoir, "Το αμάρτημα του Dreyer"
- Francois Truffaut, "H λευκότητα του Carl Dreyer"
- Barthelemy Amengual, "Οι λευκές νύχτες της ψυχής"
- Andre Techine, "Ο βόρειος αρχαϊσμός του Dreyer"
- Gilles Deleuze, "Η εικόνα - συναίσθημα"
- Αλέξανδρος Μουμτζής, "Η πέτρα και ο κήπος"
- Andrea Martini, "Οι λέξεις του Dreyer"
- Δημήτρης Μπάμπας, "Μορφές γυναικών: πρόσωπα που άνθισαν από λύπη"
- Νίκος Λυγγούρης, "Ταξιδιώτης πάνω στη γη"
- Carl Th. Dreyer, "Επιστολή στο διευθυντή της Nordisk"
- Carl Th. Dreyer, "Λίγα λόγια για το κινηματογραφικό στιλ"
- Carl Th. Dreyer, "Ο πραγματικός ομιλών κινηματογράφος"
- Carl Th. Dreyer, "Φαντασία και χρώμα, ανάμεσα σε γη και ουρανό"
- Νίκος Κολοβός, "Ο σοφός και ο παθιασμένος ποιητής"
- Θωμάς Λιναράς, "Πιο κοντά στη γη παρά στον ουρανό"
- Carl Th. Dreyer, "Η αισθητική του πλάνου" (σχολιασμένο απόσπασμα από το ντεκουπάζ της ταινίας "Μέρες οργής")
- Μπάμπης Ακτσόγλου, ""Ο πρόεδρος": Ένα γκριφιθικό μελόδραμα"
- Τάσος Γουδέλης, ""Σελίδες από το ημερολόγιο του σατανά": ένας χαρισματικός μαθητευόμενος"
- Sylvie Pierre, ""Η χήρα του πάστορα": άγρυπνη μητριαρχία"
- Μπάμπης Ακτσόγλου, ""Οι στιγματισμένοι - Αγαπάτε αλλήλους": Πρότυπο στρατευμένου κινηματογράφου"
- Μπάμπης Ακτσόγλου, ""Μια φορά κι έναν καιρό": Μια χαμένη και ημιτελής ταινία"
- Charles Tesson, ""Μικαέλ": Η σύγχυση των συναισθημάτων"
- Μαρία Γαβαλά, ""Μικαέλ": Μέσα κι έξω απ' το πολύπτυχο της αγάπης"
- Antoine Baecque, ""Ο αφέντης του σπιτιού - Τιμά τη σύζυγο σου": Ένας αποκαθαρμένος κόσμος"
- Τάσος Γουδέλης, ""Ο αφέντης του σπιτιού - Τιμά τη σύζυγο σου": Η δοκιμασία και η σωτηρία"
- Μαρία Γαβαλά, ""Η νύφη του Γκολμντάλ": Μια απόλυτα ντραγιερική ταινία"
- Carl Dreyer, ""Το πάθος της Ζαν ντ' Αρκ": Η συνεργασία με τη Falconetti"
- Maurice Drouzy, ""Το πάθος της Ζαν ντ' Αρκ": Ένα έργο τέχνης στην Τέχνη και την Αλήθεια"
- Jean Cocteau, ""Το πάθος της Ζαν ντ' Αρκ": Αδιάσειστη απόδειξη"
- Henni Langlois, ""Το πάθος της Ζαν ντ' Αρκ": Μια εξαίσια αποτυχία"
- Bartelemy Amengual, ""Το πάθος της Ζαν ντ' Αρκ": Λειτουργίες του γκρο πλάνου και του καδραρίσματος στο "Πάθος της Ζαν ντ' Αρκ""
- Louis Seguin, ""Το πάθος της Ζαν ντ' Αρκ": Οι προθέσεις του πάθους"
- Nicolas de Gunzburg, ""Βαμπίρ": Η συνεργασία μoυ με τον Dreyer"
- Jean-Pierre Rehm, ""Βαμπίρ": Ο ουρανός και το αλεύρι"
- Jonathan Rosenbaum, ""Βαμπίρ": Le plus sonore de tous les films"
- Charles Tesson, ""Βαμπίρ": Ο τροχός"
- Τάσος Γουδέλης, ""Μέρες οργής": Ένα κατοικήσιμο σπίτι"
- Αντουανέττα Aγγελίδη, ""Μέρες οργής": Δύο κληρονομιές"
- Maurice Drouzy, ""Δύο ανθρώπινες υπάρξεις": Ένα πείραμα του Kammerspiel"
- Eric Rohmer, ""Ο λόγος": Μια χριστιανή Άλκηστις"
- Γιάννης Μπακογιαννόπουλος, ""Ο λόγος": Γήινη μεταφυσική"
- Αχιλλέας Κυριακίδης, ""Ο λόγος": Πόθεν τούτοις ταύτα: Μια συγκριτική κινηματογραφική θαυματολογία"
- Pascal Bonitzer, ""Γερτρούδη": Caput mortuum"
- Χρήστος Βακαλόπουλος, ""Γερτρούδη": σημείωση για τη Γερτρούδη"
- Δημοσθένης Αγραφιώτης, ""Γερτρούδη": Η αξεπέραστη μη αμοιβαιότητα"
- Μανόλης Κούκιος, ""Γερτρούδη": Amor omnia"
- Νίκος Λυγγούρης, ""Γερτρούδη": Το φως του χρόνου"
[contents] =>
[notes] => Διοργάνωση: Υπουργείο Πολιτισμού, Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, Βασιλική Πρεσβεία της Δανίας. Πρόλογος: Μιχάλης Δημόπουλος.
[lang_code] => el
[seo_url] => carl-dreyer-150113
[deleted] => 0
[category_id] => 34
[publisher_id] => 6760
[writter_id] => 7912
[area_id] => 74
[publish_date] => 978300000
[first_publish_date] => 978300000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_76901/76901.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/08/b76901.jpg
[isbn] => 978-960-86572-7-4
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 231
[weight] => 738
[dimensions] => 26x21
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 20.20
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1294395511
)
[9] => Array
(
[title_id] => 1510
[title] => Οι τρομεροί γονείς
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => Les parents terribles
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Παγκόσμιο Θέατρο
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] =>
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => οι-τρομεροι-γονεις-2799
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 1
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 904597200
[first_publish_date] => 904597200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/placeholders/blank_page_cover.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/01/b1510.jpg
[isbn] => 978-960-248-923-9
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 114
[weight] =>
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 9.54
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1526902332
)
[10] => Array
(
[title_id] => 18896
[title] => Η ανθρώπινη φωνή. Το φάντασμα της Μασσαλίας. Η ψεύτρα. Την έχασα
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Παγκόσμιο Θέατρο
[subseries_title] => Μικρή Θεατρική Βιβλιοθήκη
[technical_requirements] =>
[summary] =>
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => η-ανθρωπινη-φωνη.-το-φαντασμα-της-μασσαλιας.-η-ψευτρα.-την-εχασα-36737
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 1
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 757375200
[first_publish_date] => 757375200
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/placeholders/blank_page_cover.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/02/b18896.jpg
[isbn] => 978-960-248-705-1
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 62
[weight] => 0
[dimensions] => 18x12
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 0
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 27
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 6.89
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1690170987
)
[11] => Array
(
[title_id] => 120185
[title] => Ανθρώπινη φωνή
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] =>
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ανθρωπινη-φωνη-235567
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 186
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 757375200
[first_publish_date] => 757375200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_120185/120185.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/13/b120185.jpg
[isbn] => 978-960-7062-39-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 0
[pages] => 30
[weight] =>
[dimensions] =>
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 8.16
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1177922801
)
[12] => Array
(
[title_id] => 52178
[title] => Τα τρομερά παιδιά
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => Les enfants terribles
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Οι Κλασσικοί
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Κάτι τρομερό συμβαίνει αυτό το βράδυ. Η αυλή του σχολείου είναι καλυμμένη με χιόνι και οι μικροί "διάβολοι" ξετρυπώνουν από παντού. Όταν ο Πωλ περνάει την πύλη της, ένας καταιγισμός από χιονόμπαλες τον υποδέχεται. Αυτός προχωράει αδιάφορος, αναζητώντας με τα μάτια το είδωλό του: τον Νταρζελός. Ξαφνικά τον διακρίνει, όρθιο ανάμεσα στους "στρατιώτες" του. Το χέρι του Νταρζελός σηκώνεται αργά, διαγράφοντας στον αέρα ένα τεράστιο τόξο. Η μπάλα του χιονιού χτυπάει τον Πωλ στο στήθος. Το αίμα αναβλύζει από το στόμα του, βάφοντας κόκκινο το λασπωμένο χιόνι. Ο γιατρός, που φτάνει αργότερα, δεν ξέρει τι να πει. Το παιδί έχει, απλούστατα, πολύ ευαίσθητο στήθος. Του συνιστά απόλυτη ανάπαυση και τον παραδίδει στις φροντίδες της δεκαεξάχρονης αδελφής του Ελιζαμπέτ, επειδή η μητέρα τους βρίσκεται καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι. Στο δωμάτιο του Πωλ θα εκδηλωθεί ο παθιασμένος και αχόρταγος έρωτας της Ελιζαμπέτ για τον αδελφό της. Αυτό το συνηθισμένο δωμάτιο θα γίνει ο ναός του έρωτα τους. Ο Πωλ, όμως, εξακολουθεί να λατρεύει το χέρι που τον χτύπησε. Δεν μπορεί να ξεχάσει τον Νταρζελός, το είδωλό του...
Δημοσιευμένο το 1929, "Τα τρομερά παιδιά" είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα έργα του Κοκτώ. Το πάθος που ενώνει τα δυο αδέλφια θα φαινόταν διφορούμενο και σκανδαλώδες αν δεν είχαν χαράξει γύρω τους ένα μαγικό κύκλο, που τα προστατεύει από τον εξωτερικό κόσμο και τα κάνει να επικοινωνούν με έναν κόσμο "όπου τα σώματα και οι ψυχές παντρεύονται κι όπου η αιμομιξία δεν καταδιώκει τους αγαπημένους".
[contents] => Ένθετο "Πορτραίτα - Κοκτώ, η ζωή και το έργο του".
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => τα-τρομερα-παιδια-101719
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 203
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 746830800
[first_publish_date] => 746830800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 6
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_52178/52178.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/06/b52178.jpg
[isbn] => 978-960-85368-6-9
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 11
[pages] => 191
[weight] => 203
[dimensions] => 20x13
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 15.98
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1365068831
)
[13] => Array
(
[title_id] => 30780
[title] => Δαιμόνια μηχανή
[subtitle] => Ένα έργο σε τέσσερις πράξεις
[parallel_title] =>
[original_title] => La machine infernale
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Παγκόσμιο Θέατρο
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] =>
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => δαιμονια-μηχανη-60055
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 1
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 0
[first_publish_date] => 0
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 3
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/placeholders/blank_page_cover.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/04/b30780.jpg
[isbn] => 978-960-248-191-2
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 128
[weight] =>
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 11.94
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1528188106
)
)
)
[1] => Array
(
[type] => Ζωγράφος
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 208603
[title] => Pablo Picasso - Jean Cocteau: Οι καινοτόμοι του μοντερνισμού
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] =>
[contents] =>
[notes] => Κατάλογος για την ομότιτλη έκδοση το διάστημα 4 Νοεμβρίου 2015 έως 28 Φεβρουαρίου 2016.
[lang_code] => el
[seo_url] => pablo-picasso---jean-cocteau:-οι-καινοτομοι-του-μοντερνισμου-411177
[deleted] => 0
[category_id] => 29
[publisher_id] => 7939
[writter_id] => 0
[area_id] => 1
[publish_date] => 1443646800
[first_publish_date] => 1443646800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/placeholders/blank_page_cover.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/21/b208603.jpg
[isbn] => 978-618-5201-00-5
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 0
[pages] => 308
[weight] =>
[dimensions] => 29x22
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 0.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1458804353
)
[1] => Array
(
[title_id] => 17388
[title] => Ελληνικό ημερολόγιο
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => [...] Με διαλείμματα που κρατούν χιλιετηρίδες, η γη δέχεται ένα τράνταγμα, το ίδιο αυτό τράνταγμα που διαπιστώνουμε συχνά όταν παρατηρούμε το μηχανισμό του ατόμου που είναι μια άλλη μορφή της απόστασης, μορφή άγνωστη. Και που μας υποχρεώνει να πιστέψουμε στο άπειρα μικρό που είναι το ίδιο ανύπαρκτο όσο το άπειρα μεγάλο. Καθένα απ' αυτά τα πράγματα αλλάζει τον άξονα των πόλων και την εξωτερική μορφή των εδαφών και των θαλασσών. Οι άνθρωποι τα χάνουν απ' τις αλλαγές αυτές και τις εκλαμβάνουν για το τέλος του κόσμου. Ξαναρχίζουν απ' το μηδέν τις πενιχρές τους προσπάθειες. Πολύ πιθανό η Ελλάδα να ήταν μια ήπειρος που τα νησιά είναι τα ψίχουλά της. Ό,τι είχε ανθίσει πάνω στα ψίχουλα αυτά, εξαντλήθηκε σιγά-σιγά όπως οι προμήθειες σ' ένα ναυάγιο. Τα μέσα μεταφοράς αντικατέστησαν τους λωποδύτες. Οι πειρατές που εξαφανίστηκαν δεν άφησαν στη θέση τους παρά χέρια γαμψά κι άδεια κεφάλια, ένα σκονισμένο μίγμα από θρησκείες και φυλές. Η Ελλάδα είναι ένα πτώμα που το έχουν καταφάει οι μύθοι. Ένα φάντασμα στεφανωμένο με παραμύθια. Ένα ανάλογο ταξίδι λέει πολλά για την τύχη του να ζει κανείς στη Γαλλία και για την τύφλωση των Γάλλων. (Εγώ επικεφαλής. Όλοι αυτοί οι εξαθλιωμένοι βράχοι μου φαίνονταν να είναι η Εδέμ).
[contents] =>
[notes] => Πρόλογος: Γιάννης Τσαρούχης
[lang_code] => el
[seo_url] => ελληνικο-ημερολογιο-33767
[deleted] => 0
[category_id] => 47
[publisher_id] => 11
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 504914400
[first_publish_date] => 504914400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_17388/17388.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/02/b17388.jpg
[isbn] =>
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 79
[weight] => 263
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 7.96
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1074853461
)
)
)
[2] => Array
(
[type] => Καλλιτέχνης
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 180474
[title] => Από τον Picasso στον Koons: Κοσμήματα καλλιτεχνών
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Η έκθεση παρουσίαζε μια επιλογή κοσμημάτων σχεδιασμένων από μερικούς από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες του δεύτερου μισού του 20ού και του 21ου αιώνα. Τα έργα των Stephen Antonakos, Bernar Venet, Louise Bourgeois, Georges Braque, Alexander Calder, Cesar, Giorgio de Chirico, Jean Cocteau, Max Ernst, Ablerto Giacometti, Keith Haring, Jeff Koons, Fernand Leger, Roy Lichtenstein, Pablo Picasso και Man Ray, που παρουσιάζονταν μεταξύ άλλων στην έκθεση, προέρχονται στην πλειοψηφία τους από την προσωπική συλλογή της επιμελήτριας της έκθεσης Diane Venet και θέτουν εκ νέου το ζήτημα της σύνδεσης της αργυροχοΐας με την καλλιτεχνική δημιουργία.
Η έκδοση περιλαμβάνει σύντομο εισαγωγικό κείμενο της Diane Venet και μια μικρή επιλογή από τη συλλογή της, και συμπληρώνεται με τα έργα 21 Ελλήνων καλλιτεχνών, τα οποία πλαισίωσαν την παρουσίαση της συλλογής στην Αθήνα.
[contents] =>
[notes] => Κατάλογος της ομότιτλης έκθεσης στο Μουσείο Μπενάκη - Κεντρικό κτίριο, Κουμπάρη 1 και Βασ. Σοφίας, μεταξύ 16 Μαίου 2012 - 2 Σεπτεμβρίου 2012. Προλογικά κείμενα: Άγγελος Δεληβορριάς, Diane Venet. Εισαγωγή: Diane Venet.
[lang_code] => el
[seo_url] => απο-τον-picasso-στον-koons:-κοσμηματα-καλλιτεχνων-355113
[deleted] => 0
[category_id] => 28
[publisher_id] => 502
[writter_id] => 0
[area_id] => 1
[publish_date] => 1335819600
[first_publish_date] => 1335819600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_180474/180474.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/19/b180474.jpg
[isbn] => 978-960-476-111-1
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 77
[weight] => 148
[dimensions] => 16x16
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 5.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1351084834
)
)
)
[3] => Array
(
[type] => Εικονογράφηση
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 40562
[title] => Θωμάς ο απατεώνας
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => Thomas l' imposteur
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Λογοτεχνία
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Όταν ρώτησαν τον μικρό Ζαν τι θα γινόταν όταν μεγαλώσει, απάντησε: "Πολυμήχανος". Έζησε 74 χρόνια (1889-1963), παρέμεινε παιδί, τρομερό των γαλλικών γραμμάτων, ασχολήθηκε με τρομερά παιδιά, τρομερούς γονείς, το μυθιστόρημα, το θέατρο, τον κινηματογράφο, το σχέδιο, το δοκίμιο, το όπιο, την Γαλλική Ακαδημία, μας αφήνει αμήχανους με αυτά που μηχανεύτηκε. Δεν ήταν επίορκος, έγινε πολυμήχανος. Δαιμόνια μηχανή. Ο Γκυγιώμ Θωμάς είναι ο νεαρός ήρωας του μυθιστορήματός του "Θωμάς ο απατεώνας". Διασκεδάζει με την ανατροπή κάθε κανόνα ορθής συμπεριφοράς. Δεν παίρνει τίποτε στα σοβαρά. Μόνο την υψηλή τέχνη του ωραίου απατεώνα. Ξεγέλασε τη ζωή, έζησε λαθραία, έζησε πραγματικά. Ξεγέλασε το θάνατο παριστάνοντας τον αιώνιο πεθαμένο.
Τότε ένιωσε ένα τρομερό χτύπημα μπαστουνιού στο στήθος. Έπεσε. Άρχισε να κουφαίνεται, να τυφλώνεται.
"Μια σφαίρα", μονολόγησε. "Είμαι χαμένος αν δεν παραστήσω τον πεθαμένο".
Αλλά σε 'κείνον η φαντασία και η πραγματικότητα ήταν ένα και το αυτό.
Ο Γκυγιώμ Θωμάς ήταν νεκρός.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => θωμας-ο-απατεωνας-79229
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 448
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 1180645200
[first_publish_date] => 378684000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_40562/40562.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/05/b40562.jpg
[isbn] => 978-960-322-284-2
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 157
[weight] => 146
[dimensions] => 17x12
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 8.52
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1265097600
)
[1] => Array
(
[title_id] => 150543
[title] => Το λευκό βιβλίο ή Έρωτες αγοριών
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => Le livre blanc
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => "Όσο περνούν τα χρόνια και ξεμακραίνω από την εποχή που το μυαλό δεν είχε ακόμα αρχίσει να ορίζει τις αισθήσεις, γυρνώντας πίσω βρίσκω αχνάρια του έρωτα που είχα πάντα για τ' αγόρια.
Λάτρευα πάντα το δυνατό κι όμορφο, αυτό που εγώ πίστευα πως πρέπει να τ' ονομάζουν το ωραιότερο φύλο. Το δυστύχημα με μένα ήταν ότι βρισκόμουν στα χέρια μιας κοινωνίας που αντιμετώπιζε το ασυνήθιστο σαν αντικείμενο ντροπής και το καταδίκαζε. Βασανιστικά μας υποχρέωνε ν' αλλάξουμε και να καταπνίξουμε τις ιδιαίτερες κλίσεις μας. [...]"
Το "Λευκό βιβλίο" πρωτοεκδόθηκε το 1928, στις 25 Ιουλίου, σε 31 αντίτυπα, χωρίς το όνομα του συγγραφέα και χωρίς εκδότη. Ξανατυπώθηκε το 1930 -αφού έχει προηγηθεί μια πρόχειρη αναφορά του Αντρέ Ζιντ στο περιοδικό του, που προδίδει για πρώτη φορά τον συγγραφέα- πάλι με συγγραφέα Ανώνυμο, με μια χειρόγραφη σελίδα και 17 ανυπόγραφα σχέδια του Κοκτώ, χρωματισμένα από τον ζωγράφο Αρμινιόν σε 450 αντίτυπα. [...]
(από τον πρόλογο του μεταφραστή)
[contents] =>
[notes] => Επανέκδοση: "Δαναός", 1983. Πρόλογος: Νίκος Παπαδογιάννης.
[lang_code] => el
[seo_url] => το-λευκο-βιβλιο-η-ερωτες-αγοριων-295659
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 460
[writter_id] => 1808
[area_id] => 1
[publish_date] => 578437200
[first_publish_date] => 578437200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 3
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_150543/150543.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/16/b150543.jpg
[isbn] =>
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 86
[weight] => 142
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 0.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1270053794
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Cocteau, Jean, 1889-1963
Ο Ζαν Κοκτώ (1889-1963) υπήρξε ποιητής, μυθιστοριογράφος, θεατρικός συγγραφέας, κριτικός, ζωγράφος και σκηνοθέτης του κινηματογράφου. Έργα του είναι: "Η δαιμόνια μηχανή" (1934), "Οι νεόνυμφοι του πύργου του Άιφελ" (1921), "Οι τρομεροί γονείς" (1938), "Τα ιερά τέρατα" (1940), "Η γραφομηχανή" (1941), "Ο ωραίος αδιάφορος" (1941), "Ο δικέφαλος αετός" (1946), και άλλα.
Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία
Jean Cocteau
Εκδότης:
Printa
ISBN: 978-960-85368-6-9
Αθήνα, 1993
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.