Array
(
[0] => Array
(
[type] => Μετάφραση
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 269002
[title] => Μικρά αθηναϊκά χρονικά
[subtitle] => Καθημερινές ιστορίες από την Αρχαία Αθήνα
[parallel_title] =>
[original_title] => Petites chroniques athéniennes
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Έκλεβαν την εφορία οι αρχαίοι Έλληνες; Τι έκαναν για την εμφάνιση και τη διατροφή τους; Σε ποια ηλικία παντρεύονταν τα κορίτσια; Τι ονόμαζαν «εργαστήριον»; Ποια ταβέρνα της αρχαίας Αθήνας είχε το καλύτερο κρασί; Πώς ξέσπασε η πανδημία στην αρχαία Αθήνα; Η συγγραφέας αλιεύει περίεργες, χιουμοριστικές, ακόμα και συγκινητικές λεπτομέρειες, που φωλιάζουν κρυμμένες σε μερικά από τα σπουδαιότερα κείμενα της αρχαιοελληνικής γραμματείας, και αφηγείται την καθημερινότητα στην αρχαία Αθήνα έτσι όπως δεν την είχαμε φανταστεί ποτέ.
Σκιτσάρει τον Περικλή, τον Σωκράτη, τον Ευριπίδη, τον Αισχύλο αλλά και τους ανώνυμους κατοίκους της Αθήνας στην εργασία, στις συναλλαγές τους, στην κοινωνική ζωή και στις προσωπικές τους στιγμές – να διασκεδάζουν, να τσακώνονται, να εξαπατούν, να ερωτεύονται –σε μια πόλη που σφύζει από ζωή όπως η σημερινή Αθήνα.
Άγνωστες πτυχές της καθημερινότητας ξεδιπλώνονται με σεβασμό αλλά και με χιούμορ, οι οποίες επιβεβαιώνονται από πηγές στο τέλος του βιβλίου και δίνουν στον αναγνώστη την ευκαιρία για περαιτέρω διερεύνηση.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => μικρα-αθηναικα-χρονικα-531781
[deleted] => 0
[category_id] => 1
[publisher_id] => 337
[writter_id] => 27670
[area_id] => 1
[publish_date] => 1657227600
[first_publish_date] => 1657227600
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_269002/269002.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/27/b269002.jpg
[isbn] => 978-618-5369-60-6
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 240
[weight] => 0
[dimensions] => 21x13
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 13.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1657266960
)
[1] => Array
(
[title_id] => 188554
[title] => Ο αφρός των ημερών
[subtitle] => Μυθιστόρημα
[parallel_title] =>
[original_title] => L ‘Écume des jours
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Παγκόσμια Λογοτεχνία
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => "- Με βρίσκεις όμορφη;
Η Κλοέ καθρεφτιζόταν στο νερό μιας ασημένιας δεξαμενής όπου κολυμπούσε ανενόχλητο το χρυσόψαρο. Στον ώμο της, το γκρίζο ποντίκι με τα μαύρα μουστάκια έτριβε τη μύτη του με τα ποδαράκια του και παρατηρούσε τις μεταβαλλόμενες αντανακλάσεις.
Η Κλοέ είχε φορέσει τις κάλτσες της, διάφανες σαν τον καπνό του θυμιάματος, στο χρώμα της ανοιχτόχρωμης επιδερμίδας της, και τις ψηλές άσπρες δερμάτινες γόβες της. Κατά τ' άλλα, ήταν γυμνή, εκτός από ένα βραχιόλι από μπλε χρυσό που έκανε να φαίνεται ακόμη πιο εύθραυστος ο λεπτεπίλεπτος καρπός της.
- Νομίζεις ότι πρέπει να ντυθώ;..."
Αναγνώστη, καλωσόρισες στον κόσμο του Μπορίς Βιαν: έναν κόσμο ονειρικό, ιδωμένο μέσα από "το μαγικό παράθυρο" του συγγραφέα, έναν κόσμο τεχνητό και ευφάνταστο, πολύχρωμο, αφρώδη, γευστικό και μελωδικό.
"Ο αφρός των ημερών" είναι ένα μυθιστόρημα μιας εποχής, μιας χώρας, μιας γλώσσας και ταυτόχρονα ένα μυθιστόρημα εκτός χρόνου, εκτός γεωγραφικών συντεταγμένων, ένα μυθιστόρημα κατεξοχήν της γλώσσας, στην παράδοση του Ραμπελαί, του Λιούις Κάρρολ, του Αλφρέντ Ζαρρύ και του Ρεημόν Κενώ, στο πνεύμα του Κολεγίου της Παταφυσικής. Είναι επίσης ένα μυθιστόρημα μιας μουσικής, της τζαζ, ένα μυθιστόρημα "πολύ πολύ σουίνγκ", σύμφωνα με την αγαπημένη έκφραση του συγγραφέα.
Πρόσφατα, "Ο αφρός των ημερών" μεταφέρθηκε στη μεγάλη οθόνη από τον Μισέλ Γκοντρύ, με πρωταγωνιστές την Ωντρέ Τωτού και τους Ρομαίν Ντυρί, Γκαντ Ελμαλέ, Ομάρ Συ.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ο-αφρος-των-ημερων-371239
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 212
[writter_id] => 19867
[area_id] => 1
[publish_date] => 1367355600
[first_publish_date] => 1367355600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_188554/188554.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/19/b188554.jpg
[isbn] => 978-960-504-062-8
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 316
[weight] => 396
[dimensions] => 20x13
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 16.80
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1384415385
)
[2] => Array
(
[title_id] => 168095
[title] => Πέντε στοχασμοί για την ομορφιά
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => Cinq méditations sur la beauté
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Νήματα
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => "Σήμερα, στην εποχή της πάνδημης δυστυχίας, της τυφλής βίας, των φυσικών και οικολογικών καταστροφών, το να μιλάμε για την ομορφιά μπορεί να φαίνεται άτοπο, άπρεπο, ακόμη και προκλητικό. Σχεδόν σκανδαλώδες. Ίσως όμως, γι' αυτόν ακριβώς το λόγο, η ομορφιά, σε αντίθεση με το κακό, βρίσκεται όντως στους αντίποδες μιας πραγματικότητας την οποία καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε".
Μέσα στην καρδιά του Φρανσουά Τσενγκ ο ποιητής απευθύνεται στον συγγραφέα και τον στοχαστή. Τους δείχνει πόσο άπρεπο είναι να πραγματεύεται κανείς σχολαστικά ένα ζήτημα όπου στην ουσία διακυβεύεται η ίδια η σωτηρία της ανθρωπότητας. Τους ζητά να μην αναφέρονται στη λέξη "ομορφιά" χωρίς να έχουν απόλυτη συνείδηση της βαρβαρότητας του κόσμου. τους βροντοφωνάζει ότι, απέναντι στη σχεδόν γενικευμένη βασιλεία του κυνισμού, η αισθητική δεν μπορεί να αγγίξει την ίδια της την ουσία παρά μόνο αν αφεθεί στην καταλυτική παρέμβαση της ηθικής.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => πεντε-στοχασμοι-για-την-ομορφια-330511
[deleted] => 0
[category_id] => 25
[publisher_id] => 31
[writter_id] => 16932
[area_id] => 1
[publish_date] => 1301605200
[first_publish_date] => 1301605200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_168095/168095.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/17/b168095.jpg
[isbn] => 978-960-256-698-5
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 133
[weight] => 211
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 12.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1327590341
)
[3] => Array
(
[title_id] => 102169
[title] => Εγώ, η Ντόρα Μάαρ
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το όνομά μου είναι Ντόρα Μάαρ. Ανάμεσα στους φίλους μου, τον Ζορζ Μπατάιγ, τον Πολ Ελυάρ, τον Μαν Ρέι, τον Μπρασαϊ, είχα μια κάποια φήμη ως φωτογράφος. Συνάντησα έναν άντρα. Ήταν η μεγαλοφυΐα. Ήταν η ζωή. Ήταν ο σπαραγμός. Μου ζήτησε να τον ακολουθήσω χωρίς να κοιτάξω πίσω μου, κι αν σήμερα επιστρέφω σ' αυτό που υπήρξε ο έρωτάς μας, το κάνω γιατί εκείνος έχει μόλις πεθάνει. Το έλεγαν Πάμπλο Πικάσο.
Ήταν ένας έρωτας τρελός. Κι όταν ο έρωτας ξεθώριασε, απέμεινε μονάχα η τρέλα. Ο Πικάσο με σχεδίασε με μια τρυφερότητα σαν να έπλεκε δαντέλα, και με ζωγράφισε σε όλες μου τις φάσεις. Έβαλε τον αιώνα να κλαίει μέσα από τα μάτια του. Μ' έριξε μέσα στην Γκερνίκα. Με ώθησε να βγάλω τη γλώσσα σ' όλη τη φρίκη του πολέμου. Μου έδωσε την αθάνατη ομορφιά που έχουν οι εικόνες στα μουσεία μας. Μου χάρισε την ηδονή και την καταστροφή. Λένε πως με άκουσαν να ισχυρίζομαι πως μετά τον Πικάσο δεν υπήρχε πια παρά μόνο ο Θεός. Δεν θυμάμαι να το είπα ποτέ, αλλά δεν έπαψα ούτε στιγμή να το σκέφτομαι...
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => εγω,-η-ντορα-μααρ-199643
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 31
[writter_id] => 4120
[area_id] => 1
[publish_date] => 1083358800
[first_publish_date] => 1083358800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_102169/102169.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/11/b102169.jpg
[isbn] => 978-960-256-588-9
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 235
[weight] => 349
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 15.79
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1263902155
)
[4] => Array
(
[title_id] => 76901
[title] => Carl Dreyer
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Μεγάλοι Δημιουργοί του 20ού Αιώνα
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το βιβλίο εκδόθηκε με την ευκαιρία της πλήρους αναδρομής στο έργο του Carl Theodor Dreyer που πραγματοποιήθηκε από τις 14 έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2001 στη Θεσσαλονίκη και την αίθουσα "Παύλος Ζάννας" και από 21 έως 27 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα και την αίθουσα "Απόλλων Renault". Πρόκειται για μία μονογραφία αφιερωμένη στη ζωή και το έργο του μεγάλου Δανού σκηνοθέτη. Περιλαμβάνει κριτικές αναλύσεις του έργου του από μελετητές, κείμενα του ιδίου και συνεντεύξεις, καθώς και φιλμογραφία με σχόλια κριτικών και κινηματογραφιστών.
Περιέχονται τα κείμενα:
- Jean Renoir, "Το αμάρτημα του Dreyer"
- Francois Truffaut, "H λευκότητα του Carl Dreyer"
- Barthelemy Amengual, "Οι λευκές νύχτες της ψυχής"
- Andre Techine, "Ο βόρειος αρχαϊσμός του Dreyer"
- Gilles Deleuze, "Η εικόνα - συναίσθημα"
- Αλέξανδρος Μουμτζής, "Η πέτρα και ο κήπος"
- Andrea Martini, "Οι λέξεις του Dreyer"
- Δημήτρης Μπάμπας, "Μορφές γυναικών: πρόσωπα που άνθισαν από λύπη"
- Νίκος Λυγγούρης, "Ταξιδιώτης πάνω στη γη"
- Carl Th. Dreyer, "Επιστολή στο διευθυντή της Nordisk"
- Carl Th. Dreyer, "Λίγα λόγια για το κινηματογραφικό στιλ"
- Carl Th. Dreyer, "Ο πραγματικός ομιλών κινηματογράφος"
- Carl Th. Dreyer, "Φαντασία και χρώμα, ανάμεσα σε γη και ουρανό"
- Νίκος Κολοβός, "Ο σοφός και ο παθιασμένος ποιητής"
- Θωμάς Λιναράς, "Πιο κοντά στη γη παρά στον ουρανό"
- Carl Th. Dreyer, "Η αισθητική του πλάνου" (σχολιασμένο απόσπασμα από το ντεκουπάζ της ταινίας "Μέρες οργής")
- Μπάμπης Ακτσόγλου, ""Ο πρόεδρος": Ένα γκριφιθικό μελόδραμα"
- Τάσος Γουδέλης, ""Σελίδες από το ημερολόγιο του σατανά": ένας χαρισματικός μαθητευόμενος"
- Sylvie Pierre, ""Η χήρα του πάστορα": άγρυπνη μητριαρχία"
- Μπάμπης Ακτσόγλου, ""Οι στιγματισμένοι - Αγαπάτε αλλήλους": Πρότυπο στρατευμένου κινηματογράφου"
- Μπάμπης Ακτσόγλου, ""Μια φορά κι έναν καιρό": Μια χαμένη και ημιτελής ταινία"
- Charles Tesson, ""Μικαέλ": Η σύγχυση των συναισθημάτων"
- Μαρία Γαβαλά, ""Μικαέλ": Μέσα κι έξω απ' το πολύπτυχο της αγάπης"
- Antoine Baecque, ""Ο αφέντης του σπιτιού - Τιμά τη σύζυγο σου": Ένας αποκαθαρμένος κόσμος"
- Τάσος Γουδέλης, ""Ο αφέντης του σπιτιού - Τιμά τη σύζυγο σου": Η δοκιμασία και η σωτηρία"
- Μαρία Γαβαλά, ""Η νύφη του Γκολμντάλ": Μια απόλυτα ντραγιερική ταινία"
- Carl Dreyer, ""Το πάθος της Ζαν ντ' Αρκ": Η συνεργασία με τη Falconetti"
- Maurice Drouzy, ""Το πάθος της Ζαν ντ' Αρκ": Ένα έργο τέχνης στην Τέχνη και την Αλήθεια"
- Jean Cocteau, ""Το πάθος της Ζαν ντ' Αρκ": Αδιάσειστη απόδειξη"
- Henni Langlois, ""Το πάθος της Ζαν ντ' Αρκ": Μια εξαίσια αποτυχία"
- Bartelemy Amengual, ""Το πάθος της Ζαν ντ' Αρκ": Λειτουργίες του γκρο πλάνου και του καδραρίσματος στο "Πάθος της Ζαν ντ' Αρκ""
- Louis Seguin, ""Το πάθος της Ζαν ντ' Αρκ": Οι προθέσεις του πάθους"
- Nicolas de Gunzburg, ""Βαμπίρ": Η συνεργασία μoυ με τον Dreyer"
- Jean-Pierre Rehm, ""Βαμπίρ": Ο ουρανός και το αλεύρι"
- Jonathan Rosenbaum, ""Βαμπίρ": Le plus sonore de tous les films"
- Charles Tesson, ""Βαμπίρ": Ο τροχός"
- Τάσος Γουδέλης, ""Μέρες οργής": Ένα κατοικήσιμο σπίτι"
- Αντουανέττα Aγγελίδη, ""Μέρες οργής": Δύο κληρονομιές"
- Maurice Drouzy, ""Δύο ανθρώπινες υπάρξεις": Ένα πείραμα του Kammerspiel"
- Eric Rohmer, ""Ο λόγος": Μια χριστιανή Άλκηστις"
- Γιάννης Μπακογιαννόπουλος, ""Ο λόγος": Γήινη μεταφυσική"
- Αχιλλέας Κυριακίδης, ""Ο λόγος": Πόθεν τούτοις ταύτα: Μια συγκριτική κινηματογραφική θαυματολογία"
- Pascal Bonitzer, ""Γερτρούδη": Caput mortuum"
- Χρήστος Βακαλόπουλος, ""Γερτρούδη": σημείωση για τη Γερτρούδη"
- Δημοσθένης Αγραφιώτης, ""Γερτρούδη": Η αξεπέραστη μη αμοιβαιότητα"
- Μανόλης Κούκιος, ""Γερτρούδη": Amor omnia"
- Νίκος Λυγγούρης, ""Γερτρούδη": Το φως του χρόνου"
[contents] =>
[notes] => Διοργάνωση: Υπουργείο Πολιτισμού, Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, Βασιλική Πρεσβεία της Δανίας. Πρόλογος: Μιχάλης Δημόπουλος.
[lang_code] => el
[seo_url] => carl-dreyer-150113
[deleted] => 0
[category_id] => 34
[publisher_id] => 6760
[writter_id] => 7912
[area_id] => 74
[publish_date] => 978300000
[first_publish_date] => 978300000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_76901/76901.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/08/b76901.jpg
[isbn] => 978-960-86572-7-4
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 231
[weight] => 738
[dimensions] => 26x21
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 20.20
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1294395511
)
[5] => Array
(
[title_id] => 76904
[title] => Eric Rohmer
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Μεγάλοι Δημιουργοί του 20ού Αιώνα
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Έκδοση που έγινε με την ευκαιρία της αναδρομής στο έργο του Eric Rohmer από το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, από 23-29 Μαρτίου 2001 στον κινηματογράφο Απόλλων Renault, και σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στη συμπρωτεύουσα από 30 Μαρτίου έως 5 Απριλίου στο Ολύμπιον. Η μονογραφία περιλαμβάνει φωτογραφίες, κείμενα, συνεντεύξεις του δημιουργού, φιλμογραφία με ζενερίκ, συνόψεις και κριτικές αναλύσεις των ταινιών.
Αναλυτικά περιέχονται τα κείμενα:
- Νίκος Σαββάτης, "Ο ανθρωπολόγος της διπλανής πόρτας"
- Serge Daney, "Η επικαιρότητα του Rohmer"
- Pascal Bonitzer, "Ίσως"
- Μιχάλης Δημόπουλος, "Ο κινηματογράφος προτείνει το "Ωραίο" σαν υπέρτατο τέλος"
- Aldo Tassone, "Από τον κόσμο των ιδεών στην πράξη του κινηματογράφου"
- Amina Danton, Laurence Giavarini και Camille Taboulay, "Η αρετή της φυσικότητας"
- Cedric Anger, Emmanuel Burdeau και Serge Toubiana, "Η γοητεία της μυθοπλασίας"
- Antoine de Baecque και Jean - Marc Lalanne, "Στους ηθοποιούς μου θα μείνω πιστός όλη μου τη ζωή"
- Diane Baratier, Pascal Ribier, "Η τεχνική της εικόνας και του ήχου"
- Bill Mousoulis, "Η μέθοδος του μοντάζ"
- Marie Riviere, Beatrice Romand, "Οι πρωταγωνίστριες μιλούν"
- Eric Rohmer, "Περί φιλοκαλίας"
- Eric Rohmer, "Γράμμα σ' έναν κριτικό (σχετικά με τους Μύθους περί ηθικής)"
- Eric Rohmer, "Nestor Almendros, φυσικά"
- Eric Rohmer, "Σημειώσεις για τη μετάφραση και τη σκηνοθεσία του "Περσεβάλ"
- Eric Rohmer, ""Σχετικά με τη σκηνοθεσία της "Μαρκησίας του Ο..."
- Joel Magny, ""Το ζώδιο του λέοντα": Τύχη και ατυχία"
- Marion Vidal, ""Η φουρνάρισσα του Μονσό": Το παιχνίδι της εντιμότητας"
- Marion Vidal, ""Η καριέρα της Σουζάν": Πριν οι "Σουζάν" γίνουν "Συλλέκτριες"
- Derek Malcolm, ""Η συλλέκτρια": Ερωτικό ρίγος"
- Βασίλης Ραφαηλίδης, ""Μια νύχτα με τη Μοντ": Λευκή νύχτα"
- Σώτη Τριανταφύλλου, ""Μια νύχτα με τη Μοντ": Μια πολύ ηθική νύχτα"
- Τάσος Γουδέλης, ""Το γόνατο της Κλαίρης": Το φάντασμα της τελειότητας"
- Jacques Chevallier, ""Ο έρωτας τ΄απόγευμα": Το διφορούμενο και δεξιοτέχνης του"
- Marion Vidal, ""Ο έρωτας τ΄απόγευμα": Το χρώμα της αποπλάνησης"
- Jerome Prieur, ""Η μαρκησία του Ο...": Η σύλληψη της κοιμωμένης"
- Jerome Prieur, ""Περσεβάλ": Μια πορεία γεμάτη ανακαλύψεις"
- Pascal Bonitzer, ""Η Πολίν στην πλαζ: Μια εικόνα μπορεί να κρύβει μιαν άλλη"
- Stephane Braunschweig, ""Νύχτες με πανσέληνο": Το τέχνασμα και το ομοίωμά του"
- Jacques Kermabon, ""Η πράσινη αχτίδα": Η δοκιμασία της μοναξιάς"
- Alain Philippon, ""Ρενέτ και Μιραμπέλ": Η σωστή στιγμή"
- Γιάννης Μπακογιαννόπουλος, ""Ο φίλος της φίλης μου": Το βαθύ πάθος στην εποχή μας"
- Marcel Martin, ""Ο φίλος της φίλης μου": Το εργαστήρι της ηθικής"
- Γιάννης Κατσαχνιάς, ""Ιστορίες της άνοιξης": Η τιμή της βασίλισσας"
- Laurence Giavarini, ""Χειμωνιάτικο παραμύθι": Οι ζωές της Φελίσι"
- Δημήτρης Μπάμπας, ""Το δέντρο, ο δήμαρχος και η βιντεοθήκη": Επτά υποθέσεις και μια συγκατοίκηση"
- Armond White, ""Παριζιάνικα ραντεβού": Ζωγραφίζοντας τον έρωτα"
- Θόδωρος Σούμας, ""Ιστορίες του καλοκαιριού": Οι αβέβαιες αναζητήσεις της ανδρικής επιθυμίας"
- Jean - Marc Lalanne, ""Ιστορίες του φθινοπώρου": Η αγγελία για τη Μαγκαλί"
- Φιλμογραφία
- Βιβλιογραφία
- Ευρετήριο
[contents] =>
[notes] => Πρόλογος: Μιχάλης Δημόπουλος.
[lang_code] => el
[seo_url] => eric-rohmer-150119
[deleted] => 0
[category_id] => 34
[publisher_id] => 6760
[writter_id] => 7912
[area_id] => 74
[publish_date] => 978300000
[first_publish_date] => 978300000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_76904/76904.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/08/b76904.jpg
[isbn] => 978-960-86572-5-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 167
[weight] => 648
[dimensions] => 26x21
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 15.14
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1294395511
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Λεοντάρη, Μαρίνα
Η Μαρίνα Λεοντάρη έχει σπουδάσει Ιστορία της Τέχνης στο Μπορντώ. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιστορία της Τέχνης και τη Μετάφραση - Μεταφρασεολογία. Διδάσκει Γαλλική Γλώσσα και Ορολογία των Καλών Τεχνών στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών και μεταφράζει. Η Μαρία Παπαδήμα είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ειδικεύεται στη λογοτεχνική μετάφραση, στη γαλλόφωνη και την πορτογαλόφωνη λογοτεχνία. Το 2008 τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Λογοτεχνικής Μετάφρασης για το "Βιβλίο της ανησυχίας" του ετερώνυμου του Φερνάντο Πεσσόα, Μπερνάρντο Σοάρες.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.