Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 144591
[title] => Ένα καπρίτσιο
[subtitle] => Μυθιστόρημα
[parallel_title] =>
[original_title] => A Maggot
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Ξένη Πεζογραφία
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Απρίλιος 1736: έτος σημαδιακό ανάμεσα στην Αγγλική Επανάσταση του 1688 και στη Γαλλική Επανάσταση του 1789. Μια ιστορική στιγμή αισθηματικού διαφωτισμού, η οδυνηρή ανάδυση του σπόρου της ατομικότητας μέσα από το σκληρό έδαφος μιας κοινωνίας ανορθολογικής και δέσμιας των παραδόσεων.
Είναι παραμονή πρωτομαγιάς. Πέντε έφιπποι ταξιδιώτες -ο γιος ενός αριστοκράτη, ο κωφάλαλος υπηρέτης του, μία πόρνη και δύο ηθοποιοί- καλπάζουν με κατεύθυνση ένα πανδοχείο της νοτιοδυτικής Αγγλίας. Λίγο καιρό αργότερα ο Ντικ, ο υπηρέτης, βρίσκεται κρεμασμένος στο δάσος με ένα μπουκέτο βιολέτες στο στόμα... Οι υπόλοιποι ταξιδιώτες έχουν εξαφανιστεί. Ο δικηγόρος Αίυσκοφ αναλαμβάνει την έρευνα για λογαριασμό ενός ανώνυμου και πανίσχυρου αριστοκράτη.
Σε αυτό το πλούσιο και πολυεπίπεδο μυθιστόρημα αναγνωρίζουμε την μοναδική ικανότητα του Φώουλς να φωτίζει το μυστήριο, τις αιρετικές φιλοσοφικές και θρησκευτικές απόψεις. Ο κόσμος αποκαλύπτεται με την αρσενική, τετράγωνη και επιστημονική του όψη ή με τη θηλυκή, εσωστρεφή και καλλιτεχνική· στιχομυθίες, ανακρίσεις και επιστολές του 18ου αιώνα ξετυλίγονται με μαεστρία από έναν αφηγητή του 20ού.
Ο Τζων Φώουλς, ο συγγραφέας που κατατάχθηκε από τους αναγνώστες της εφημερίδας "Γκάρντιαν" στους εκατό μεγαλύτερους όλων των εποχών, ο συγγραφέας του "Μάγου" και της "Ερωμένης του Γάλλου υποπλοιάρχου", κατασκευάζει στο κύκνειο αυτό άσμα του έναν αστυνομικό γρίφο, απολαμβάνοντας παράλληλα το τελευταίο του καπρίτσιο.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ενα-καπριτσιο-284191
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 12
[writter_id] => 8308
[area_id] => 1
[publish_date] => 1243803600
[first_publish_date] => 1243803600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_144591/144591.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/15/b144591.jpg
[isbn] => 978-960-05-1428-5
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 531
[weight] => 651
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 23.44
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1366019191
)
[1] => Array
(
[title_id] => 86363
[title] => Σκουληκότρυπες
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => Wormholes
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Ξένη Λογοτεχνία
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Όλοι οι σοβαροί συγγραφείς αναζητούν διαρκώς τις σκουληκότρυπες που θα τους συνδέσουν με άλλα πεδία, άλλους κόσμους. Περιστασιακά συλλέγω παλιά βιβλία. Ζω σ' ένα παλιό σπίτι. Γνωρίζω υπερβολικά καλά την κυριολεκτική σκουληκότρυπα. Οπότε διάλεξα τον τίτλο αυτό. Τον προτιμούσα, εξάλλου, από οποιονδήποτε άλλον, που δεν θα μου επέτρεπε να χαμογελάω πότε πότε. (Τζων Φώουλς)
Οι "Σκουληκότρυπες" είναι η πρώτη αντιπροσωπευτική συλλογή από διάφορα σκόρπια και έντονα προσωπικά γραπτά του Τζων Φώουλς: δοκίμια, άρθρα λογοτεχνικής κριτικής, σχολιασμοί, αυτοβιογραφικά κείμενα, αναμνήσεις, ρεμβασμοί συνθέτουν το χρονικό των διάφορων ζητημάτων που έχουν ταλανίσει, έχουν απασχολήσει ή έχουν συγκινήσει τον συγγραφέα έως σήμερα. Άρα το νήμα που τα συνδέει είναι αναπόφευκτα βιογραφικό.
Όσοι αναγνώστες γνωρίζουν τα μυθιστορήματά του θα βρουν στα δοκίμια αυτά συχνούς απόηχους και στοχασμούς για θέματα που απαντούν στο λογοτενικό του έργο: ο χαμένος παράδεισος, η γυναίκα ως μακρινή πριγκίπισσα, εξέλιξη και φυσική ιστορία, ελευθερία και ευθύνη, συγκυρία και τυχαίο, λογοτεχνία, λογοτεχνικότητα και ο ρόλος του συγγραφέα. Θα διακρίνουν επίσης το ζωηρό ενδιαφέρον που ανέκαθεν διακατείχε τον Φώουλς για την Αριστερά, την οικολογία και τα ζητήματα του "πράσινου κινήματος".
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => σκουληκοτρυπες-168993
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 12
[writter_id] => 8308
[area_id] => 1
[publish_date] => 1083358800
[first_publish_date] => 1083358800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_86363/86363.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/09/b86363.jpg
[isbn] => 978-960-05-1142-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 581
[weight] => 686
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 34.66
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1366019191
)
[2] => Array
(
[title_id] => 84739
[title] => Η ερωμένη του γάλλου υποπλοιάρχου
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => The French Lieutenant's Woman
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Ξένη Λογοτεχνία
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => "Δεν μπορούσα να παντρευτώ αυτόν τον άντρα. Έτσι, παντρεύτηκα την ντροπή. Δεν εννοώ πως ήξερα τι έκανα, πως εν ψυχρώ άφησα τον Βαργκέν να με πάρει. Μου φαινόταν τότε σαν να άφηνα τον εαυτό μου να πέσει από γκρεμό ή να βύθιζα μαχαίρι στην καρδιά μου. Ήταν αυτοκτονία. Μια πράξη απόγνωσης, κύριε Σμίθσον. Ξέρω πως ήταν σατανικό... βλάσφημο, αλλά δεν ήξερα άλλο τρόπο για να ξεφύγω από αυτό που ήμουν. Αν είχα φύγει από το δωμάτιο και είχα επιστρέψει στης κυρίας Τάλμποτ, και συνέχιζα να είμαι όπως πριν, ξέρω πως τώρα θα ήμουν πραγματικά νεκρή... και από το ίδιο μου το χέρι. Αυτό που με κράτησε ζωντανή είναι η ντροπή μου, η επίγνωση πως είμαι στ' αλήθεια διαφορετική από τις άλλες γυναίκες. Ποτέ δε θα αποκτήσω παιδιά, σύζυγο και αυτές τις αγνές ευτυχίες που έχουν εκείνες. Και οι άνθρωποι ποτέ δεν θα καταλάβουν το λόγο που διέπραξα αυτό το έγκλημα". Έκανε παύση, σαν να συναισθάνθηκε για πρώτη φορά αυτό που είπε. "Μερικές φορές σχεδόν τους λυπάμαι. Νομίζω πως έχω μια ελευθερία την οποία δεν μπορούν να αντιληφθούν. Καμία προσβολή, καμία κατηγορία δεν μπορεί να με αγγίξει. Γιατί έχω τοποθετήσει τον εαυτό μου πέρα από τα όρια. Δεν είμαι τίποτα, δεν είμαι ούτε καν άνθρωπος πια. Είμαι η πόρνη του Γάλλου υποπλοιάρχου".
"Η ερωμένη του Γάλλου υποπλοιάρχου" ξεκίνησε από ένα όραμα που είχε ο συγγραφέας το φθινόπωρο του 1966 σε ένα αγρόκτημα στο Λάιμ Ρήτζις. Τέσσερις δεκαετίες αργότερα η Σάρα Γούντραφ, με την ανεξήγητη για βικτοριανή δεσποσύνη συμπεριφορά, συμπεριλαμβάνεται ήδη στις κλασικές ηρωίδες της παγκόσμιας λογοτεχνίας. Ο Τζων Φώουλς, στο αρτιότερο τεχνικά έργο του, πέτυχε ταυτόχρονα να πλάσει ένα γοητευτικό ειδύλλιο, να αναβιώσει και να κρίνει με επιστημονική συνέπεια μια ιστορική περίοδο, και να οδηγήσει το μυθιστόρημα σε νέους δρόμους. Στην ιδιαίτερα ευτυχή μεταφορά του βιβλίου στον κινηματογράφο συνέβαλε το σενάριο του Χάρολντ Πίντερ.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => η-ερωμενη-του-γαλλου-υποπλοιαρχου-165759
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 12
[writter_id] => 8308
[area_id] => 1
[publish_date] => 1080766800
[first_publish_date] => 1080766800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_84739/84739.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/09/b84739.jpg
[isbn] => 978-960-05-1131-4
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 558
[weight] => 591
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 23.44
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1366019191
)
[3] => Array
(
[title_id] => 28046
[title] => Ο συλλέκτης
[subtitle] => Μυθιστόρημα
[parallel_title] =>
[original_title] => The Collector
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Ξένη Λογοτεχνία
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Ο συλλέκτης (1963), πρώτο μυθιστόρημα του John Fowles, τον καθιερώνει δικαίως στην παγκόσμια λογοτεχνική σκηνή ως έναν από τους σημαντικότερους σύγχρονους πεζογράφους. Ούτε μία σελίδα του μυθιστορήματος δεν υπολείπεται σε αφηγηματική δεινότητα. Αν η ένταση και το σασπένς θυμίζουν εξαίρετο θρίλερ, οι πρωτοπρόσωπες αφηγήσεις των δυο πρωταγωνιστών φέρουν ακέραια τα ίχνη των καλύτερων στιγμών της λογοτεχνικής παράδοσης.
Πρωταγωνιστής του μυθιστορήματος είναι ένας νέος ανήσυχος και φιλόδοξος, που βρίσκει διέξοδο συλλέγοντας πεταλούδες. Πλουτίζοντας χάρη στην εύνοια της τύχης, θα απαγάγει και θα φυλακίσει για έναν μήνα μια νεαρή φοιτήτρια καλών τεχνών, την Μιράντα, με την οποία τον χωρίζουν έντονες κοινωνικές διαφορές. Με αφορμή αυτή την αναγκαστική συνύπαρξη, ο συγγραφέας θα περιγράψει τη διαμάχη ανάμεσα στις διαφορετικές επιθυμίες και επιδιώξεις των δυο αυτών ανθρώπων, μελετώντας με απίστευτη οξυδέρκεια τις έννοιες της εμμονής και της εξάρτησης.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ο-συλλεκτης-54747
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 12
[writter_id] => 8308
[area_id] => 1
[publish_date] => 1007157600
[first_publish_date] => 567986400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_28046/28046.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/03/b28046.jpg
[isbn] => 978-960-05-1003-4
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 283
[weight] => 343
[dimensions] => 20x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 2
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 12.74
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1366019191
)
[4] => Array
(
[title_id] => 11177
[title] => Ο μάγος
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => The Magus
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Ξένη Λογοτεχνία
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Τι είπε στην "Ιθάκη", αυτός ο σοφός γέρο Αλεξανδρινός; Μακρύς ο δρόμος... και σε συμβουλεύει να εύχεσαι να είναι πράγματι μακρύς, αφού εκεί κρύβεται πάντα η αξία. Δεν ήταν παρά μόνο αφού γράφτηκε "Ο μάγος" που άρχισα να καταλαβαίνω γιατί έγινε το δικό μου ταξίδι. Ελπίζω να το απολαύσετε για τους δικούς σας λόγους, αλλά ένας ουσιαστικός λόγος για μένα ήταν για να δείξω ότι αγαπώ -όπως ακόμη την αγαπώ- την Ελλάδα. Αυτή παραμένει η γη και το τοπίο όπου γέροι και νέοι, άντρες και γυναίκες, μπορούν ακόμη να βρουν την ευκαιρία να ακολουθήσουν τη θεία επιταγή του Σωκράτη: γνώθι σαυτόν.
(Προλογικό σημείωμα του Τζων Φώουλς για την ελληνική έκδοση)
[contents] =>
[notes] => Εισαγωγή στην ελληνική έκδοση: Τζων Φώουλς.
[lang_code] => el
[seo_url] => ο-μαγος-21603
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 12
[writter_id] => 8308
[area_id] => 1
[publish_date] => 915141600
[first_publish_date] => 862434000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_11177/11177.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/02/b11177.jpg
[isbn] => 978-960-05-0747-8
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 775
[weight] =>
[dimensions] => 20x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 7
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 34.66
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1366019191
)
[5] => Array
(
[title_id] => 5360
[title] => Η ελληνική εμπειρία
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Συναρπαστικό βιβλίο ενός μεγάλου άγγλου μυθιστοριογράφου, το οποίο δεν υπάρχει στα αγγλικά. Είναι "δημιούργημα" μιας ελληνίδας μελετήτριάς του: επιλογή από τα κείμενα του Φάουλς, των σελίδων που αναφέρονται στην Ελλάδα και στις σχέσεις του με αυτήν. Αναδεικνύεται έτσι ο θεμελιώδης ρόλος που έπαιξαν στη διαμόρφωση του συγγραφικού προσώπου του Φάουλς η νεανική διαμονή του στις Σπέτσες (1952-53), η οποία οδήγησε στη συγγραφή του "Μάγου", και η ελληνική εμπειρία του. Το βιβλίο -στο οποίο περιλαμβάνεται τμήμα από ανέκδοτο ημερολόγιο του Φάουλς- προλογίζει ο ίδιος ο συγγραφέας.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => η-ελληνικη-εμπειρια-10311
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 73
[writter_id] => 8308
[area_id] => 1
[publish_date] => 844117200
[first_publish_date] => 844117200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_5360/5360.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/01/b5360.jpg
[isbn] => 978-960-7169-60-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 148
[weight] =>
[dimensions] => 21x13
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 13.85
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1308555629
)
[6] => Array
(
[title_id] => 19471
[title] => Εβένινος πύργος
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => The Ebony Tower
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Ξένη Λογοτεχνία
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Κατά τις έντεκα ήταν en route. Τα κορίτσια περπατούσαν μπροστά με καλάθια, σε ένα μακρύ μονοπάτι του δάσους· ο Νταίηβιντ περπατούσε πίσω με τον γέρο, κουβαλώντας μια πτυσσόμενη μπλε σαιζ-λονγκ με αλουμινένιο σκελετό - ένα φορητό καναπέ για ηλίθιους, όπως την αποκάλεσε ταπεινωτικά ο Μπρήσλεϋ, όμως το Ποντίκι είχε επιμείνει να την φέρουν. Περπατούσε με ένα παλτό στο χέρι, έναν φανταχτερό παλιό παναμά με φαρδύ γείσο στο κεφάλι, συμπαθητικά αρχοντικός, δείχνοντας με το μπαστούνι του σκιές, φώτα, ιδιαίτερες προοπτικές αξίες του δικού του δάσους. Η επίσκεψη είχε πάρει την άδεια να επιστρέψει στον πραγματικό της σκοπό. Η σιωπή, η μάλλον περίεργη απουσία πουλιών· πως μπορούσε κανείς ν' αποδώσει τη σιωπή με χρώματα; Το θέατρο σήμερα, δεν είχε προσέξει ο Νταίηβιντ την ποιότητα της άδειας σκηνής;
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => εβενινος-πυργος-37877
[deleted] => 0
[category_id] => 40
[publisher_id] => 12
[writter_id] => 8308
[area_id] => 1
[publish_date] => 694216800
[first_publish_date] => 694216800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_19471/19471.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/02/b19471.jpg
[isbn] => 978-960-05-0370-8
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 127
[weight] =>
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 12.23
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1443086769
)
[7] => Array
(
[title_id] => 54359
[title] => Η εξορία του συγγραφέα
[subtitle] => Μια συνέντευξη
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Ξένη Λογοτεχνία
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => "Δεν ξεχωρίζουμε στη γλώσσα μας τους αληθινούς συγγραφείς από τους ψυχαγωγικούς, ίσως μάλιστα να χρειαζόμαστε μια νέα λέξη. Φοβούμαι ότι αρκετοί διάσημοι συγγραφείς είναι ζαχαροπλάστες... Όλοι οι [αληθινοί] συγγραφείς είναι ιερείς, αν και μιλάω ως άθεος".
Ο Τζων Φώουλς είναι σίγουρα από τους σημαντικότερους και τολμηρότερους μυθιστοριογράφους της εποχής μας, ένας "εμπορικός" συγγραφέας που δεν επαναπαύεται στην επιτυχία του και δεν επαναλαμβάνεται. Αποτραβηγμένος εδώ και χρόνια στο παραθαλάσσιο Lyme Regis του Dorset (τον τόπο όπου κατόρθωσε να φανταστεί τη "Γυναίκα του γάλλου ανθυποπλοιάρχου"), αρνείται να ακολουθήσει τη ζωή του επιτυχημένου συγγραφέα, προτιμώντας -όπως λέει κι ο ίδιος- την αφάνεια και τη μοναξιά του σκεπτόμενου ανθρώπου, την ήρεμη προσήλωση του πραγματικού "ερασιτέχνη": "Υπάρχει ένα μέρος της λογοτεχνίας που το ονομάζω "Litbiz" ("λογομπίζνες"), το οποίο μισώ με πάθος. Αυτό το ότι πρέπει να βγαίνεις στην τηλεόραση, να συναντάς ατέλειωτους δημοσιογράφους, και ούτω καθεξής. Το κάνω και αυτό πότε πότε. Όταν ένα βιβλίο μου πρόκειται να εκδοθεί, κάνω και μερικά τέτοια πράγματα, επειδή ξέρω ότι οι εκδότες τα έχουν ανάγκη".
Το βιβλίο αυτό δεν ανήκει στις παραχωρήσεις που κατά καιρούς αναγκάζεται να κάνει ο Φώουλς. Είναι μια εκ βαθέων συνέντευξη με τον Έλληνα μεταφραστή του και ως εκ τούτου αποτελεί μοναδική μαρτυρία για τις απόψεις, τις σκέψεις, τους φόβους και τις ελπίδες ενός συγγραφέα που στη χώρα του συνήθως αρνείται αυτή τη μορφή δημοσιότητας. Απαλλαγμένος σ' αυτές τις σελίδες από το βάρος των επαγγελματικών δεσμεύσεων τις οποίες ένα τέτοιο βιβλίο θα επέσυρε στην Αγγλία ή την Αμερική, ο Τζων Φώουλς ξεναγεί τον αναγνώστη του στο εργαστήρι του μυθιστοριογράφου, όπου με αφοπλιστική ειλικρίνεια μιλάει για όλα τα θέματα που τον απασχολούν, για τη σχέση του με την Ελλάδα, για τον κινηματογράφο, για την πολιτική και πάνω απ' όλα για το μυθιστόρημα, τους συγγραφείς και το δικό του έργο. Οι συνεντεύξεις αυτές συνθέτουν ένα βιβλίο απαραίτητο όσο και απολαυστικό, όχι μόνο για τους αναγνώστες του Φώουλς αλλά και για τους πιστούς τους μυθιστορηματικού είδους.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => η-εξορια-του-συγγραφεα-105949
[deleted] => 0
[category_id] => 1
[publisher_id] => 12
[writter_id] => 8308
[area_id] => 1
[publish_date] => 623196000
[first_publish_date] => 623196000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_54359/54359.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/06/b54359.jpg
[isbn] => 978-960-05-0114-8
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 85
[weight] =>
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 9.68
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1366019191
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Fowles, John, 1926-2005
Ο Τζων Φώουλς βαθύτατα Ευρωπαίος και διάσημος ανά τον κόσμο χάρη στα μυθιστορήματα "Ο συλλέκτης", "Η ερωμένη του γάλλου υποπλοιάρχου", "Ο εβένινος πύργος", "Ο μάγος", γεννήθηκε στις 31 Μαρτίου του 1926 στο Leigh-on-Sea του Έσσεξ, 40 χλμ. μακριά από το Λονδίνο, και πέθανε στις 7 Νοεμβρίου του 2005 στο Lyme Regis του Ντόρσετ, όπου έζησε από τις αρχές της δεκαετίας του '60. Σπούδασε γερμανική και γαλλική φιλολογία, ταξίδεψε πολύ και δίδαξε κατά καιρούς σε πανεπιστήμια και σχολεία, στη Γαλλία και την Ελλάδα ("Αναργύρειος Σχολή Σπετσών"). Ασχολήθηκε ενεργά με τη γεωλογία και την κοινωνική ιστορία. Τα περισσότερα βιβλία του έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά και κυκλοφορούν από τις εκδόσεις της Εστίας.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.