Βιβλίο
Διδακτικές προσεγγίσεις και πρακτικές για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες

Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Σουζάνα Παντελιάδου
Επιμέλεια: Φαίη Αντωνίου
Σουζάνα Παντελιάδου
Γεώργιος Μπότσας
Βασίλειος Κωτούλας
Φαίη Αντωνίου
Αντωνία Πατσιοδήμου
Γεωργία Γεωργαλά
Ιωάννα Βεκύρη
Βόλος
Γράφημα
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 79
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-89818-6-7
Σημειώσεις: Συνέκδοση: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. Εκτός εμπορίου.
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Περίληψη:

[...] Στόχος αυτής της έκδοσης, η οποία ακολουθεί τις δύο προηγούμενες που έγιναν στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ "Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες", είναι η υπάρχουσα τεχνογνωσία για την αποτελεσματική διδασκαλία για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, να οδηγηθεί στις σχολικές τάξεις. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην έννοια της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, καθώς επίσης και στην υποστήριξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες σε διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα. Ακόμη, στο πλαίσιο της έκδοσης γίνεται προσπάθεια να δοθούν πρακτικές προτάσεις, οι οποίες να μπορούν να ενσωματωθούν σε διαφορετικές διδακτικές προσεγγίσεις, αναγνωρίζοντας την έντονη διαφοροποίηση όχι μόνο των μαθητών, αλλά και των εκπαιδευτικών. [...]

Σουζάνα Παντελιάδου, καθηγήτρια ειδικής αγωγής-μαθησιακών δυσκολιών, επιστημονικώς υπεύθυνη έργου.