Βιβλίο
Ελληνική κλίμακα αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ-IV
Κλίμακα για γονείς: Κλίμακα για εκπαιδευτικούς: Στάθμιση της κλίμακας ADHD-IV των G.J. DuPaul, T.J. Power, A.D. Anastopoulos και R. Reid

Α. Καλαντζή - Αζίζι
Κ. Αγγελή
Γ. Ευσταθίου
Αθήνα
Ελληνικά Γράμματα
Αριθμός Έκδοσης: 1
2005
σ. 134
Σχήμα: 28χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-442-210-4
Σημειώσεις: Η ελληνική έκδοση βασίστηκε εν μέρει στο αγγλικό εγχειρίδιο: D.J. DuPaul, T.J. Power, A.D. Anastopoulos, R. Reid, ADHD Rating Scale-IV, Checklist, Norms, and Clinical Interpretation.
Περιέχει Βιβλιογραφία
Εξαντλημένο
Τιμή: 22.43€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση: 13-12-2005)
Περίληψη:

Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ/Υ) αποτελεί μια από τις πιο διαδεδομένες διαταραχές συμπεριφοράς της παιδικής ηλικίας και οι ειδικοί του χώρου της ψυχικής υγείας και της εκπαίδευσης αντιμετωπίζουν σε ολοένα και μεγαλύτερο βαθμό την πρόκληση της αξιολόγησης παιδιών και εφήβων με αυτή τη διαταραχή. Η Κλίμακα Αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ-IV είναι ένα πολύτιμο εργαλείο έγκαιρου και έγκυρου εντοπισμού της διαταραχής, διότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα από τα άτομα του κοντινού περιβάλλοντος του παιδιού (εκπαιδευτικούς και γονείς). Eπιτρέπει τον εντοπισμό των παιδιών που είναι πιθανό να εμφανίζουν τη διαταραχή, έτσι ώστε να παραπεμφθούν στις κατάλληλες σχολικές ψυχολογικές υπηρεσίες ή στα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα, για κλινική αξιολόγηση και διάγνωση. Η πρωτότυπη κλίμακα δημιουργήθηκε στις ΗΠΑ, ενώ η αναγκαιότητα ύπαρξης ενός ανάλογου σταθμισμένου εργαλείου στη χώρα μας επέβαλε τη στάθμισή της από τους συγγραφείς του παρόντος εγχειριδίου. Σε αυτό το εγχειρίδιο παρουσιάζονται οι δύο μορφές της Κλίμακας Αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ (για γονείς και εκπαιδευτικούς) που στηρίζονται στα διαγνωστικά κριτήρια της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητα, όπως ορίζονται στην τέταρτη έκδοση του Διαγνωστικού και Στατιστικού Εγχειριδίου Ψυχικών Διαταραχών (DSM-IV). Περιλαμβάνονται πληροφορίες για την κατασκευή και τη στάθμιση των κλιμάκων στον ελληνικό πληθυσμό, τα κανονιστικά δεδομένα, την παραγοντική δομή, τις ψυχομετρικές ιδιότητες (εγκυρότητα και αξιοπιστία), καθώς και τον τρόπο με τον οποίο αυτό το υλικό μπορεί να αξιοποιηθεί σε κλινικά και σχολικά πλαίσια. Το εγχειρίδιο συνοδεύεται από έναν αριθμό απαντητικών φυλλαδίων της Κλίμακας Αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν γονείς και εκπαιδευτικοί.