Βιβλίο
Lewis Jacobs
Επιμέλεια: Μάκης Μωραΐτης
Μετάφραση: Στεφανία Ρουμπή
Αθήνα
Καθρέφτης
Αριθμός Έκδοσης: 1
2006
σ. 222
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-86431-0-9
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 15.28€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 24-02-2006)
Τα εκφραστικά μέσα του κινηματογράφου
Η κίνηση: Η γωνία λήψης: Ο χώρος και ο χρόνος: Το τέμπο και η ένταση: Το χρώμα: Λόγος, ήχοι, μουσική: Η πλαστική σύνθεση και η φόρμα
Η κίνηση: Η γωνία λήψης: Ο χώρος και ο χρόνος: Το τέμπο και η ένταση: Το χρώμα: Λόγος, ήχοι, μουσική: Η πλαστική σύνθεση και η φόρμα
Lewis Jacobs
Επιμέλεια: Μάκης Μωραΐτης
Μετάφραση: Στεφανία Ρουμπή
Αθήνα
Καθρέφτης
Αριθμός Έκδοσης: 1
2006
σ. 222
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-86431-0-9
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 15.28€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 24-02-2006)
Περίληψη:
Το βιβλίο αυτό διερευνά τη φύση του κινηματογράφου ως μέσου έκφρασης και επικοινωνίας, και στοχεύει στον να βοηθήσει την κινηματογραφική εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και τους απλούς ή ιδιαίτερα ένθερμους σινεφίλ, που αναγνωρίζουν τη δύναμη και τη γοητεία της τέχνης των εικόνων του, να εισχωρήσουν βαθύτερα στους τρόπους λειτουργίας των εκφραστικών του μέσων και έτσι να τον κατανοήσουν καλύτερα. Ταυτόχρονα, μια δεύτερη πρόθεση είναι η προσφορά μιας δεξαμενής ιδεών γύρω από την τεχνική και τη φόρμα των φιλμικών εικόνων ως ένα πλαίσιο αξιολόγησης των σημάτων που λαμβάνουμε από διαφορετικά είδη ταινιών. Υπάρχει ωστόσο και μια τρίτη πρόθεση: η πρόκληση σκέψεων και παρατηρήσεων γύρω από την τέχνη του κινηματογράφου που να μη στηρίζονται αποκλειστικά στο προσωπικό γούστο, στην επικρατούσα μόδα ή στο περιεχόμενο, αλλά να ενθαρρύνονται στη διατύπωσή τους από τις συγκρούσεις και τις διακρίσεις των ποικίλων εκφάνσεων της πλαστικής του φύσης.
Το βιβλίο αυτό διερευνά τη φύση του κινηματογράφου ως μέσου έκφρασης και επικοινωνίας, και στοχεύει στον να βοηθήσει την κινηματογραφική εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και τους απλούς ή ιδιαίτερα ένθερμους σινεφίλ, που αναγνωρίζουν τη δύναμη και τη γοητεία της τέχνης των εικόνων του, να εισχωρήσουν βαθύτερα στους τρόπους λειτουργίας των εκφραστικών του μέσων και έτσι να τον κατανοήσουν καλύτερα. Ταυτόχρονα, μια δεύτερη πρόθεση είναι η προσφορά μιας δεξαμενής ιδεών γύρω από την τεχνική και τη φόρμα των φιλμικών εικόνων ως ένα πλαίσιο αξιολόγησης των σημάτων που λαμβάνουμε από διαφορετικά είδη ταινιών. Υπάρχει ωστόσο και μια τρίτη πρόθεση: η πρόκληση σκέψεων και παρατηρήσεων γύρω από την τέχνη του κινηματογράφου που να μη στηρίζονται αποκλειστικά στο προσωπικό γούστο, στην επικρατούσα μόδα ή στο περιεχόμενο, αλλά να ενθαρρύνονται στη διατύπωσή τους από τις συγκρούσεις και τις διακρίσεις των ποικίλων εκφάνσεων της πλαστικής του φύσης.