Βιβλίο
Η διδασκαλία των μαθηματικών
Εκπαίδευση γλωσσικών μειονοτήτων

Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Ευαγγελία Τρέσσου
Ιφιγένεια Βαμβακίδου
Walter Secada
Ευαγγελία Τρέσσου
Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης
Ηρακλής Αγγελόπουλος
Αγγελική Μέντζα
Ανδρέας Αποστολόπουλος
Γεώργιος Αναστασίου
Χρήστος Δημόπουλος
Αγγελική Ψαράκου
Φραγκίσκος Καλαβάσης
Αγγελική Γιαννικοπούλου
Ευγενία Κολέζα
Σπύρος Σούλης
Μαριάννα Κονδύλη
Κατερίνα Ζηνιέρη
Λεωνίδας Κυριακίδης
Αθανάσιος Γαγάτσης
Παναγιώτης Αντωνίου
Άντα Μπούφη
Φρόσω Σκαφτούρου
Terezinha Nunes
Ευτύχης Παπαδοπετράκης
Καλλία Παυλοπούλου
Τάσος Πατρώνης
Δημήτρης Χασάπης
Χαράλαμπος Σακονίδης
Κωνσταντίνος Κόμπος
Θεσσαλονίκη
Επίκεντρο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 336
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-6647-93-2
Κυκλοφορεί
Τιμή: 40.47€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 28-07-2010)
Περίληψη:

Το βιβλίο αυτό αφορά στη μάθηση και τη διδασκαλία των μαθηματικών ως μέρος της εκπαίδευσης παιδιών γλωσσικών μειονοτήτων.
Τα μαθηματικά είναι ένα δύσκολο μάθημα για πολλά παιδιά και ακόμη πιο δύσκολο για τα παιδιά γλωσσικών μειονοτήτων, αφού στις απαιτήσεις για την κατάκτηση των μαθηματικών γνώσεων προστίθενται και οι γλωσσικές απαιτήσεις. Δηλαδή ένα παιδί που δεν γνωρίζει καλά τη γλώσσα διδασκαλίας αντιμετωπίζει πρόσθετα προβλήματα στην εκμάθηση των μαθηματικών.
Ο συλλογικός αυτός τόμος έρχεται να συμβάλλει στη συζήτηση για τις δυσκολίες που συναντούν τα παιδιά που η γλώσσα στην οποία μαθαίνουν δεν είναι η μητρική τους γλώσσα, για τη σημασία της γλώσσας διδασκαλίας στη μάθηση των μαθηματικών καθώς και για το ρόλο των μαθηματικών στην κατάκτηση της γλώσσας.
Το βιβλίο είναι οργανωμένο σε τρία κεφάλαια.
Τα κείμενα του πρώτου κεφαλαίου αναφέρονται στο συνδυασμό των μαθημάτων της Γλώσσας και των Μαθηματικών, για την αποτελεσματικότερη μάθηση και διδασκαλία τόσο της γλώσσας όσο και των μαθηματικών.
Στα κείμενα του δεύτερου κεφαλαίου γίνεται αναφορά στις επιδόσεις παιδιών γλωσσικών μειονοτήτων στο μάθημα των Μαθηματικών και επισημαίνονται οι δυσκολίες που συναντούν στην κατανόηση των μαθηματικών εννοιών εξαιτίας της μαθηματικής γλώσσας και της γλώσσας διδασκαλίας.
Οι εργασίες του τρίτου κεφαλαίου περιγράφουν ζητήματα που εμφανίζονται κατά τη διδασκαλία των Μαθηματικών σε συγκεκριμένες ομάδες μειονοτήτων.
Πρόκειται για ένα εξαιρετικά χρήσιμο βιβλίο για όλους όσους ασχολούνται με την εκπαίδευση και ιδιαίτερα με ζητήματα που αφορούν την εκπαίδευση των μειονοτικών ομάδων στην ελληνική κοινωνία.