Βιβλίο
Francesca Marini
Μετάφραση: Κυριακή Μίγκα
Επιμέλεια: Ανδρέας Παππάς
Ευθύνη Σειράς: Ανδρέας Παππάς
Αθήνα
Η Καθημερινή
Αριθμός Έκδοσης: 1
2006
σ. 189
Σχήμα: 20χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-6709-12-8
Γλώσσα πρωτοτύπου: ιταλικά μετάφραση από ισπανικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Tintoretto
Μεγάλοι Ζωγράφοι 34
Σημειώσεις: Συνέκδοση: Rizzoli RCS Libri S.p.A., Milano. Εισαγωγή: Manuela B. Mena Marques. Ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας: 21.12.2006. Φωτογραφίες: Από το ''Αρχείο Scala''
Περιέχει Βιβλιογραφία
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 5.90€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 22-12-2006)
Τιντορέτο
Francesca Marini
Μετάφραση: Κυριακή Μίγκα
Επιμέλεια: Ανδρέας Παππάς
Ευθύνη Σειράς: Ανδρέας Παππάς
Αθήνα
Η Καθημερινή
Αριθμός Έκδοσης: 1
2006
σ. 189
Σχήμα: 20χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-6709-12-8
Γλώσσα πρωτοτύπου: ιταλικά μετάφραση από ισπανικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Tintoretto
Μεγάλοι Ζωγράφοι 34
Σημειώσεις: Συνέκδοση: Rizzoli RCS Libri S.p.A., Milano. Εισαγωγή: Manuela B. Mena Marques. Ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας: 21.12.2006. Φωτογραφίες: Από το ''Αρχείο Scala''
Περιέχει Βιβλιογραφία
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 5.90€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 22-12-2006)
Περίληψη:
Μια αυτοπροσωπογραφία λιτή, αυστηρή, με τον καλλιτέχνη να κοιτάζει τον θεατή, με τρόπο πρωτόγνωρο, απαθανάτισε τα τραχιά χαρακτηριστικά του ηλικιωμένου Τιντορέτο. Με την άμεση αποτύπωση του προσώπου του, ο καλλιτέχνης απέδιδε φόρο τιμής αναμφίβολα στους προσωπογράφους της εποχής του, εξέφραζε όμως ταυτόχρονα και το θαυμασμό του για το κλασικό παρελθόν, ως γνήσιος Δάσκαλος της Αναγέννησης. Ωστόσο, η ειλικρινής και απερίφραστη απόδοση του εαυτού του, ο ρεαλισμός και η ψυχολογική ενδοσκόπηση έκρυβαν τόσους νεωτερισμούς ώστε ο Μανέ, σχεδόν 300 χρόνια αργότερα, αντέγραψε την προσωπογραφία ως έκφραση της δικής του θέλησης για ανανέωση και ρεαλισμό.
Μια αυτοπροσωπογραφία λιτή, αυστηρή, με τον καλλιτέχνη να κοιτάζει τον θεατή, με τρόπο πρωτόγνωρο, απαθανάτισε τα τραχιά χαρακτηριστικά του ηλικιωμένου Τιντορέτο. Με την άμεση αποτύπωση του προσώπου του, ο καλλιτέχνης απέδιδε φόρο τιμής αναμφίβολα στους προσωπογράφους της εποχής του, εξέφραζε όμως ταυτόχρονα και το θαυμασμό του για το κλασικό παρελθόν, ως γνήσιος Δάσκαλος της Αναγέννησης. Ωστόσο, η ειλικρινής και απερίφραστη απόδοση του εαυτού του, ο ρεαλισμός και η ψυχολογική ενδοσκόπηση έκρυβαν τόσους νεωτερισμούς ώστε ο Μανέ, σχεδόν 300 χρόνια αργότερα, αντέγραψε την προσωπογραφία ως έκφραση της δικής του θέλησης για ανανέωση και ρεαλισμό.