

Ο σεβασμός των δικαιωμάτων του παιδιού στην προσχολική εκπαίδευση
Πρακτικά συνεδρίου: Αθήνα, 28 - 29 Νοεμβρίου 2001
Respect of Children's Needs and Rights in Early Childhood Education: Proceedings of the Conference: Athens, 28 - 29 November 2001
Πρακτικά συνεδρίου: Αθήνα, 28 - 29 Νοεμβρίου 2001
Respect of Children's Needs and Rights in Early Childhood Education: Proceedings of the Conference: Athens, 28 - 29 November 2001
Συλλογικό έργο
Εισήγηση: Ελένη Αγάθωνος
Εισήγηση: Michel Vandenbroeck
Εισήγηση: Colette Murray
Εισήγηση: Αλέξανδρος Δεληστάθης
Εισήγηση: Sengul Akcar
Εισήγηση: Sibel Demurtas
Εισήγηση: Αριστείδης Π. Χαρούπιας
Εισήγηση: Christa Preissing
Εισήγηση: Anke van Keulen
Εισήγηση: Αναστασία Χουντουμάδη
Εισήγηση: Χαρά Κορτέση - Δαφέρμου
Εισήγηση: Νατάσα Παπαπροκοπίου
Εισήγηση: Λένα Αναγνωστοπούλου
Εισήγηση: Μ. Ζέρβα
Εισήγηση: Διονυσία Μανωλάτου
Εισήγηση: Ν. Σαλτερής
Εισήγηση: Κώστας Παπαχρήστου
Επιμέλεια: Λητώ Τσεκούρα
Επιμέλεια: Παύλος Αβούρης
Αθήνα
Κέντρο Παιδαγωγικής και Καλλιτεχνικής Επιμόρφωσης "Σχεδία"
Αριθμός Έκδοσης: 1
2003
σ. 147
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-87546-1-4
Σημειώσεις: Με την οικονομική στήριξη του: Κ.Ε.Θ.Ι. (Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας). Περιλαμβάνονται οι εισηγήσεις στην ελληνική ή στην αγγλική γλώσσα.
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 5.09€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 06-03-2007)
Περίληψη:
Τι σημαίνει να σεβόμαστε τα δικαιώματα του παιδιού στην εκπαίδευση:
- Να δημιουργούμε τις προϋποθέσεις, ώστε το δικαίωμα των παιδιών για ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση να γίνει πραγματικότητα
- Να σεβόμαστε την ανάγκη των παιδιών να αναγνωρίζονται ως υποκείμενα με τη δική τους βιογραφική ιστορία, η οποία είναι στενά συνδεδεμένη με την πολιτισμική προέλευση της οικογένειά τους
- Να λαμβάνουμε υπόψη μας τις προσωπικές εμπειρίες που κάθε παιδί φέρει μαζί της/του
- Να ακούμε τα παιδιά με ενεργητικό τρόπο και να τους δίνουμε την ευκαιρία να εκφράζουν τον εαυτό τους μέσα από μια ποικιλία δημιουργικών δραστηριοτήτων.
Τι σημαίνει να σεβόμαστε τα δικαιώματα του παιδιού στην εκπαίδευση:
- Να δημιουργούμε τις προϋποθέσεις, ώστε το δικαίωμα των παιδιών για ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση να γίνει πραγματικότητα
- Να σεβόμαστε την ανάγκη των παιδιών να αναγνωρίζονται ως υποκείμενα με τη δική τους βιογραφική ιστορία, η οποία είναι στενά συνδεδεμένη με την πολιτισμική προέλευση της οικογένειά τους
- Να λαμβάνουμε υπόψη μας τις προσωπικές εμπειρίες που κάθε παιδί φέρει μαζί της/του
- Να ακούμε τα παιδιά με ενεργητικό τρόπο και να τους δίνουμε την ευκαιρία να εκφράζουν τον εαυτό τους μέσα από μια ποικιλία δημιουργικών δραστηριοτήτων.