Βιβλίο
Μεταπολίτευση και εκπαιδευτική πολιτική
Παρελθόν, παρόν, μέλλον

Επιμελητής: Δημήτρης Φ. Χαραλάμπους
Εισηγητής: Γεράσιμος Αρσένης
Εισηγητής: Δημήτρης Βεργίδης
Εισηγητής: Αθανάσιος Ε. Γκότοβος
Εισηγητής: Διονύσης Γράβαρης
Εισηγητής: Μιχάλης Δαμανάκης
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Δημουλάς
Εισηγητής: Απόστολος Κακλαμάνης
Εισηγητής: Μιχάλης Κασσωτάκης
Εισηγητής: Μιχάλης Κελπανίδης
Εισηγητής: Δημήτρης Ματθαίου
Εισηγητής: Γιώργος Μαυρογιώργος
Εισηγητής: Σταύρος Μούτσιος
Εισηγητής: Κυριάκος Θ. Μπονίδης
Εισηγητής: Σήφης Μπουζάκης
Εισηγητής: Παναγιώτης Ξωχέλλης
Εισηγητής:
Υπεύθυνος Σειράς: Ιωάννης Ε. Πυργιωτάκης
Αθήνα
Ελληνικά Γράμματα
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 437
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-442-909-7
Θεωρία και Πράξη της Παιδείας
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 22.31€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση: 08-05-2007)
Περίληψη:

Στη νεότερη Ελλάδα δεν υπήρξε σχεδόν καμιά χρονική περίοδος κατά την οποία τα θέματα της παιδείας να μη βρίσκονταν στο επίκεντρο της δημόσιας ζωής. Οι ιδέες και οι προτάσεις από πολιτικούς, επιστήμονες και εκπροσώπους των κοινωνικών φορέων για μεταρρυθμιστικές παρεμβάσεις στο εκπαιδευτικό σύστημα προκαλούσαν, άλλοτε δικαιολογημένα και άλλοτε όχι, κοινωνικές και πολιτικές εντάσεις. Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει ένα έμπρακτο δείγμα του εθνικού διαλόγου που διεξάγεται στις μέρες μας. Σημείο αναφοράς του είναι η μεταπολιτευτική εκπαιδευτική πολιτική, η οποία, παρά το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που παρουσιάζει, έχει ελάχιστα -έως καθόλου- ερευνηθεί. Βασισμένο σε εισηγήσεις που ανακοινώθηκαν στο πλαίσιο ενός ιδιαίτερα σημαντικού συνεδρίου, το βιβλίο εξετάζει τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και την εκπαιδευτική πολιτική από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα. Οι συγγραφείς του, όλοι καταξιωμένοι επιστήμονες και πανεπιστημιακοί δάσκαλοι, επιχειρούν να αποτιμήσουν το εκπαιδευτικό έργο που συντελέστηκε κατά τη ζωτική μεταπολιτευτική περίοδο και παράλληλα καταθέτουν προτάσεις για τα καίρια ζητήματα και τα αδιέξοδα που απασχολούν την ελληνική εκπαίδευση και το μέλλον της.

Ο διάλογος πάνω στα θέματα της παιδείας είναι απαραίτητο να παραμένει συνεχής και αδιάλειπτος, ώστε να τροφοδοτεί και να ανατροφοδοτεί την εκπαιδευτική πολιτική και την ελληνική εκπαίδευση. Το παρόν βιβλίο, με το στέρεο επιστημονικό του περιεχόμενο, μπορεί να ενισχύσει την ελληνική παιδεία στη θεωρία και την πράξη, και να δώσει την ευκαιρία να συνεχιστεί αυτός ο διάλογος.