Βιβλίο
Jack Mezirow
Επιμέλεια: Αλέξης Κόκκος
Μετάφραση: Γιώργος Κουλαουζίδης
Ευθύνη Σειράς: Αλέξης Κόκκος
Αθήνα
Μεταίχμιο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 351
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-455-226-9
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Learning as Transformation: Critical Perspectives on a Theory in Progress
Εκπαίδευση Ενηλίκων
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 27.52€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 18-10-2007)
Η μετασχηματίζουσα μάθηση
Jack Mezirow
Επιμέλεια: Αλέξης Κόκκος
Μετάφραση: Γιώργος Κουλαουζίδης
Ευθύνη Σειράς: Αλέξης Κόκκος
Αθήνα
Μεταίχμιο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2007
σ. 351
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-455-226-9
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Learning as Transformation: Critical Perspectives on a Theory in Progress
Εκπαίδευση Ενηλίκων
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 27.52€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 18-10-2007)
Περίληψη:
Τα τελευταία είκοσι χρόνια ο Jack Mezirow έχει χωροθετήσει τη μετασχηματίζουσα μάθηση στο χάρτη της εκπαίδευσης ενηλίκων και συνεχίζει να αποτελεί κίνητρο για σημαντική διανοητική δράση στην περιοχή αυτή. Προκλητικό και διαφωτιστικό, το βιβλίο αυτό είναι απαραίτητο για τους εκπαιδευτές ενηλίκων που αναζητούν την κατανόηση της μετασχηματίζουσας μάθησης, η οποία ασχολείται με την ουσία ενός παλιού διλήμματος: το δεσμό μεταξύ προσωπικής και κοινωνικής αλλαγής. Καθώς σήμερα τα ζητήματα της εκπαίδευσης ενηλίκων καθίστανται ολοένα πιο κεντρικά στην εκπαίδευση και την πολιτική της, η ανάδυση και η κατανόηση από ένα ευρύ κοινό όρων όπως «διά βίου μάθηση», «συνεχιζόμενη επαγγελματική ανάπτυξη», «κοινωνία της μάθησης» και, πιο πρόσφατα, «κοινωνία της γνώσης» αποτελούν μια ένδειξη της διάδοσης της εκπαίδευσης ενηλίκων.
Τα τελευταία είκοσι χρόνια ο Jack Mezirow έχει χωροθετήσει τη μετασχηματίζουσα μάθηση στο χάρτη της εκπαίδευσης ενηλίκων και συνεχίζει να αποτελεί κίνητρο για σημαντική διανοητική δράση στην περιοχή αυτή. Προκλητικό και διαφωτιστικό, το βιβλίο αυτό είναι απαραίτητο για τους εκπαιδευτές ενηλίκων που αναζητούν την κατανόηση της μετασχηματίζουσας μάθησης, η οποία ασχολείται με την ουσία ενός παλιού διλήμματος: το δεσμό μεταξύ προσωπικής και κοινωνικής αλλαγής. Καθώς σήμερα τα ζητήματα της εκπαίδευσης ενηλίκων καθίστανται ολοένα πιο κεντρικά στην εκπαίδευση και την πολιτική της, η ανάδυση και η κατανόηση από ένα ευρύ κοινό όρων όπως «διά βίου μάθηση», «συνεχιζόμενη επαγγελματική ανάπτυξη», «κοινωνία της μάθησης» και, πιο πρόσφατα, «κοινωνία της γνώσης» αποτελούν μια ένδειξη της διάδοσης της εκπαίδευσης ενηλίκων.
Θέματα: