Βιβλίο
Το χιούμορ στην τηλεοπτική διαφήμιση
Τύποι του χιούμορ: Κατηγορίες προϊόντων: Διαφημιστική αποτελεσματικότητα: Διαμόρφωση στάσεων και συναισθημάτων: Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ

Λεωνίδας Δ. Χατζηθωμάς
Ευθύνη Σειράς: Γ. Χ. Ζώτος
Θεσσαλονίκη
University Studio Press
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 113
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-12-1736-9
Θέματα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ 6
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 13.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 19-05-2010)
Περίληψη:

Η παρούσα μονογραφία αποτελεί τον καρπό μίας σειράς τριών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών και στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, για την κατανόηση της επίδρασης του χιούμορ στην αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισης. Ακολουθείται μία νέα προσέγγιση που έχει ως πυρήνα της τα δομικά στοιχεία του χιούμορ, δηλαδή τις διαδικασίες γέννησης της χιουμοριστικής διαφήμισης. Ο τρόπος λειτουργίας και δημιουργίας του χιούμορ φαίνεται ότι μπορεί να εξηγήσει σε μεγάλο βαθμό γιατί οι ερευνητές της διαφήμισης έχουν καταλήξει σε αντικρουόμενα αποτελέσματα, όσον αφορά στην επίτευξη των επικοινωνιακών στόχων με τη χρήση του χιούμορ. Με άλλα λόγια, η χρήση διαφορετικών τύπων χιούμορ στη διαφήμιση δύναται να οδηγήσει σε διαφορετικά διαφημιστικά αποτελέσματα. [...]

(από τον πρόλογο του συγγραφέα)