Βιβλίο
Η αξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού
Στάσεις Ελλήνων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην αξιολόγηση

Βενετία Καπαχτσή
Υπεύθυνος Σειράς: Π. Δ. Ξωχέλλης
Υπεύθυνος Σειράς: Ν. Π. Τερζής
Υπεύθυνος Σειράς: Α. Γ. Καψάλης
Θεσσαλονίκη
Κυριακίδη Αφοί
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
Ημερομηνία Πρώτης Έκδοσης: 2008
σ. 128
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-467-047-5
Παιδαγωγικές Μελέτες και Έρευνες 31
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 11.03€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση: 22-06-2011)
Περίληψη:

Το αυξανόμενο ενδιαφέρον που παρουσιάζει η αξιολόγηση στο διεδνή εκπαιδευτικό χώρο, η "απαξία" της στην Ελλάδα, αλλά και οι συνεχείς ανεπιτυχείς προσπάθειες ρύθμισης του προβλήματος της αξιολόγησης, καθιστά το θέμα της αξιολόγησης ελκυστικό αντικείμενο έρευνας. Στο θεωρητικό μέρος του βιβλίου οροθετείται η έννοια της αξιολόγησης και γίνεται παρουσίαση του θεωρητικού υπόβαθρου της αξιολόγησης. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι λόγοι της αναγκαιότητας εισαγωγής της στην εκπαίδευση και ακολουθεί μια ιστορική επισκόπηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Στο τελευταίο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους, γίνεται ανασκόπηση της βιβλιογραφίας της σχετικής με τις στάσεις των εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση στον διεθνή και ελληνικό εκπαιδευτικό χώρο.
Στο ερευνητικό μέρος της μελέτης, παρατίθεται η έρευνα, αναλύονται τα δεδομένα του δείγματος και τέλος παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας.