

Αθλητισμός, πολιτική & ΜΜΕ
Παναγιώτα Αντωνοπούλου
Αθήνα
Εκδόσεις Δρακόπουλου
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 147
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-98323-0-4
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 22.93€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 30-05-2011)
Περίληψη:
Τα κεντρικά ερωτήματα που τίθενται σήμερα και πραγματεύεται το παρόν σύγγραμμα συνίστανται σε μια βαθύτερη προσέγγιση των αθλητικών πραγμάτων και της σχέσης τους με τα ΜΜΕ και την πολιτική: Αποτελούν σήμερα τα ΜΜΕ δεσπόζουσα μορφή εξουσίας πάνω στον αθλητισμό; Αν ναι, σε ποιο βαθμό και μέσα από ποιες διαδικασίες οδηγούν σε αλλοίωση του περιεχομένου του; Τι είναι αυτό που εμπορεύεται σήμερα ο αθλητισμός έναντι των ΜΜΕ; Είναι το κοινωνικό του περιεχόμενο, το θέαμα, οι αθλητές του ή και τα τρία μαζί; Ή, μήπως, εμπορεύεται το ίδιο το κοινό του; Και πώς επενεργεί σε όλα αυτά το πολιτικό πλαίσιο εντός του οποίου λειτουργούν σήμερα τα ΜΜΕ και ασκείται ο αθλητισμός ως κοινωνική δραστηριότητα; Και, επίσης, σε ό,τι αφορά τα αθλητικά ΜΜΕ, ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς και τι είναι αυτό που τη διαφοροποιεί από την αγορά των πολιτικών μέσων ενημέρωσης; Ακολουθούν τα αθλητικά και τα πολιτικά μέσα ενημέρωσης παράλληλη πορεία ή μήπως ασύμβατη; Και γιατί;
Στόχος του παρόντος βιβλίου είναι να συνεισφέρει έναν ελάχιστο προβληματισμό στον ευρύ διάλογο που εξελίσσεται γύρω από την επικοινωνία του αθλητισμού και τις πολιτικές συνιστώσες της.
Τα κεντρικά ερωτήματα που τίθενται σήμερα και πραγματεύεται το παρόν σύγγραμμα συνίστανται σε μια βαθύτερη προσέγγιση των αθλητικών πραγμάτων και της σχέσης τους με τα ΜΜΕ και την πολιτική: Αποτελούν σήμερα τα ΜΜΕ δεσπόζουσα μορφή εξουσίας πάνω στον αθλητισμό; Αν ναι, σε ποιο βαθμό και μέσα από ποιες διαδικασίες οδηγούν σε αλλοίωση του περιεχομένου του; Τι είναι αυτό που εμπορεύεται σήμερα ο αθλητισμός έναντι των ΜΜΕ; Είναι το κοινωνικό του περιεχόμενο, το θέαμα, οι αθλητές του ή και τα τρία μαζί; Ή, μήπως, εμπορεύεται το ίδιο το κοινό του; Και πώς επενεργεί σε όλα αυτά το πολιτικό πλαίσιο εντός του οποίου λειτουργούν σήμερα τα ΜΜΕ και ασκείται ο αθλητισμός ως κοινωνική δραστηριότητα; Και, επίσης, σε ό,τι αφορά τα αθλητικά ΜΜΕ, ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς και τι είναι αυτό που τη διαφοροποιεί από την αγορά των πολιτικών μέσων ενημέρωσης; Ακολουθούν τα αθλητικά και τα πολιτικά μέσα ενημέρωσης παράλληλη πορεία ή μήπως ασύμβατη; Και γιατί;
Στόχος του παρόντος βιβλίου είναι να συνεισφέρει έναν ελάχιστο προβληματισμό στον ευρύ διάλογο που εξελίσσεται γύρω από την επικοινωνία του αθλητισμού και τις πολιτικές συνιστώσες της.
Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Γιάννης Ασδραχάς | Έρευνα για αθλητισμό, πολιτική και ΜΜΕ | "Εξπρές" | 37 | 25/1/2009 |
Γιώργος Χ. Παπασωτηρίου | Φίλαθλοι για... πούλημα | "Βραδυνή" | 15 | 29/11/2008 |