Βιβλίο
Σταμάτης Ν. Αλαχιώτης
Ελένη Καρατζιά - Σταυλιώτη
Αθήνα
Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη
Αριθμός Έκδοσης: 1
2009
σ. 427
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-14-1955-8
Επιστήμη
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 30.57€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 07-05-2009)
Διαθεματική και βιοπαιδαγωγική θεώρηση της μάθησης και της αξιολόγησης
Σταμάτης Ν. Αλαχιώτης
Ελένη Καρατζιά - Σταυλιώτη
Αθήνα
Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη
Αριθμός Έκδοσης: 1
2009
σ. 427
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-14-1955-8
Επιστήμη
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 30.57€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 07-05-2009)
Περίληψη:
- "Το παιδί είναι σπίρτο να το ανάψεις", υποστήριζε ο Πλούταρχος. Σήμερα η επιστημονική πρόοδος στο πεδίο της βιολογίας της μάθησης και του εγκεφάλου ερμηνεύει ικανοποιητικά το διαχρονικό ζητούμενο· δηλαδή το πώς μαθαίνει το παιδί, ο άνθρωπος γενικότερα.
- Στο πλαίσιο αυτό, κυρίαρχη θέση έχει η διαθεματική προσφορά και κατάκτηση της γνώσης· μια θεώρηση η οποία ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τη νέα θεωρία μάθησης, το βιοπαιδαγωγισμό, που συμβάλλει στη μόρφωση του πεδίου της Βιοπαιδαγωγικής.
- Τα θέματα αυτά αναδεικνύονται στις σελίδες του βιβλίου, το οποίο στοχεύει στη συγκρότηση ενός παιδαγωγικο-εκπαιδευτικού πλαισίου αποτελεσματικής μάθησης και αξιολόγησης, με κυρίαρχο παρονομαστή το πολύπλευρο παιδαγωγικό όφελος του μαθητή και την ελεύθερη διαμόρφωση του κοσμοειδώλου του στην πολύπλοκη κοινωνική πραγματικότητα.
- Υπό το πρίσμα αυτό, αναδύονται και συνδέονται κλασικά στοιχεία της αποτελεσματικής μάθησης και αξιολόγησης με σύγχρονες παιδαγωγικο-εκπαιδευτικές γνώσεις στη βάση της αξιοποίησης των ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ και του νέου εκπαιδευτικού υλικού.
- "Το παιδί είναι σπίρτο να το ανάψεις", υποστήριζε ο Πλούταρχος. Σήμερα η επιστημονική πρόοδος στο πεδίο της βιολογίας της μάθησης και του εγκεφάλου ερμηνεύει ικανοποιητικά το διαχρονικό ζητούμενο· δηλαδή το πώς μαθαίνει το παιδί, ο άνθρωπος γενικότερα.
- Στο πλαίσιο αυτό, κυρίαρχη θέση έχει η διαθεματική προσφορά και κατάκτηση της γνώσης· μια θεώρηση η οποία ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τη νέα θεωρία μάθησης, το βιοπαιδαγωγισμό, που συμβάλλει στη μόρφωση του πεδίου της Βιοπαιδαγωγικής.
- Τα θέματα αυτά αναδεικνύονται στις σελίδες του βιβλίου, το οποίο στοχεύει στη συγκρότηση ενός παιδαγωγικο-εκπαιδευτικού πλαισίου αποτελεσματικής μάθησης και αξιολόγησης, με κυρίαρχο παρονομαστή το πολύπλευρο παιδαγωγικό όφελος του μαθητή και την ελεύθερη διαμόρφωση του κοσμοειδώλου του στην πολύπλοκη κοινωνική πραγματικότητα.
- Υπό το πρίσμα αυτό, αναδύονται και συνδέονται κλασικά στοιχεία της αποτελεσματικής μάθησης και αξιολόγησης με σύγχρονες παιδαγωγικο-εκπαιδευτικές γνώσεις στη βάση της αξιοποίησης των ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ και του νέου εκπαιδευτικού υλικού.
Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Στέλλα Πριόβολου | Διάβασα... τη Διαθεματική θεώρηση της μάθησης | "Τα Νέα"/ "Βιβλιοδρόμιο" | 1/8/2009 |