Εισαγωγή στη γνωστική και ψυχαναλυτική θεωρία της ανάπτυξης του παιδιού
Αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών μέσα από το παραμύθι και τη μαριονέτα
- Συγγραφέας: Δημήτρης Σαρρής
- Εκδοτης: Ελληνικά Γράμματα
- Διαθεσιμοτητα: Κυκλοφορεί
- Ημ. Εκδοσης: 01/06/2009
- Ημ. 1ης εκδοσης: 01/06/2009
- Περιοχη: Αθήνα
- ISBN: 978-960-19-0432-0
- Τιμη 16.82€
- Τυπος: Βιβλίο
- Δεσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
- Σελιδες: 240
- Διαστασεις (cm): 21x14
- Βαρος (gr): 300
- Σημειωσεις: Πρόλογος: Ευγένιος Τριβιζάς. Επανέκδοση: "Άνθρωπος", 2006 με τον τίτλο "Ο ρόλος του παραμυθιού και της μαριονέτας στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών".
Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται το ρόλο του θεατρικού παιχνιδιού, του παραμυθιού και της μαριονέτας στην ψυχοπαιδαγωγική και θεραπευτική επανεκπαίδευση παιδιών και εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες. Στο θεωρητικό μέρος οριοθετούνται και αναλύονται βασικές έννοιες προερχόμενες από το γνωστική ψυχολογία και την ψυχαναλυτική θεωρία, οι οποίες συγκροτούν την επιστημολογική σκευή του πονήματος. Στο κλινικό μέρος παρουσιάζεται μια κλινική μέθοδος θεραπευτικής προσέγγισης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, η οποία ερείδεται στην έννοια του Σωματικού Εγώ, της συμβολικής λειτουργίας, του ενδιάμεσου - μεταβατικού χώρου και, τέλος, του σωματικού σχήματος και της εικόνας του σώματος.
# | Συντάκτης | Τίτλος | Μέσο | Ημερομηνία |
---|---|---|---|---|
1 | "Βιτρίνα" | Εισαγωγή στη γνωστική και ψυχαναλυτική θεωρία της ανάπτυξης του παιδιού | Περιοδικό Index - Αρ. Τεύχους: 39 | Απρίλιος 2010 |
2 | Εισαγωγή στη γνωστική και ψυχαναλυτική θεωρία της ανάπτυξης του παιδιού | Περιοδικό Σύναψις - Αρ. Τεύχους: 15 | Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2009 |
Το σχόλιο υποβλήθηκε με επιτυχία.
Σφάλμα
Προέκυψε σφάλμα κατά την υποβολή του σχολίου.