

Εκ βαθέων
Συνομιλία με την Κριστίν Λεσέρ
Συνομιλία με την Κριστίν Λεσέρ
Ελφρίντε Γέλινεκ
Κριστίν Λεσέρ
Μετάφραση: Βαγγέλης Μπιτσώρης
Αθήνα
Εκκρεμές
Αριθμός Έκδοσης: 1
2009
σ. 127
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-7651-74-7
Γλώσσα πρωτοτύπου: γαλλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: L’ Entretien d' Elfriede Jelinek et Christine Lecerf
Κυκλοφορεί
Τιμή: 12.83€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 20-03-2018)
Περίληψη:
Το 2004 απονεμήθηκε το Βραβείο Νόμπελ στην Αυστριακή μυθιστοριογράφο και θεατρική συγγραφέα Ελφρίντε Γέλινεκ, η οποία είναι γνωστή κυρίως για το αυτοβιογραφικό της μυθιστόρημα "Η πιανίστρια" και την πολιτική της δράση. Το "Εκ βαθέων" είναι προϊόν μιας εκτεταμένης συνομιλίας που μαγνητοφωνήθηκε το 2004, στη Bιέννη, από την Kριστίν Λεσέρ. H συγκλονιστική συζήτηση μεταξύ δύο γυναικών, που συμμερίζονται πολλά πράγματα και είναι παθιασμένες με τη λογοτεχνία, αποκαλύπτει τελείως άγνωστες πτυχές μιας οξυδερκούς, ευαίσθητης συγγραφέως, προικισμένης με δηκτικό χιούμορ. Mεταξύ των δύο γυναικών γίνεται λόγος για την παιδική ηλικία, για τους ομαδικούς τάφους της ιστορίας, για τη γλώσσα του άνδρα, την ομιλία της γυναίκας, την ανατρεπτική δύναμη της φράσης και τη ζωή των λέξεων. Γιατί η δεξιοτεχνία της Eλφρίντε Γέλινεκ συνίσταται κυρίως στο ότι υποχρεώνει τη γλώσσα να ομολογεί αυτό που αποσιωπά.
Το 2004 απονεμήθηκε το Βραβείο Νόμπελ στην Αυστριακή μυθιστοριογράφο και θεατρική συγγραφέα Ελφρίντε Γέλινεκ, η οποία είναι γνωστή κυρίως για το αυτοβιογραφικό της μυθιστόρημα "Η πιανίστρια" και την πολιτική της δράση. Το "Εκ βαθέων" είναι προϊόν μιας εκτεταμένης συνομιλίας που μαγνητοφωνήθηκε το 2004, στη Bιέννη, από την Kριστίν Λεσέρ. H συγκλονιστική συζήτηση μεταξύ δύο γυναικών, που συμμερίζονται πολλά πράγματα και είναι παθιασμένες με τη λογοτεχνία, αποκαλύπτει τελείως άγνωστες πτυχές μιας οξυδερκούς, ευαίσθητης συγγραφέως, προικισμένης με δηκτικό χιούμορ. Mεταξύ των δύο γυναικών γίνεται λόγος για την παιδική ηλικία, για τους ομαδικούς τάφους της ιστορίας, για τη γλώσσα του άνδρα, την ομιλία της γυναίκας, την ανατρεπτική δύναμη της φράσης και τη ζωή των λέξεων. Γιατί η δεξιοτεχνία της Eλφρίντε Γέλινεκ συνίσταται κυρίως στο ότι υποχρεώνει τη γλώσσα να ομολογεί αυτό που αποσιωπά.
Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Λάμπρος Σκουζάκης | Η ανύπαρκτη γλώσσα της γυναίκας | "Πανδοχείο" | 5/9/2015 | |
Αρχοντή Κόρκα | Εκ βαθέων | www.critique.gr | 17/4/2010 | |
Κατερίνα Σχινά | «Αυτός που θέλει να γράφει, δεν μπορεί να ζει» | "Η Καθημερινή"/ "Τέχνες και Γράμματα" | 24/1/2010 | |
Πόλυ Κρημνιώτη | Μια εκ βαθέων εξομολόγηση | "Η Αυγή" | 15/12/2009 | |
Χρύσα Σπυροπούλου | Διάβασα... την εξομολόγηση της Γέλινεκ | "Τα Νέα"/ "Βιβλιοδρόμιο" | 31/10/2009 | |
Μυρτώ Τσελέντη | Διάλογοι με μια νομπελίστρια | "Ο Κόσμος του Επενδυτή"/ Ένθετο "Culture" | 24/10/2009 | |
Νίκος Α. Μπακουνάκης | Το σκυλί και το λουρί | "Το Βήμα"/ "Βιβλία" | 18/10/2009 | |
Κατερίνα Ι. Ανέστη | Εκ Βαθέων | "Lifo" | 174 | 8/10/2009 |
Μανώλης Πιμπλής | «Το ένα πόδι μου γλιστρά πάντοτε στην άβυσσο» | "Τα Νέα"/ "Βιβλιοδρόμιο" | 12/9/2009 |