Βιβλίο
Θεωρίες μάθησης
Μια εκπαιδευτική προσέγγιση

Dale H. Schunk
Μετάφραση: Ελισσάβετ Εκκεκάκη
Επιμέλεια: Γιώργος Κουλαουζίδης
Ευθύνη Σειράς: Βάσω Βασιλού - Παπαγεωργίου
Αθήνα
Μεταίχμιο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2010
σ. 669
Σχήμα: 28χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-455-769-1
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Learning Theories: An Educational Perspctive
Επιστήμες της Αγωγής
Ονομασία Υποσειράς: Θεωρίες της Αγωγής
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 70.66€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 07-07-2011)
Περίληψη:

Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευνών για τη μάθηση, καθώς και η παρουσίαση εφαρμογών των αρχών και εννοιών σε εκπαιδευτικά πλαίσια. Το βιβλίο εστιάζει στις γνωστικές θεωρήσεις της μάθησης, σε συμφωνία με την οπτική του εποικοδομητισμού, η οποία υπογραμμίζει τον ενεργό ρόλο των υποκειμένων της μάθησης στην αναζήτηση, διαμόρφωση και τροποποίηση της γνώσης. Μερικά από τα θέματα τα οποία πραγματεύεται η παρούσα έκδοση είναι οι θεωρίες εξαρτημένης μάθησης, η κοινωνικογνωστική θεωρία, η θεωρία της γνωστικής επεξεργασίας των πληροφοριών, ο εποικοδομητισμός, η διαμόρφωση της γνώσης σε σχέση με τη διδασκαλία, η μάθηση σε σχέση με την ανάπτυξη, η νευροεπιστήμη της μάθησης, η μάθηση στο πλαίσιο συγκεκριμένων γνωστικών αντικειμένων και τα κίνητρα. Περιλαμβάνεται πλήθος παραδειγμάτων και διδακτικών εφαρμογών, ενώ δίνεται επίσης έμφαση στην αξιοποίηση των θεωρητικών αρχών και των ερευνητικών ευρημάτων για τη βελτίωση της διδασκαλίας και καλύπτεται περιεκτικά το πολυσύνθετο θέμα της μάθησης.