

Από το παιχνίδι με κανόνες στο γραμματισμό
Στρατηγικές κατανόησης κειμένων για παιδιά προσχολικής ηλικίας
Στρατηγικές κατανόησης κειμένων για παιδιά προσχολικής ηλικίας
Ρένα Σιβροπούλου
Αθήνα
Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
Αριθμός Έκδοσης: 1
2010
σ. 302
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-01-1379-2
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 22.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 13-07-2011)
Περίληψη:
Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν συντελεστεί σημαντικές αλλαγές σε όλα όσα γνωρίζαμε σχετικά με το πώς τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν και να γράφουν. Η ανάπτυξη του γραμματισμού ξεκινά με τη γέννηση των παιδιών, βρίσκεται σε εξέλιξη και συνεχίζεται σε όλη τους τη ζωή. Οι προσπάθειες των ερευνητών επικεντρώνονται στο να κατανοήσουν τι συμβαίνει στο νου και τον κόσμο του παιδιού. Παράλληλα, τονίζουν τον ενεργό ρόλο του παιδιού, του συμμετοχικού ενήλικα, τη συσχετιζόμενη φύση γραφής και ανάγνωσης καθώς και τη σχέση παιχνιδιού - γραμματισμού. Βασικός στόχος αυτού του βιβλίου είναι να δώσει το έναυσμα στους/στις νηπιαγωγούς, φοιτητές και γονείς να κατανοήσουν τη σχέση παιχνιδιού και γραμματισμού και να αποβεί χρήσιμο σε όσους πιστεύουν ότι ο αποτελεσματικότερος τρόπος για να φτάσουν τα παιδιά στη γραφή και την ανάγνωση είναι το παιχνίδι.
Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν συντελεστεί σημαντικές αλλαγές σε όλα όσα γνωρίζαμε σχετικά με το πώς τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν και να γράφουν. Η ανάπτυξη του γραμματισμού ξεκινά με τη γέννηση των παιδιών, βρίσκεται σε εξέλιξη και συνεχίζεται σε όλη τους τη ζωή. Οι προσπάθειες των ερευνητών επικεντρώνονται στο να κατανοήσουν τι συμβαίνει στο νου και τον κόσμο του παιδιού. Παράλληλα, τονίζουν τον ενεργό ρόλο του παιδιού, του συμμετοχικού ενήλικα, τη συσχετιζόμενη φύση γραφής και ανάγνωσης καθώς και τη σχέση παιχνιδιού - γραμματισμού. Βασικός στόχος αυτού του βιβλίου είναι να δώσει το έναυσμα στους/στις νηπιαγωγούς, φοιτητές και γονείς να κατανοήσουν τη σχέση παιχνιδιού και γραμματισμού και να αποβεί χρήσιμο σε όσους πιστεύουν ότι ο αποτελεσματικότερος τρόπος για να φτάσουν τα παιδιά στη γραφή και την ανάγνωση είναι το παιχνίδι.