Βιβλίο
Η ρωσική πρωτοπορία (1910-1930): Ένα ανολοκλήρωτο σχέδιο
Δελφοί, 27-30 Μαρτίου 1996: Πρακτικά συμποσίου
The Russian Avant-Garde (1910-1930): An Unfulfilled Plan: Symposium Proceedings

Συλλογικό έργο
Vassilis Karasmanis
Anna Kafetsi
Gérard Conio
Nataliya Adaskina
Maria Tsantsanoglou
Nicoletta Misler
John E. Bowlt
Giovanni Lista
Anatoly Strigalov
Svetlana Djafarova
Χάρης Ξανθουδάκης
Jean - Claude Lanne
Natalia Avtonomova
Vasili Rakitin
Zoya Ender
Aleksandra Shatskikh
Tatyana Zelyukina
Charlotte Douglas
Selim O. Khan - Magomedov
Krisztina Passuth
Maria Gough
Νίκη Λοϊζίδη
Michel Makarius
Georgy Litichevsky
Humbertus Gassner
Paul Wood
Jean - Claude Marcadé
Olivier Revault d' Allonnes
Αθήνα
Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών
Αριθμός Έκδοσης: 1
2004
σ. 357
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-85940-6-7
Σημειώσεις: Πρόλογος: Βασίλης Καρασμάνης.
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 30.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση: 25-11-2011)
Περίληψη:

Περιλαμβάνονται τα κείμενα:

- Gerard Conio, "Le mur dans l’Avant-Garde Russe: Vecteur ou Limite de l’Utopie? "
- Nataliya Adaskina, "'Victories' and 'Defeats' of the Russian Avant-Garde"
- Μαρία Τσαντσάνογλου, "Η αισθητική της άρνησης (μια απόπειρα ορισμού της Ρώσικης Πρωτοπορίας)"
- Nicoletta Misler, "Inverted Perspective as a National Paradigm: Representations of Space and the Russian Avant-Garde"
- John Bowlt, "Artistic Innovation and Military Strategy: the Russian Avant-Garde and the First World War"
- Giovanni Lista, "The ‘Art-Action’ of Italian Futurism"
- Anatoly Strigalov, "Aims and Methods of Exhibiting Work of Avant-Garde Artists in the USSR (late 1920s - early 1930s) and in Germany (1937-1941). Similarities and Divergences"
- Svetlana Djafarova, "Disappearance of Works of the Russian Avant-Garde"
- Χάρης Ξανθουδάκης, "Η Ρωσική Μουσική Πρωτοπορία, 1910-1930: από την ουτοπία στην ιστορία"
- Jean - Claude Lanne, "De la peinture par les sons au langage d’outre-entendement: L’Utopie poetique de V. Xlebnikov"
- Natalia Avtonomova, V. Kandisky, "The Artist and Science (On the question of creative method)"
- Vasili Rakitin, "Untitled article"
- Zoya Ender, "The creative dispute between B.V. Ender and K.S. Malevich concerning the ‘surplus element’"
- Aleksandra Shatskikh, "The political ‘lubok’ of El Lissitzky"
- Tatyana Zelyukina, "The George Kostakis Collection and a New Look at the work of artist Gustav Klutsis"
- Charlotte Douglas, "Abstraction and Design in the Early 20th century Russia and the West"
- Selim Khan - Magomedov, "Constructivism is 75 years old"
- Krisztina Passuth, "Russian Constructivism - International Constructivism"
- Maria Gough, "Constructivism’s (anti)object"
- Νίκη Λοϊζίδη, "Πρωτοπορία: ένα 'ανεκπλήρωτο σχέδιο' χωρίς πιθανή προοπτική"
- Michel Makarius, "Suprematisme et Constructivisme, Avant-courriers de l’Abstraction Americaine"
- Georgy Litichevsky, "The category of consciousness in contemporary Russian art"
- Humbertus Gassner, "The construction of Utopia in Russian Avant-Garde Art"
- Paul Wood, "Aesthetics and Revolution: The incompleteness of what? "
- Jean - Claude Marcade, "Utopisme ou Prophetisme?"
- Olivier Revault d’Allonnes, "Allocution "