Βιβλίο
Η ρεκλάμα εν Ελλάδι
Το πρώτο κείμενο για την ελληνική διαφήμιση (1894)

Μιχαήλ Π. Λάμπρος
Αθήνα
Το Πέρασμα
Αριθμός Έκδοσης: 1
2011
σ. 108
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-99676-2-4
Κυκλοφορεί
Τιμή: 8.52€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 03-01-2012)
Περίληψη:

Ποιος θα πίστευε ότι αυτά που λέμε σήμερα lifestyle, facebook, twitter και κοινωνική δικτύωση "υπήρχαν" στην Ελλάδα από την εποχή του Όθωνα; Ποιος θα δεχόταν εύκολα ότι η διαφήμιση κρύβεται παντού ακόμη και εκεί που δεν υποψιαζόμαστε; Και ποιος θα φανταζόταν ότι οι ταπεινές και ανυπόληπτες "ρεκλάμες" αποτελούν ιστορικό τεκμήριο και μέσο εθνικής αυτογνωσίας; Σε μια συναρπαστική διάλεξη του 1894, ο ιδιότυπος λόγιος Μιχαήλ Π. Λάμπρος αθροίζει τις ρεκλάμες της εποχής του και μέσα από αυτές αποκαλύπτει τα ήθη, τη νοοτροπία και τη συμπεριφορά των Ελλήνων. Το πρώτο κείμενο που γράφτηκε για την ελληνική διαφήμιση δείχνει σήμερα απρόβλεπτα επίκαιρο.

Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Χαρίκλεια Γ. ΔημακοπούλουΗ Ρεκλάμα εν Ελλάδι"Εστία"7/4/2012
Τιτίκα ΔημητρούλιαΗ πτωχευμένη Αθήνα του 1894 διαφημίζεται..."Η Καθημερινή"/ "Τέχνες και Γράμματα"12/2/2012
Περί ρεκλάμας διάλεξη"Τα Νέα"17/1/2012
Γιάννης Ν. ΜπασκόζοςΗ ρεκλάµα"Το Βήμα"/ "Βιβλία"8/1/2012
«Η Ρεκλάμα εν Ελλάδι», 117 χρόνια μετά"Ελευθεροτυπία"12/12/2011