Βιβλίο
Δυσκολίες μάθησης
Αναπτυξιακές εκπαιδευτικές και κλινικές προσεγγίσες

Συλλογικό έργο
Επιμελητής: Σπύρος Τάνταρος
Φωτεινή Πολυχρόνη
Αλεξάνδρα Οικονόμου
Ασημίνα Μ. Ράλλη
Αναστασία Τσαμπαρλή
Διαμάντω Φιλιππάτου
Παναγιώτα Δημητροπούλου
Σπύρος Τάνταρος
Jacques Fijalkow
Υπεύθυνος Σειράς: Λουκία Μπεζέ
Υπεύθυνος Σειράς: Κωνσταντίνος Πετρογιάννης
Αθήνα
Πεδίο
2011
σ. 232
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-9552-51-6
Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί - Εκκρεμής εγγραφή
Τιμή: 19.90€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση: 10-01-2012)
Περίληψη:

Ο διαρκώς αυξανόµενος αριθµός των παιδιών µε δυσκολίες µάθησης και τα ερωτήµατα που εγείρονται για τα προγράµµατα παρέµβασης, τις επιµορφώσεις εκπαιδευτικών και γονέων, και τις δράσεις αντιµετώπισης των δυσκολιών προβληµατίζουν ιδιαίτερα όλους αυτούς που ασχολούνται µε την ανάπτυξη των παιδιών και την εκπαίδευσή τους: τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς. Αλλά και τα ίδια τα παιδιά, εκτός από τις δυσκολίες τους, αντιµετωπίζουν επίσης µια σειρά προβλήµατα που απορρέουν από αυτές: χαµηλή αυτοεκτίµηση, άγχος, κακές σχέσεις µε τους συµµαθητές, προβλήµατα µε τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς κ.λπ.

Στόχος aυτού του τόµου είναι να αναδείξει ορισµένες ουσιαστικές όψεις του σύγχρονου προβληµατισµού γύρω από το ζήτηµα των δυσκολιών µάθησης, σε µια προσπάθεια να συµβάλει όχι απλώς στην τεκµηρίωση των µεθόδων παρέµβασης που εφαρµόζονται στην ελληνική εκπαιδευτική πραγµατικότητα, αλλά και στην ανάπτυξη του σχετικού διαλόγου (ο οποίος µπορεί άλλωστε να στηριχθεί σε πλουσιότατο δηµοσιευµένο υλικό και στην ελληνική γλώσσα) και -γιατί όχι- στην αµφισβήτηση ορισµένων "σταθερών" που χαρακτηρίζουν το συγκεκριµένο πεδίο έρευνας.