Βιβλίο
Παιδική ηλικία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

Συλλογικό έργο
Επιμελητής: Ευαγγελία Κούρτη
Δήμητρα Μακρυνιώτη
Άννα Ρούτση
David Buckingham
Μαρία Αργυριάδη
Ιωάννα Βωβού
Δόμνα - Μίκα Κακανά
Γεωργία Μητσιάκη
Αθανασία Καμπάκη
Μπετίνα Ντάβου
Marie - France Chambat - Houillon
François Jouan
Ιωσήφ Κωνσταντίνου
Κατερίνα Σπετσιώτου
Αντώνης Γαρδικιώτης
Μπιρμπίλη Μαρία
Ελένη Καμπέρη
Άννα Καλλιόπη Μαυρογιώργου
Στεφανία Βουβουσίρα
Χριστίνα Κωνσταντινίδου
Σοφία Θεοδοσιάδου
Ειρήνη Σιβροπούλου
Κλήμης Ναυρίδης
Λίνα Βαλσαμίδου
Μένη Τσίγκρα
Άννα Λυδάκη
Γιάννης Πεχτελίδης
Ελίζα - Άννα Δελβερούδη
Αγγελική Γιαννικοπούλου
Μεταφραστής: Ιωάννα Σκαρβέλη
Υπεύθυνος Σειράς: Ιωάννα Βωβού
Αθήνα
Ηρόδοτος
Αριθμός Έκδοσης: 1
2012
σ. 456
Σχήμα: 24χ15
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-485-024-2
ISBN Σετ 960-485-026-1
Κοινωνία - Κουλτούρα - Μαζική Επικοινωνία
Α/Α Τόμου: 1
Αριθμός Τόμων: 1
Σημειώσεις: Προλογικό σημείωμα: Ιωάννα Βωβού.
Περιέχει Βιβλιογραφία
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 38.34€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση: 16-01-2012)
Περίληψη:

Αναπόσπαστο πλέον κομμάτι της σύγχρονης παιδικής κουλτούρας τα μέσα μαζικής επικοινωνίας απασχολούν σχεδόν καθημερινά το κοινωνικό σύνολο και τους ερευνητές και βρίσκονται στο επίκεντρο, συχνά παθιασμένων, θεωρητικών συζητήσεων και κριτικών αναλύσεων που οδηγούν σε ποικίλες και αρκετές φορές αντικρουόμενες τοποθετήσεις ως προς τις δυνατότητες που προσφέρουν για την ψυχαγωγία, την ενημέρωση και την εκπαίδευση των παιδιών, αλλά και την υγεία, τις πολιτισμικές αξίες, τις κοινωνικές νόρμες και το μέλλον τους. Σε αυτό το πλαίσιο, οτιδήποτε αφορά στη σχέση των παιδιών με τα μέσα μαζικής επικοινωνίας και ιδιαίτερα των παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας προκαλεί μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά και προβληματισμό ταυτόχρονα. Στο δίτομο αυτό έργο, πέρα από τις αναγκαίες θεωρητικές προσεγγίσεις που οριοθετούν το πλαίσιο στο οποίο διεξάγεται σήμερα η συζήτηση για τη σχέση των παιδιών με τα μέσα, στόχος είναι να παρουσιαστούν οι ερευνητικές προσπάθειες που γίνονται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και εστιάζονται σε ζητήματα που αφορούν τόσο στον ρόλο των μέσων στην καθημερινή ζωή, την ανάπτυξη και την εκπαίδευση των παιδιών όσο και στην έννοια της παιδικής ηλικίας που τα μέσα αναπτύσσουν και καλλιεργούν στην Ελλάδα. Οι διεπιστημονικές προσεγγίσεις, που προτείνονται από έναν σημαντικό αριθμό ελλήνων ερευνητών, συνεισφέρουν -χωρίς κινδυνολογίες ή υπέρμετρες αισιοδοξίες- στο να συνδυαστούν τα κομμάτια του παζλ της πολύπλευρης και πολύπλοκης αυτής σχέσης των παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας με τα μέσα και προσφέρουν τη δυνατότητα ευαισθητοποίησης τόσο της επιστημονικής κοινότητας όσο και του ευρύτερου κοινού πάνω σε ένα θέμα που δεν έχει τύχει ακόμη της αρμόζουσας προσοχής.