Βιβλίο
Η ανάπτυξη της γραφής στην προσχολική ηλικία
Δραστηριότητες: Από τη θεωρία στην πράξη

Δόμνα Κακανά
Κατερίνα Τσολάκη
Ευθύνη Σειράς: Βασίλης Αναγνωστόπουλος
Αθήνα
Εκδόσεις Καστανιώτη
1999
σ. 316
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-03-2533-1
Βασική Βιβλιοθήκη του Νηπιαγωγού 14
Περιέχει Βιβλιογραφία
Εικονογράφηση: ΝΑΙ
Φωτογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 15.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 22-10-2008)
Περίληψη:

Η γραφή είναι μία από τις μεγαλύτερες επινοήσεις του ανθρώπου. Η εκμάθησή της αποτελεί έναν πολύ σημαντικό σταθμό για τη μαθητική ζωή του μικρού παιδιού γιατί, αφενός μαθαίνει να επικοινωνεί και να εκφράζεται μέσω ενός κοινού κώδικα, αφετέρου η επιτυχής κατάκτησή της αποτελεί προϋποθεση για την ανάπτυξη του ατόμου. Οι περισσότεροι γονείς θέλουν τα παιδιά τους να μάθουν να γράφουν όσο το δυνατόν νωρίτερα. Το ερώτημα που τίθεται είναι αν τελικά το νηπιαγωγείο νομιμοποιείται να διδάσκει συστηματικά γραφή και ανάγνωση. Στο βιβλίο αυτό το πρόβλημα αναλύεται σε δύο επίπεδα: στο πρώτο, το θεωρητικό, αναπτύσσονται διάφορες απόψεις σχετικές με τη γραφή στο νηπιαγωγείο, τις μορφές της, το περιεχόμενό της και τα όρια στα οποία μπορεί να κινηθεί ο νηπιαγωγός. Στο δεύτερο, το πρακτικό, περιλαμβάνονται ενδεικτικές δραστηριότητες οι οποίες συμφωνούν με το θεωρητικό πλαίσιο και λαμβάνουν υπόψη τους το νέο αναλυτικό πρόγραμμα, όπως αυτό αναφέρεται στην εφημερίδα της κυβερνήσεως.

Το βιβλίο αυτό κινείται στο χώρο της διδακτικής μεθοδολογίας και απευθύνεται σε όλους όσοι ασκούν οργανωμένη αγωγή σε χώρους προσχολικής αγωγής.