Βιβλίο
Concert Studies for Guitar 1

Επιμέλεια: Evangelos Boudounis
Σύνθεση: Dionisio Aguado
Σύνθεση: Evangelos Boudounis
Σύνθεση: Ferdinando Carulli
Σύνθεση: Napoléon Coste
Σύνθεση: Antonio Diabelli
Σύνθεση: Mauro Giuliani
Σύνθεση: Wenzel Thomas Matiegka
Σύνθεση: Nicoló Paganini
Σύνθεση: Julio Salvador Sagreras
Σύνθεση: Fernando Sor
Σύνθεση: Francisco Tarrega
Αθήνα
Παπαγρηγορίου Κ. - Νάκας Χ.
Αριθμός Έκδοσης: 1
2006
σ. 71
Σχήμα: 32χ24
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
Γλώσσα πρωτοτύπου: ελληνικά
Α/Α Τόμου: 1
Αριθμός Τόμων: 1
Τεχνικές προδιαγραφές: ISMN
Κυκλοφορεί
Τιμή: 20.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 06-04-2012)
Περίληψη:

Με τις "Concert Studies" κλείνει ένας κύκλος παιδαγωγικών -και όχι μόνον- βιβλίων για την κιθάρα, ο οποίος ξεκίνησε με τη σειρά "Recital 1" έως και "10". Σε αυτά τα τέσσερα βιβλία βρίσκονται συγκεντρωμένα τα "θεμέλια" της Κιθαριστικής Τέχνης και η βασική διδασκαλία των μεγάλων δασκάλων που έδωσαν στην κιθάρα τη θέση που κατέχει σήμερα. Ξεκινούν δε από παλαιότερους συνθέτες, όπως τους F. Sor και F. Carulli, και καταλήγουν σε νεότερους, όπως τους J. Sagreras και A. Barrios.

Ο τίτλος της συλλογής ("Concert Studies") δεν είναι τυχαίος. Η πλειονότητα των σπουδών που θα συναντήσετε εδώ είναι μελωδικού χαρακτήρα και επομένως μπορούν κάλλιστα να παρουσιασθούν και ως συναυλιακά κομμάτια. Δεν παύουν βέβαια να είναι σπουδές, με πρωτίστως παιδαγωγική αξία και ρόλο.

Η ταξινόμηση των σπουδών έγινε με βάση το βαθμό δυσκολίας τους, ούτως ώστε καθένα από τα βιβλία αυτά να ανταποκρίνεται σε μια ωδειακή τάξη (αρ. 1 - Προκαταρτική, αρ. 2 - Κατωτέρα, αρ. 3 - Μέση, αρ. 4 - Ανωτέρα). Γι' αυτό το λόγο, άλλωστε, οι σπουδές ενός συνθέτη δημοσιεύονται εδώ διάσπαρτες. Έτσι, σύμφωνα με τη λογική αυτών των βιβλίων, οι σπουδές του M. Carcassi ή του F. Sor, για παράδειγμα, οι οποίες ξεκινούν από το επίπεδο της Κατωτέρας και φτάνουν μέχρι εκείνο της Ανωτέρας, καταχωρούνται η κάθε μία σε διαφορετική σειρά και σε διαφορετικό βιβλίο.

Δεν ήταν βέβαια δυνατόν να συμπεριληφθούν στη παρούσα συλλογή όλες οι σπουδές των επιλεγμένων συνθετών. Εντάχθηκαν λοιπόν αυτές που -κατά τη γνώμη μας- είναι οι πιο όμορφες μουσικά αλλά και οι πιο χρήσιμες παιδαγωγικά.

Καταβλήθηκε επίσης προσπάθεια, ώστε η δακτυλοθεσία και των δυο χεριών να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή και κατανοητή.

(από τον πρόλογο του Βαγγέλη Μπουντούνη)