Βιβλίο
Αυθεντίες του μάνατζμεντ
Πώς οι γκουρού των επιχειρήσεων και οι ιδέες τους άλλαξαν τον κόσμο προς το καλύτερο και προς το χειρότερο

Adrian Wooldridge
Μεταφραστής: Μυρτώ Σμαραγδή
Αθήνα
Εκδόσεις Κέρκυρα - Economia Publishing
Αριθμός Έκδοσης: 1
2012
σ. 560
Σχήμα: 28χ15
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-9490-16-0
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Masters of Management: How the Business and their Ideas Have Changed the World for Better and for Worse
Κυκλοφορεί - Εκκρεμής εγγραφή
Τιμή: 17.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση: 23-07-2012)
Περίληψη:

Χτίζοντας επάνω στην τεράστια επιτυχία του βιβλίου "Οι μάγοι του Μάνατζμεντ", η πλήρως αναθεωρημένη και ενημερωμένη έκδοση "Αυθεντίες του Μάνατζμεντ" διερευνά την έλευση του διαδικτύου, την αυξανόμενη δύναμη των αναδυόμενων αγορών, τη μεγάλη κρίση του 2008 και τις πιο σύγχρονες εξελίξεις στη θεωρία του μάνατζμεντ.


"Ένα κλασικό και απαραίτητο βοήθημα για όποιον θέλει να βελτιώσει την τεχνική του στο μάνατζμεντ."
Vijay Govindarajan, καθηγητής στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Tuck του Κολεγίου του Ντάρτμουθ και σύμβουλος Καινοτομίας στην General Electric

"Μια εμπεριστατωμένη ανατομία των επιτυχιών και των αποτυχιών της σημερινής θεωρίας και πρακτικής του μάνατζμεντ."
Ratan Tata, πρόεδρος του Ομίλου Tata

Κριτικές - Παρουσιάσεις: