e-book
Μαθαίνοντας αλλιώς τη γλώσσα Γ΄ δημοτικού
Αναγνωστική κατανόηση, λεξιλόγιο, λειτουργική γραμματική, γραπτή έκφραση

Συλλογικό έργο
Μάρθα Ηλιοπούλου
Γεώργιος Δημάκος
Ευγενία Νίνου
Επιμέλεια: Σταματική Μακρυσοπούλου
Σπάρτη
my-book
2018
σ. 137
ISBN: 978-618-5344-40-5
Α/Α Τόμου: 1
Τεχνικές προδιαγραφές: pdf
Διεύθυνση Internet: https://my-book.gr/bookcase/sxolikh_hlikia/%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CF%8E%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B3%CE%BB%CF%8E%CF%83%CF%83%CE%B1-%CE%B3-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84/
Κυκλοφορεί
Τιμή: 19.90€ Φ.Π.Α.: 24%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 18-12-2018)
Περίληψη:

Το πρόγραμμα παρέμβασης γλωσσικής διδασκαλίας Μαθαίνοντας Αλλιώς τη Γλώσσα Γ΄ Δημοτικού φάνηκε ότι μπορεί να βοηθήσει εντυπωσιακά τους μαθητές με δυσκολίες μάθησης.
Το πρόγραμμα γλωσσικής διδασκαλίας είναι τροποποιημένο και ειδικά προσαρμοσμένο για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Περιέχει ένα σύνολο δραστηριοτήτων με τη βασική αρχή της διαβάθμισης για να μπορέσουν να ανταποκριθούν όλοι οι μαθητές. Η διαμόρφωση του προγράμματος βασίστηκε στις θεματικές ενότητες του σχολικού εγχειριδίου και με βάση τα οριζόμενα από το ΑΠΣ και το ΔΕΠΠΣ. Όλο το περιεχόμενο είναι πρωτότυπο και εξειδικευμένο με την ενσωμάτωση στρατηγικών μάθησης στα εξής επίπεδα:
- Ανάγνωση
- Κατανόηση κειμένου
- Λεξιλόγιο
- Γραμματική/Μορφοσύνταξη
- Παραγωγή Λόγου
Οι στρατηγικές μάθησης επιλέχτηκαν με γνώμονα τις ανάγκες των μαθητών με δυσκολίες μάθησης και με βάση τις θεωρίες μάθησης. Οι τρεις διαφορετικές μέθοδοι προσέγγισης γλωσσικού περιεχομένου (λειτουργική γραμματική, διαφοροποιημένη διδασκαλία και κειμενοκεντρική προσέγγιση) συνδυάστηκαν στη διαμόρφωση των δραστηριοτήτων. Το περιεχόμενο του διδακτικού υλικού της γλωσσικής διδασκαλίας διαμορφώθηκε με την εξής διάρθρωση:
- Αναγνωστική ικανότητα (κάθετη μορφή/βηματολόγιο ανάγνωσης)
- Αναγνωστική κατανόηση (βηματολόγιο αναγνωστικής κατανόησης)
- Λεξιλόγιο
- Λειτουργική Γραμματική
- Παραγωγή Προφορικού & Γραπτού Λόγου