Βιβλίο
Εταιρική ταυτότητα και εικόνα
Από τον σχεδιασμό στην επιτυχία

Ανδρέας Μήλιος
Αθήνα
Κριτική
2020
σ. 296
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-586-327-2
Σημειώσεις: Επανέκδοση: "Σταμούλη Α.Ε.", 2006. Πρόλογος: Γεώργιος Αυλωνίτης.
Κυκλοφορεί - Εκκρεμής εγγραφή
Τιμή: 14.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση: 13-02-2020)
Περίληψη:

Στο βιβλίο αναδεικνύεται ο κομβικός ρόλος της εταιρικής ταυτότητας ως αναγκαίο υπόβαθρο και οδηγός για τη δημιουργία θελκτικής εικόνας, ανταγωνιστικής επιρροής ισχύος και μεγιστοποίηση των επικοινωνιακών στρατηγικών του μάρκετινγκ. Εξετάζονται με απόλυτα κατανοητό τρόπο στρατηγικές, πολιτικές, τακτικές και διαδικασίες της επιχειρηματικής επικοινωνίας και παρέχονται πρακτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων επικοινωνίας που προάγουν τη διαφοροποίηση και την αναγνωρισιμότητα και οδηγούν στην απόκτηση του πολυπόθητου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Δοκιμασμένες συμπεριφορές, πρότυπα σκέψης και δράσης, καθώς και στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων παρουσιάζονται σε γλώσσα εύληπτη για όλους.

Κριτικές - Παρουσιάσεις:
Θανάσης ΑντωνίουΕταιρική ταυτότητα και εικόναdiastixo.gr18/9/2020
Αντώνης Δ. ΠαπαγιαννίδηςΕταιρική ταυτότητα και εικόναΠεριοδικό "Οικονομική Επιθεώρηση"Απρίλιος 2020