Βιβλίο
Παιδαγωγικά τμήματα και το μέλλον τους
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών: Προκλήσεις και προοπτικές σε έναν κόσμο που αλλάζει

Συλλογικό έργο
Επιμελητής: Λοΐζος Σοφός
Επιμελητής: Μαρία Δάρρα
Επιμελητής: Ασημίνα Τσιμπιδάκη
Επιμελητής: Μαρία Κλαδάκη
Επιμελητής: Απόστολος Κώστας
Γεράσιμος Κουζέλης
Ιωάννης Ρουσσάκης
Αθανάσιος Αϊδίνης
Αλιβίζος Σοφός
Δημήτρης Κουτσογιάννης
Γεώργιος Φούζας
Γιώργος Σταμέλος
Μαρία Δάρρα
Αθηνά Μιχαηλίδου - Ευριπίδου
Κωνσταντίνος Γ. Καρράς
Petra Bauer
Μαρία Κλαδάκη
Ασημίνα Τσιμπιδάκη
Πολύκαρπος Καραμούζης
Νικόλαος Τσιρέβελος
Απόστολος Κώστας
Θανάσης Κικινής
Θεόδωρος Τσούχλος
Αθήνα
Γρηγόρη
2020
σ. 274
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-612-270-5
Σημειώσεις: Πρόλογος: Σοφός Λοΐζος.
Κυκλοφορεί - Εκκρεμής εγγραφή
Τιμή: 17.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση: 09-03-2020)
Περίληψη:

Το συλλογικό αυτό έργο έχει σημείο αναφοράς τις εισηγήσεις του Επιστημονικού Συνεδρίου με τίτλο Εκπαίδευση εκπαιδευτικών: προκλήσεις και προοπτικές σε έναν κόσμο που αλλάζει το οποίο διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στις 23 και 24 Ιουνίου 2018, στη Ρόδο.

Στόχος του συνεδρίου ήταν να προσεγγίσει ζητήματα, τα οποία αγγίζουν ευρύτερες αλλά και επιμέρους διαστάσεις του σύγχρονου εκπαιδευτικού λόγου για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών τα οποία αναμένεται να συμβάλλουν στην ανάδειξη του προβληματισμού και της συζήτησης για τα εν λόγω ζητήματα, τα οποία με τη σειρά τους θα οδηγήσουν μέσω της ενδοσκόπησης και του κριτικού στοχασμού στη βαθύτερη ανάλυση, την επανεξέταση και, ενδεχομένως, τον επανασχεδιασμό γενικότερων αλλά και ειδικών/επιμέρους διαστάσεων/πτυχών και ζητημάτων της και στην εκπλήρωση του στόχου της βελτίωσης της ποιότητάς της.

Τα ενδιαφέροντα συμπεράσματα, που προκύπτουν μέσα από τα κείμενα του παρόντος τόμου ομαδοποιούνται γύρω από τους δύο άξονες του συνεδρίου:
- Ο λόγος περί ποιότητας στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών: Θέσεις και αντιπαραθέσεις
- Προγράμματα Σπουδών: Διάλογος αναφορικά με υφιστάμενα μοντέλα και πρακτικές

Ο τόμος αυτός απευθύνεται σε φοιτητές/φοιτήτριες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων παιδαγωγικών σπουδών, σε ακαδημαϊκούς και ερευνητές του χώρου, σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, καθώς και σε εκείνους/ες που επιθυμούν να συμμετέχουν στον επιστημονικό διάλογο περί της βελτίωσης της ποιότητας της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα.