Βιβλίο
Πολιτικό μάρκετινγκ, λόμπι και διπλωματία
Άσκηση πολυδιάστατης διπλωματίας

Παναγιώτης Χ. Θεοδωρακόπουλος
Υπεύθυνος Σειράς: Σωτήρης Ντάλης
Αθήνα
Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
1999
σ. 141
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-08-0160-6
Κείμενα Εργασίας 13
Σημειώσεις: Πρόλογος: Θάνος Βερέμης. Εντάσσεται στη σειρά εκδόσεων του ΕΛΙΑΜΕΠ.
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 11.18€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 23-06-2011)
Περίληψη:

Στη συγκυρία της ασταθούς ισσοροπίας που προήλθε από την ανατροπή του παγκόσμιου διπολισμού, εισήλθαμε σε μια περίπλοκη διαδικάσια που μας οδηγεί στην περιλάλητη νέα τάξη πραγμάτων. Όπως σημειώνει ο Lester C. Thurow, στο βιβλίο του "Το μέλλον του καπιταλισμού", στη διαδικασία αυτή το "δυνατό" εξαρτάται από τις "πεποιθήσεις" των ανθρώπων. Οι τελευταίες λειτουργούν σαν φίλτρο, προσδιορίζοντας τις όψεις της μέλλουσας πραγματικότητας καθώς και τις τεχνολογίες που θα τη συνοδεύσουν.
Σ' αυτόν το "νέο γενναίο κόσμο" της ανάμειξης του υποκειμενικού με το αντικειμενικό αποκτούν ξεχωριστή σημασία οι απόψεις του πρέσβεως κ. Παναγιώτη Θεοδωρακόπουλου στο ανά χείρας πόνημα.
Το μήνυμα του κ. Θεοδωρακόπουλου, περί ανάγκης άσκησης πολυδιάστατης διπλωματίας, η οποία θα εκμεταλλεύεται όσο γίνεται την πολιτική, κοινωνική και οικονομική δομή της κάθε χώρας, αξίζει να συγκρατηθεί και να αξιοποιηθεί. Τόσα έχουν γραφεί, και δίκαια, για την ανάγκη μιας ομόφωνης εθνικής στρατηγικής. Ελάχιστα, για την ανάγκη έγκαιρης προεργασίας προκειμένου να υλοποιηθεί.
(Από τον πρόλογο του καθηγητή κ. Θάνου Βερέμη)