Βιβλίο
Η αξιολόγηση των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αγγλία και στην Ελλάδα
Συγκριτική θεώρηση

Ευάγγελος Τσιανάκας
Υπεύθυνος Σειράς: Π. Δ. Ξωχέλλης
Υπεύθυνος Σειράς: Ν. Π. Τερζής
Υπεύθυνος Σειράς: Α. Γ. Καψάλης
Θεσσαλονίκη
Κυριακίδη Αφοί
Αριθμός Έκδοσης: 1
2001
σ. 191
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-343-599-0
Παιδαγωγικές Μελέτες και Έρευνες 23
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 9.33€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση: 22-06-2011)
Περίληψη:

Η συγκριτική αυτή μελέτη ερευνά τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αγγλία και στην Ελλάδα. Η σύγκριση επιτυγχάνεται μέσω της αντιπαραβολής των σκοπών και του είδους της αξιολόγησης στα δύο εκπαιδευτικά συστήματα, αλλά και άλλων στοιχείων που αφορούν επιμέρους ζητήματα, όπως π.χ. η αξιολόγηση των μαθητών με ειδικές ανάγκες, η μετάβαση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κ.λπ. Η συγκριτική μέθοδος, η οποία εφαρμόζεται, είναι αυτή του George Z. F. Bereday. Η συγκεκριμένη εργασία, υποβλήθηκε ως διπλωματική εργασία στο Μεταπτυχιακό Κύκλο Παιδαγωγικών Σπουδών της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Α.Π.Θ.