Βιβλίο
Ιωάννης Ε. Πυργιωτάκης
Ευθύνη Σειράς: Ιωάννης Ε. Πυργιωτάκης
Αθήνα
Ελληνικά Γράμματα
Αριθμός Έκδοσης: 1
2001
σ. 396
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-393-967-2
Θεωρία και Πράξη της Παιδείας
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 21.30€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 14-03-2002)
Εκπαίδευση και κοινωνία στην Ελλάδα
Οι διαλεκτικές σχέσεις και οι αδιάλλακτες συγκρούσεις
Οι διαλεκτικές σχέσεις και οι αδιάλλακτες συγκρούσεις
Ιωάννης Ε. Πυργιωτάκης
Ευθύνη Σειράς: Ιωάννης Ε. Πυργιωτάκης
Αθήνα
Ελληνικά Γράμματα
Αριθμός Έκδοσης: 1
2001
σ. 396
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-393-967-2
Θεωρία και Πράξη της Παιδείας
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 21.30€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 14-03-2002)
Περίληψη:
Από τη σύσταση του νέου ελληνικού κράτους μέχρι σήμερα η ελληνική εκπαίδευση έχει διέλθει από διάφορες διακυμάνσεις, γνώρισε θέσεις και αντιθέσεις, ρυθμίσεις και μεταρρυθμίσεις. Στην πολυκύμαντη αυτή διαδρομή της ταλανίστηκε τόσο από συγκεκριμένα επιμέρους ζητήματα ζωτικής ή μη σημασίας, όσο και από ιδεολογικο-πολιτικές περιπλανήσεις και αντιπαραθέσεις στα πλαίσια της αναζήτησης μιας εκπαιδευτικής πολιτικής. Σε ποιο βαθμό οι διακυμάνσεις αυτές εντάσσονται σε ένα ευρύτερο θεωρητικό κοινωνικο-πολιτικό πλαίσιο, ή είναι περιπτωσιακές και τυχαίες, αποτελεί αντικείμενο του παρόντος βιβλίου.
Πολλά επίσης από τα καίρια και ζωτικά αυτά επιμέρους ζητήματα, σύγχρονα ή παραδοσιακά (π.χ. ολοήμερο σχολείο ή μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση), και άλλες θεωρητικής σημασίας αναλύσεις αποτελούν αντικείμενο διερεύνησης του βιβλίου αυτού, που συμβάλλει στη μελέτη της ελληνικής εκπαιδευτικής πολιτικής.
Από τη σύσταση του νέου ελληνικού κράτους μέχρι σήμερα η ελληνική εκπαίδευση έχει διέλθει από διάφορες διακυμάνσεις, γνώρισε θέσεις και αντιθέσεις, ρυθμίσεις και μεταρρυθμίσεις. Στην πολυκύμαντη αυτή διαδρομή της ταλανίστηκε τόσο από συγκεκριμένα επιμέρους ζητήματα ζωτικής ή μη σημασίας, όσο και από ιδεολογικο-πολιτικές περιπλανήσεις και αντιπαραθέσεις στα πλαίσια της αναζήτησης μιας εκπαιδευτικής πολιτικής. Σε ποιο βαθμό οι διακυμάνσεις αυτές εντάσσονται σε ένα ευρύτερο θεωρητικό κοινωνικο-πολιτικό πλαίσιο, ή είναι περιπτωσιακές και τυχαίες, αποτελεί αντικείμενο του παρόντος βιβλίου.
Πολλά επίσης από τα καίρια και ζωτικά αυτά επιμέρους ζητήματα, σύγχρονα ή παραδοσιακά (π.χ. ολοήμερο σχολείο ή μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση), και άλλες θεωρητικής σημασίας αναλύσεις αποτελούν αντικείμενο διερεύνησης του βιβλίου αυτού, που συμβάλλει στη μελέτη της ελληνικής εκπαιδευτικής πολιτικής.