Βιβλίο
Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing
Εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης "αλυσίδων μέσων-στόχου (means-end chains) στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια

Χρήστος Φωτόπουλος
Αθανάσιος Κρυστάλλης
Αθήνα
Σταμούλη Α.Ε.
2002
σ. 230
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-351-429-9
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 17.32€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 06-10-2005)
Περίληψη:

Βιβλίο - σύμβουλος ακαδημαϊκών και φοιτητών των τμημάτων management και marketing των πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., καθώς και επιχειρηματιών και στελεχών επιχειρήσεων τροφίμων.