Βιβλίο
Συγκρτική παδαγωγική
Μια γαλλόφωνη προσέγγιση

Πέλλα Καλογιαννάκη
Φορέας: Πανεπιστήμιο Κρήτης
Υπεύθυνος Σειράς: Μαρία Καΐλα
Υπεύθυνος Σειράς: Guy Berger
Υπεύθυνος Σειράς: Έλενα Θεοδωροπούλου
Αθήνα
Ατραπός
2002
σ. 283
Σχήμα: 20χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-8325-07-4
ISBN Σετ 960-8077-06-0
Κείμενα Παιδείας 12
Α/Α Τόμου: 12
Σημειώσεις: Πρόλογος: Le Thanh Khoi
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 17.32€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 17-09-2003)
Περίληψη:

Η σειρά "Κείμενα Παιδείας" ασχολείται με την επιλογή και την επεξεργασία κειμένων στην συγκρότηση των οποίων αναγνωρίζουμε μια ύφανση κατεξοχήν παιδαγωγική. Αυτό σημαίνει, από τη μια ότι το ενδιαφέρον μας στρέφεται κυρίως, προς θεματικές σαφώς παιδαγωγικές, ενώ, από την άλλη, ότι ετούτη η παιδαγωγική παράμετρος είναι δυνατόν να ανασυρθεί και να αξιολογηθεί και μέσα από κείμενα που δεν κατατάσσονται τυπικά στα καθαυτό "παιδαγωγικά". Και αυτό, ακριβώς για να καταγραφεί εμφατικά η άποψη ότι το παιδαγωγικό στοιχείο συνυπάρχει με άλλα στοιχεία ή μάλλον ότι τους είναι νευραλγικός συντελεστής, ένα sine qua non για τη συλλογιστική τους ανάπτυξη. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο άλλωστε, προσδιορίζεται και η ίδια η έννοια της εκπαίδευσης: δεν είναι, βεβαίως, πρωτότυπο το να επισημανθεί ο πολυσυλλεκτικός χαρακτήρας της, να διαπιστωθεί η δυνατότητα να εντοπίζεται σε ποικίλες περιστάσεις και να αναγιγνώσκεται πολλαπλώς. [...]