Βιβλίο
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
Διερεύνηση απόψεων και στάσεων των στελεχών εκπαίδευσης

Ιωάννα Γ. Κωστίκα
Υπεύθυνος Σειράς: Δ. Χατζηδήμου
Υπεύθυνος Σειράς: Ε. Ταρατόρη
Θεσσαλονίκη
Κυριακίδη Αφοί
2004
σ. 240
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-343-776-5
Καινοτομίες στην Εκπαίδευση 20
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 15.90€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση: 22-06-2011)
Περίληψη:

Το παρόν δημοσίευμα επιχειρεί να διερευνήσει θεωρητικά και εμπειρικά ένα πολύ σημαντικό και συνάμα επίκαιρο θέμα, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Αποτελείται από δύο μέρη: Στο πρώτο, καταβάλλονται προσπάθειες να διασαφηνισθούν βασικές παραμέτροι της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, εκτίθενται θέσεις και απόψεις σχετικά με την αναγκαιότητα, τις βασικές της αρχές, παρουσιάζονται οι κυριότερες μορφές της και συζητείται ο ρόλος που μπορούν να διαδραματίσουν τα Στελέχη Εκπαίδευσης στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των δύο σχολικών βαθμίδων. Στο δεύτερο μέρος, διερευνώνται απόψεις και στάσεις των Στελεχών Εκπαίδευσης για διάφορα ερωτήματα επιμόρφωσης που παίζουν ρόλο στην οργάνωση, στην υλοποίηση και στην αποτελεσματικότητα των επιμορφωτικών προγραμμάτων.
Η εργασία καταλήγει σε πορίσματα που μπορούν να φανούν χρήσιμα στους ιθύνοντες της εκπαιδευτικής πολιτικής, στους φορείς των εκπαιδευτικών και γενικά στην εκπαιδευτική κοινότητα.