Βιβλίο
Οι διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στη σχολική τάξη
Θεωρητική ανάλυση και εμπειρική προσέγγιση

Μαρία Σ. Αναγνωστοπούλου
Υπεύθυνος Σειράς: Δ. Χατζηδήμου
Υπεύθυνος Σειράς: Ε. Ταρατόρη
Θεσσαλονίκη
Κυριακίδη Αφοί
2005
σ. 280
Σχήμα: 23χ15
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-343-820-5
Καινοτομίες στην Εκπαίδευση 27
Κυκλοφορεί
Τιμή: 18.98€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση: 22-06-2011)
Περίληψη:

Η σειρά "Καινοτομίες στην εκπαίδευση" αποβλέπει να συμβάλει στη σθεναρή περιχάραξη του εκπαιδευτικού έργου και της διδακτικής πράξης των υποψηφίων και των υπηρετούντων διδασκόντων με δημοσιεύσεις σχετικών με την πραγμάτωση καινοτόμων θεμάτων. Η σειρά απευθύνεται σε όσους εμπλέκονται με τα εκπαιδευτικά δρώμενα.
Η παρούσα μελέτη αναφέρεται στις διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στη σχολική τάξη και αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το εμπειρικό. Στο θεωρητικό μέρος αναλύονται οι διαπροσωπικές σχέσεις και αναδεικνύεται ότι αυτές αποτελούν βασικό παράγοντα της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού έργου. Στο εμπειρικό μέρος διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και διαπιστώνεται ότι οι διαπροσωπικές του εκπαιδευτικού με τους μαθητές διαποτίζουν την ατμόσφαιρα της σχολικής τάξης και ενισχύουν, όταν αυτές είναι καλές, πολλές από τις λειτουργίες της.