Βιβλίο
Θ. Γούπος
Κ. Βρυώνης
Ι. Ζιάραγκας
Αθήνα
Κέδρος
Αριθμός Έκδοσης: 1
2006
σ. 326
Σχήμα: 28χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-04-3267-1
Εκπαίδευση
Εικονογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 10.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 08-09-2011)
Μαθηματικά Β΄ δημοτικού
Σύμφωνα με τα νέα διαθεματικά προγράμματα σπουδών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
Σύμφωνα με τα νέα διαθεματικά προγράμματα σπουδών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
Θ. Γούπος
Κ. Βρυώνης
Ι. Ζιάραγκας
Αθήνα
Κέδρος
Αριθμός Έκδοσης: 1
2006
σ. 326
Σχήμα: 28χ21
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-04-3267-1
Εκπαίδευση
Εικονογράφηση: ΝΑΙ
Κυκλοφορεί
Τιμή: 10.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 08-09-2011)
Περίληψη:
Στόχος του βιβλίου είναι η μαθηματική εκπαίδευση των μαθητών μέσα από την ενεργητική συμμετοχή τους, τη διερεύνηση και την ανακάλυψη των μαθηματικών εννοιών. Με αυτό τον τρόπο επιδιώκεται όχι η υποκατάσταση του σχολικού βιβλίου αλλά η διεύρυνση και η επέκτασή του.
-Στην αρχή κάθε κεφαλαίου δίνονται οι στόχοι της διδασκαλίας.
-Παρουσιάζονται τα βασικά σημεία του κεφαλαίου με παραδείγματα και ο μαθητής οδηγείται σταδιακά στις νέες γνώσεις και στη βαθύτερη κατανόηση τους.
-Οι νέες γνώσεις συστηματοποιούνται και ταξινομούνται.
-Ο μαθητής χρησιμοποιεί τις γνώσεις που απέκτησε, για να λύσει νέα, παραπλήσια ή πιο σύνθετα προβλήματα
-Επαναληπτικά μαθήματα για την καλύτερη οργάνωση της μαθηματικής γνώσης.
-Κριτήρια αξιολόγησης για έλεγχο του επιπέδου αφομοίωσης του αντικειμένου μάθησης.
Στόχος του βιβλίου είναι η μαθηματική εκπαίδευση των μαθητών μέσα από την ενεργητική συμμετοχή τους, τη διερεύνηση και την ανακάλυψη των μαθηματικών εννοιών. Με αυτό τον τρόπο επιδιώκεται όχι η υποκατάσταση του σχολικού βιβλίου αλλά η διεύρυνση και η επέκτασή του.
-Στην αρχή κάθε κεφαλαίου δίνονται οι στόχοι της διδασκαλίας.
-Παρουσιάζονται τα βασικά σημεία του κεφαλαίου με παραδείγματα και ο μαθητής οδηγείται σταδιακά στις νέες γνώσεις και στη βαθύτερη κατανόηση τους.
-Οι νέες γνώσεις συστηματοποιούνται και ταξινομούνται.
-Ο μαθητής χρησιμοποιεί τις γνώσεις που απέκτησε, για να λύσει νέα, παραπλήσια ή πιο σύνθετα προβλήματα
-Επαναληπτικά μαθήματα για την καλύτερη οργάνωση της μαθηματικής γνώσης.
-Κριτήρια αξιολόγησης για έλεγχο του επιπέδου αφομοίωσης του αντικειμένου μάθησης.