Βιβλίο
Η προσχολική εκπαίδευση στον 21ο αιώνα
Θεωρητικές προσεγγίσεις και διδακτικές πρακτικές

Συλλογικό έργο
Επιμέλεια: Δόμνα - Μίκα Κακανά
Επιμέλεια: Γιώτα Σιμούλη
Σταύρος Γρόσδος
Ευαγγελία Ι. Κανταρτζή
Μένη Κανατσούλη
Ειρήνη Νάκου
Έλση Ντολιοπούλου
Δόμνα - Μίκα Κακανά
Κώστας Χρυσαφίδης
Βασιλεία Χρηστίδου
Ευρυδίκη Ζαχοπούλου
Μαρία Δασκολιά
Κώστας Γαβριλάκης
Ευγενία Φλογαΐτη
Δέσποινα Δεσλή
Μαρία Σακελλαρίου
Χαρίλαος Κουτής
Θεόδωρος Κωνσταντινίδης
Μαρία Ζέρβα
Τασούλα Τσιλιμένη
Κωνσταντίνα Τσαούλα
Ελένη Μπαμπίλα
Ευθύμιος Τρεύλας
Μαρία Δημοπούλου
Φαίνη Σιδηροπούλου
κ.ά.
Θεσσαλονίκη
Επίκεντρο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2008
σ. 598
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-458-173-3
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 30.57€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 28-07-2010)
Περίληψη:

Αντικείμενο του βιβλίου αυτού είναι η προσχολική εκπαίδευση και ο καθοριστικός της ρόλος στη μετέπειτα σχολική ζωή των μικρών παιδιών.
Η σπουδαιότητα της προσχολικής εκπαίδευσης αναδεικνύεται ολοένα και περισσότερο τα τελευταία χρόνια καθώς σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα επισημαίνουν ότι η προσχολική ηλικία αποτελεί μια κρίσιμη περίοδο για την ολόπλευρη ανάπτυξη των μικρών παιδιών.
Το βιβλίο αυτό έρχεται να συμβάλει στη σχετική συζήτηση που έχει ανοίξει σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα, δημοσιεύοντας 69 αυτόνομα κείμενα, τα οποία απαντούν σε κρίσιμα ερωτήματα που απασχολούν τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται στα ποικίλα προ σχολικά περιβάλλοντα, παρουσιάζοντας καινοτόμες παιδαγωγικές παρεμβάσεις και δράσεις, και προτείνοντας ολοκληρωμένες εκπαιδευτικές και διδακτικές πρακτικές.
Τα κείμενα του βιβλίου ακολουθούν τη νέα αντίληψη για τη μάθηση, όπου κεντρικό ρόλο καλείται να παίξει ένα συνεργατικό σχολείο, απαλλαγμένο από ανταγωνισμό, αποκλεισμό, αντιπαράθεση και ατομοκεντρισμό.


Περιέχονται τα κεφάλαια:

- Σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις για την προσχολική εκπαίδευση
- Η προσχολική εκπαίδευση ως πεδίο έρευνας
- Καινοτόμες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις
- Σχεδιασμός και αξιολόγηση εκπαιδευτικών δράσεων
- Εκπαιδευτικές πρακτικές και διδακτικές προτάσεις