Βιβλίο
Δημιουργία νεοφυών επιχειρήσεων
Επιχειρηματικότητα για τον 21ο αιώνα

Συλλογικό έργο
Stephen Spinelli
Robert Adams
Βασίλης Μ. Παπαδάκης
Μετάφραση: Παναγιώτης Κακαλέτρης
Μετάφραση: Αντωνία Λαμπάκη
Μετάφραση: Νίκος Ρούσσος
Επιμέλεια: Βασίλης Μ. Παπαδάκης
Αθήνα
Utopia
Αριθμός Έκδοσης: 1
2015
σ. 664
Σχήμα: 29χ21
Δέσιμο: Σκληρό εξώφυλλο
ISBN: 978-618-81298-4-9
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: New Venture Creation, Entrepreneurship for the 21st Century, 9th ed.
Κυκλοφορεί
Τιμή: 85.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 19-03-2015)
Περίληψη:

H "Δημιουργία νεοφυών επιχειρήσεων: Επιχειρηματικότητα για τον 21ο αιώνα" περιγράφει τη διαδικασία έναρξης, ανάπτυξης, επιτυχούς συγκομιδής/πώλησης και επανεκκίνησης μίας επιχείρησης.

Το βιβλίο παρουσιάζει τον βασικό κορμό γνώσης σχετικά με την επιχειρηματική διαδικασία κατά τρόπο συνεπή προς την πραγματικότητα - μέσα από κείμενο, μελέτες περιπτώσεων και ασκήσεις αυτοαξιολόγησης. Φιλοδοξία του βιβλίου είναι να βοηθήσει τους αναγνώστες να μάθουν από τις σωστές ή/και λανθασμένες στρατηγικές επιλογές φτασμένων επιχειρηματιών, να τους καθοδηγήσει να μειώσουν τους κινδύνους και τον κόπο και να τους επιτρέψει να κερδίσουν το μέγιστο δυνατό από τις μετέπειτα επιχειρηματικές τους εμπειρίες.

Τα βασικά πλεονεκτήματα του βιβλίου είναι:
- Η ελληνική έκδοση έχει εμπλουτιστεί με ένθετα κείμενα, τα οποία αντλούν τη θεματολογία τους από την ελληνική πραγματικότητα και το εγχώριο περιβάλλον ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας.
- Δίνεται έμφαση στον αντίκτυπο και την εκμετάλλευση της τεχνολογίας στην επιχειρηματικότητα.
- Παρατίθενται παραδείγματα επιχειρηματιών απ' όλο το φάσμα δραστηριοτήτων, οι οποίοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με την παγκόσμια οικονομική κρίση, παρουσιάζονται οι επιτυχείς πρακτικές τους και μελετάται ο τρόπος που αντέδρασαν στις προκλήσεις.
- Γίνεται παρουσίαση των τεράστιων ευκαιριών των επιχειρηματιών να ανταποκριθούν στις περιβαλλοντικές και ευρείες κοινωνικές προκλήσεις.
- Το Κεφάλαιο 8, με τίτλο "Το Επιχειρηματικό Σχέδιο" παρουσιάζει έναν πλήρη οδηγό σύνταξης ενός επιχειρηματικού σχεδίου μαζί με "μικρά μυστικά", πρακτικές συμβουλές και τεχνογνωσία αντλημένη από επιτυχημένους επιχειρηματίες και επενδυτές στο πως αναπτύσσεται και παρουσιάζεται ένα τέτοιο σχέδιο.
- Το δεύτερο μέρος του βιβλίου αποτελείται από 18 μεγάλες σε μέγεθος πραγματικές μελέτες περιπτώσεων, οι οποίες εμβαθύνουν και καλύπτουν όλο το φάσμα των προκλήσεων/ευκαιριών που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες.