Βιβλίο
H πρόκληση της τεχνολογίας στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών

David Layton
Επιμέλεια: Κώστας Δημόπουλος
Μετάφραση: Δημήτρης Παγώνης
Ευθύνη Σειράς: Βασίλης Κουλαϊδής
Ευθύνη Σειράς: Αλέξανδρος-Ανδρέας Κύρτσης
Αθήνα
Μεταίχμιο
Αριθμός Έκδοσης: 1
2004
σ. 236
Σχήμα: 21χ14
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-375-393-3
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Technology's Challenge to Science Education
Επιστήμη - Τεχνολογία - Κοινωνία
Σημειώσεις: Εισαγωγή: Κώστας Δημόπουλος.
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 16.31€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 01-11-2012)
Περίληψη:

Αντικείμενο αυτού του βιβλίου είναι η ανάλυση των τρόπων με τους οποίους εισάγεται η τεχνολογία στη γενική εκπαίδευση. Η ανάλυση αυτή γίνεται με ιδιαίτερη αναφορά στα αλληλοσυνδεόμενα θέματα των σχέσεων της τεχνολογίας τόσο με τις φυσικές επιστήμες όσο και με το ευρύτερο κοινωνικό γίγνεσθαι, καθώς και της πληθώρας των προσεγγίσεων που ιστορικά έχουν αναπτυχθεί στο πλαίσιο διάφορων ανά τον κόσμο εκπαιδευτικών συστημάτων σχετικά με το ζήτημα της ένταξης της τεχνολογίας στο αναλυτικό πρόγραμμα.
Το έργο αυτό αποτελεί μια πολύ καλή σύνοψη των παραπάνω θεμάτων, καθώς περιλαμβάνει απαντήσεις για αυτά με βάση τόσο τα πορίσματα μιας σειράς ακαδημαϊκών πεδίων, όπως για παράδειγμα η Ιστορία και η Φιλοσοφία καθώς και η Κοινωνιολογία των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας, όσο και τις συσσωρευμένες εκπαιδευτικές εμπειρίες από πολλές χώρες του κόσμου κατά τη διάρκεια των τελευταίων τουλάχιστον δεκαετιών και άρα από πολλά διαφορετικά κοινωνικά και ιστορικά πλαίσια.