Βιβλίο
Τουριστικό μάρκετινγκ για βιώσιμη ανάπτυξη

Victor T. C. Middleton
Rebecca Hawkins
Επιμέλεια: Πάρις Τσάρτας
Μετάφραση: Ελεάννα Αντώνογλου
Ευθύνη Σειράς: Γεράσιμος Ζαχαράτος
Ευθύνη Σειράς: Πάρις Τσάρτας
Αθήνα
Κριτική
Αριθμός Έκδοσης: 1
2004
σ. 479
Σχήμα: 24χ17
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
ISBN: 978-960-218-371-7
Γλώσσα πρωτοτύπου: αγγλικά
Τίτλος πρωτοτύπου: Sustainable tourism: A marketing perspective
Τουρισμός και Αναψυχή 5
Περιέχει Βιβλιογραφία
Κυκλοφορεί
Τιμή: 32.00€ Φ.Π.Α.: 6%
(Τελευταία Ενημέρωση Τιμής: 09-02-2011)
Περίληψη:

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, οι συγγραφείς αναλύουν τη σύγχρονη σκέψη πάνω στην οποία βασίζονται οι διεθνείς αρχές για βιώσιμη ανάπτυξη στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού.
Χρησιμοποιώντας διεθνή παραδείγματα, παρουσιάζουν τις εμπειρίες και τις βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζονται πλέον σ' όλον τον κόσμο. Η ιδιαιτερότητα του βιβλίου έγκειται στην έμφαση που δίνει στον ενεργό ρόλο που μπορεί να αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας. Τονίζει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για την εξεύρεση λύσεων μέσω των καθημερινών αποφάσεων μάρκετινγκ, ιδιαίτερα όσον αφορά τη βελτίωση του προϊόντος και τον έλεγχο της ποιότητας.
Παρουσιάζει επίσης τις πρακτικές που ακολουθούν επιχειρήσεις όπως οι British Airways, Grecotel, Inter-Continental Hotels and Resorts, P&O και TUI, καθώς και η Διεθνής Ομοσπονδία Tour Operator.