Array
(
[0] => Array
(
[type] => Επιμέλεια
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 288786
[title] => Άπασα
[subtitle] => Όλα τα έργα
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Πέντε θεατρικά έργα και μια κινηματογραφική ταινία συνθέτουν την καλλιτεχνική, ιδιαίτερη προσωπικότητα της Σάρα Κέιν. Είκοσι πέντε χρόνια μετά τον θάνατό της και παρά τις αρνητικές κριτικές που είχε λάβει, έχει καθιερωθεί ως κλασική Βρετανίδα συγγραφέας του 20ού αιώνα και, μάλιστα, η πιο αντιπροσωπευτική του θεατρικού κινήματος «in-yer-face theatre», όπου η βία, η αγάπη και ο μύθος παρουσιάζονται στη σκηνή σε κάθε τους μορφή ακέραια.
Κομμάτια, Η αγάπη της Φαίδρας, Εξιλεώθηκαν, Λαχταρώ, Η ψύχωση των 4.48 και το Δέρμα είναι οι τίτλοι των θεατρικών έργων και της ταινίας, αντίστοιχα, που περιλαμβάνονται στην παρούσα έκδοση, η οποία συνιστά μια συνολική καταγραφή της καλλιτεχνικής της πορείας.
Ο λεκτικός, σωματικός, συναισθηματικός και ψυχολογικός κατακερματισμός κυριαρχεί στο έργο της, με βασική επιδίωξη την αναπαράσταση και την απογύμνωση της σύγχρονης πραγματικότητας επί σκηνής.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => άπασα-288786
[deleted] => 0
[category_id] => 1
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 0
[area_id] => 1
[publish_date] => 1716757200
[first_publish_date] => 1716757200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_288786/kane.jpg
[image_url_old] =>
[isbn] => 978-960-628-323-9
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 304
[weight] =>
[dimensions] => 20Χ14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 31.80
[vat] => 0
[related_url] =>
[last_update] => 1717672611
)
[1] => Array
(
[title_id] => 281899
[title] => Αράφ
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Σε ένα νησί, ένας ξενοδόχος, μια κτηνίατρος κι ένας κηπουρός στέκονται απέναντι, ενώ είναι μαζί. Στην ίδια γη. Είναι αντιμέτωποι με μια κοινωνία που υποκρίνεται και απαιτεί διαρκώς, χωρίς καμία επίγνωση της ενοχής της.
Μία σύγχρονη ιστορία, με ηθικά διλήμματα, συγκρούσεις και ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν. Με ανθρώπους ή σκύλους που ψάχνουν φάρους σε ακτές και μία θάλασσα ελεύθερη να τους ταξιδέψει.
«Το μέλλον εκ προοιμίου είναι ρευστό και μη ορατό. [...] Το κακό ξεκινά όταν αυτοί που έχουν τον έλεγχο αδιαφορούν. Το χειρότερο, όταν αυτή η αδιαφορία θέτει σε κίνδυνο τις ζωές μας. Και, το χείριστο, όταν ο Άνθρωπος και ο Σκύλος βρεθούν σε μια κοινή και παράλληλη πορεία, στερημένη ακόμα και από την παλιά φιλία τους», όπως αναφέρει εύστοχα ο συγγραφέας
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => αραφ-557575
[deleted] => 0
[category_id] => 3
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 48345
[area_id] => 1
[publish_date] => 1696885200
[first_publish_date] => 1696885200
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_281899/281899.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/29/b281899.jpg
[isbn] => 978-960-628-270-6
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 88
[weight] => 0
[dimensions] => 21x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 37
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 8.48
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1696921780
)
[2] => Array
(
[title_id] => 281865
[title] => Τσιτάχ. Η ερημιά του τερματοφύλακα
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Ο Τσιτάχ, ένας απόμαχος τερματοφύλακας, παλιά δόξα του ελληνικού ποδοσφαίρου, προσκεκλημένος από ένα σχολείο, στο πλαίσιο της Ημέρας Αθλητισμού, για να μιλήσει στους μαθητές για τα αθλητικά ιδεώδη, κάνει έναν ειλικρινή απολογισμό της μακροχρόνιας πορείας του. Εξιστορεί γεγονότα και εμπειρίες από τη ζωή και την καριέρα του ξετυλίγοντας σιγά σιγά το κουβάρι της διαδρομής του, από τη δόξα και τα πλούτη μέχρι το μηδέν και το περιθώριο.
«Φέρει το παρώνυμο “Τσιτάχ”, με όποιες σημασιολογικές και ειδολογικές προεκτάσεις παράγει: ταχύτητα, ευλυγισία, ακρίβεια, δύναμη. […] Διπλό είναι το χρέος που καλείται να εκτελέσει, ή με άλλα λόγια το “τέρμα” που οφείλει να υπερασπιστεί: οι διαπροσωπικές του σχέσεις με την αγαπημένη του και τον αδελφικό του φίλο και ο αυτοσεβασμός του […]. Το βαθιά αυτοσαρκαστικό φινάλε υπονομεύει την ίδια την έννοια και την αυταξία της αξιοπρέπειας, που μόλις προτάθηκε, ως το ύστατο ράκος που διασώζει από την τρομακτική γύμνια της ύπαρξης. Ο Τσιτάχ αποχωρεί μόνος και ηττημένος, ίσως ο πιο βαθιά, ο πλέον συντριπτικά ηττημένος και μοναχικός ήρωας του Βασίλη Κατσικονούρη», αναφέρει καίρια και εύστοχα η θεατρολόγος Κατερίνα Θεοδωράτου.
[contents] =>
[notes] => Επίμετρο: Κατερίνα Θεοδωράτου
[lang_code] => el
[seo_url] => τσιταχ.-η-ερημια-του-τερματοφυλακα-557507
[deleted] => 0
[category_id] => 3
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 32961
[area_id] => 1
[publish_date] => 1696798800
[first_publish_date] => 1696798800
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_281865/281865.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/29/b281865.jpg
[isbn] => 978-960-628-271-3
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 40
[weight] => 0
[dimensions] => 21x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 37
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 8.48
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1696834361
)
[3] => Array
(
[title_id] => 278929
[title] => Μήδεια
[subtitle] => Μήδειας πατούσες. Μήδειας μπούρκα. Μήδειας πόλεις
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Η τριλογία Μήδεια περιλαμβάνει τα θεατρικά έργα Μήδειας Πατούσες, Μήδειας Μπούρκα, Μήδειας Πόλεις. Πρόκειται για τρία έργα, καθένα από τα οποία έχει μια ξεχωριστή θεατρική αυθυπαρξία και σημασία.
Το Μήδειας Μπούρκα γράφτηκε το 2010 και παρουσιάστηκε στο Θέατρο Επί Κολωνώ (Αθήνα, 2014), στην 1η Πλατφόρμα Μονοδράματος (Πάφος, 2016), στο Εθνικό Θέατρο Αλβανίας (Τίρανα, 2016), στο Teatrit të Kukullave (Τίρανα, 2017), στην Εθνική Πινακοθήκη Γεωργίας (Τιφλίδα, 2022), στο Διεθνές Φεστιβάλ EUROART (Μάλτα, 2022) και φέτος θα παρασταθεί από το Θεσσαλικό Θέατρο. Το έργο έχει μεταφραστεί στα πορτογαλικά, στα αλβανικά, στα γεωργιανά, στα τουρκικά και στα γαλλικά.
Το Μήδειας Πατούσες γράφτηκε το 2011 και παραστάθηκε στο Θέατρο Βαφείο (Αθήνα, 2014). Η αγγλική μετάφραση του έργου παρουσιάστηκε στο Stella Adler Studio (Νέα Υόρκη, 2016).
Το Μήδειας Πόλεις, που ξεκίνησε να γράφεται το 2022 στην Τιφλίδα, ολοκληρώθηκε φέτος και αποτελεί το τελευταίο μέρος της τριλογίας.
Άλλο ένα τολμηρό εγχείρημα του Ανδρέα Φλουράκη, που διερευνά τον ψυχισμό μιας δολοφόνου, την υπέρβαση των ψυχικών, κοινωνικών και ηθικών ορίων των ίδιων της των εγκλημάτων, καθώς και τη θέση της στον σύγχρονο κόσμο.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => μηδεια-551635
[deleted] => 0
[category_id] => 3
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 23996
[area_id] => 1
[publish_date] => 1686862800
[first_publish_date] => 1686862800
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_278929/278929.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/28/b278929.jpg
[isbn] => 978-960-628-255-3
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 160
[weight] => 0
[dimensions] => 21x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 37
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 10.60
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1686896109
)
[4] => Array
(
[title_id] => 272651
[title] => Girls & boys
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Μία γυναίκα γνωρίζει τυχαία τον μέλλοντα σύζυγό της σ’ ένα αεροδρόμιο. Ένας έντονος, παθιασμένος έρωτας. Σύντομα αρχίζουν να φτιάχνουν την κοινή τους ζωή: αγοράζουν σπίτι, χτίζουν καριέρες, κάνουν παιδιά. Μέχρι που εκείνος αρχίζει να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με τη δουλειά του, ενώ εκείνη απολαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερη επαγγελματική αναγνώριση. Οι ισορροπίες ανατρέπονται. Τα πάντα αλλάζουν παίρνοντας μία απροσδόκητη και εφιαλτική τροπή…
Ένας συνταρακτικός μονόλογος για τη βία, την εξουσία, τις σχέσεις των δύο φύλων μέσα στη σύγχρονη πατριαρχική κοινωνία. «[...] έχουμε απόλυτη ευθύνη απέναντι σε εμάς και στα παιδιά μας να δούμε κατάματα τα εγκλήματα του πολέμου ανάμεσα στα φύλα, ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν έχει πάψει στον σύγχρονο δυτικό πολιτισμό· έχει απλώς αλλάξει μορφή: έχει γίνει υποδόριος αλλά παραμένει εξίσου θανατηφόρος και είμαστε όλοι θύματά του.
»Τα παιδιά, στην υπόθεση του έργου, είναι τα μόνα μέλη της οικογένειας που έχουν όνομα. Οι γονείς θα μπορούσαν να είναι οποιοιδήποτε από εμάς» αναφέρει η μεταφράστρια του έργου του Ντένις Κέλι, Άννα-Μαρία Στεφαδούρου.
[contents] =>
[notes] => Επίμετρο: Δρ. Μιχαέλα Αντωνίου (ΕΔΙΠ Τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ)
[lang_code] => el
[seo_url] => girls-k-boys-539079
[deleted] => 0
[category_id] => 3
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 106476
[area_id] => 1
[publish_date] => 1669068000
[first_publish_date] => 1669068000
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_272651/272651.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/28/b272651.jpg
[isbn] => 978-960-628-208-9
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 88
[weight] => 0
[dimensions] => 21x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 8.48
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1669100888
)
[5] => Array
(
[title_id] => 271636
[title] => Οικόπεδα με θέα
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το έργο διαδραματίζεται κατά τις τελευταίες μέρες ενός διαγωνισμού που έχει επιβληθεί από τα κεντρικά γραφεία ενός κτηματομεσιτικού γραφείου μιας μικρής αμερικανικής πόλης. Τέσσερις απελπισμένοι κτηματομεσίτες ανταγωνίζονται χωρίς ηθικούς φραγμούς, μην αφήνοντας κανένα περιθώριο για ανθρωπιά και έλεος, ώστε να πετύχουν τις περισσότερες πωλήσεις και κατά συνέπεια να εκπληρώσουν το δικό τους «αμερικανικό όνειρο».
Ο σκληρός ανταγωνισμός της σύγχρονης κοινωνίας, η αξία κάθε ανθρώπου που κρίνεται από το επίπεδο επαγγελματικής καταξίωσής του, τα θεμιτά και αθέμιτα μέσα που χρησιμοπούνται για να φτάσει καθε ένας/μία στην κορυφή είναι κάποια από τα μηνύματα που ο Ντέιβιντ Μάμετ θέλει να μεταφέρει. Απατεωνιές, κολακείες, παραμύθια… Το θεατρικό έργο, που μεταφράστηκε τώρα από τον Αντώνη Γαλέο, διασκευάστηκε από τον συγγραφέα και για τον κινηματογράφο (1992), σημείωσε παγκόσμια επιτυχία και απέσπασε δεκάδες βραβεία και διακρίσεις.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => οικοπεδα-με-θεα-537049
[deleted] => 0
[category_id] => 3
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 32289
[area_id] => 1
[publish_date] => 1666126800
[first_publish_date] => 1666126800
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_271636/271636.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/28/b271636.jpg
[isbn] => 978-960-628-200-3
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 120
[weight] => 0
[dimensions] => 21x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 10.60
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1666166388
)
[6] => Array
(
[title_id] => 268695
[title] => Ηλέκτρα
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το αρχαίο δράμα θεμελιώνει το ποιητικό θέατρο. Οι μεταφράσεις που έχουν διατηρήσει τον τόνο και το πνεύμα των έργων, πνεύμα του Τραγικού και του Υψηλού, καθίστανται απαραίτητες για τη μετάδοση της γνώσης και τη διάδοση του αρχαίου δράματος.
Ο Στρατής Πασχάλης μεταφράζει την Ηλέκτρα του Ευριπίδη, ένα έργο για το οποίο έχουν γραφτεί πολλά για τις πολλαπλές διαφορές και αντανακλάσεις του, που αποτελούν παράλληλα δείκτη μιας νέας εποχής την οποία η Ηλέκτρα εξερευνά και ερμηνεύει. Προσαρμόζει το έργο στο παρόν, συνδέοντάς το με το παρελθόν, παρά τις δυσκολίες της τεχνολογικής εποχής μας, η οποία υπαγορεύει, ανάμεσα στα άλλα, και την υποχώρηση της αίσθησης του τραγικού.
Ο αρχαϊκός και ο κλασικός τραγικός ήρωας δίνουν τη θέση τους στον νεωτερικό τραγικό ήρωα-αντιήρωα. Τον άνθρωπο ενός πολιτισμού χωρίς ζωντανούς Μύθους και Θεούς.
[contents] =>
[notes] => Εισαγωγή: Ιωάννα Ρεμεδιάκη
[lang_code] => el
[seo_url] => ηλεκτρα-531167
[deleted] => 0
[category_id] => 3
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 2423
[area_id] => 1
[publish_date] => 1656450000
[first_publish_date] => 1656450000
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_268695/268695.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/27/b268695.jpg
[isbn] => 978-960-628-181-5
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 160
[weight] => 0
[dimensions] => 21x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 8
[translated_from] => 8
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 10.60
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1656486121
)
[7] => Array
(
[title_id] => 268584
[title] => Υπό τη σκιά του Παρθενώνα
[subtitle] => Χορός στο Φεστιβάλ Αθηνών στην περίοδο του Ψυχρού Πολέμου (1955 – 1966)
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => ΘεωρΕία. Μελέτες για τις παραστατικές τέχνες
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Πώς ο Ψυχρός Πόλεμος ως ιστορικο-πολιτικό πλαίσιο αντανακλάστηκε στα χορευτικά σώματα, δίνοντάς τους σημασίες, και πώς η πρόσληψη των χορευτικών παραστάσεων του Φεστιβάλ Αθηνών συνομίλησε ή αντιστάθηκε στις ψυχροπολεμικές συνθήκες; Τι είδους ιδέες σχετικά με το αμερικανικό και το σοβιετικό μπαλέτο πραγματεύονται τα σώματα που χορεύουν, το ρεπερτόριο που παρουσιάζουν και τα θεωρητικά κείμενα που γράφονται για τον χορό; Τι μπορεί να προσφέρει η μελέτη των παραστάσεων χορού στο Φεστιβάλ Αθηνών στην ευρύτερη μελέτη της εποχής του Ψυχρού Πολέμου; Η συγκεκριμένη έκδοση αναφέρεται στον προγραμματισμό του χορού στο Φεστιβάλ Αθηνών από το 1955 μέχρι το 1966. Στόχος της είναι να διερευνήσει διαστάσεις της πολιτιστικής πολιτικής, της φιλοσοφίας του Φεστιβάλ Αθηνών και των ίδιων των παραστάσεων σε σχέση με το ιστορικό πλαίσιο των αντιμαχόμενων ιδεολογιών της Δύσης και της Ανατολής και τη διαμόρφωση ιδεών για τον χορό στην Ελλάδα.
Η σκηνή του Ηρωδείου έγινε ένας τόπος συνάντησης των μεγαλύτερων και λαμπρότερων συγκροτημάτων και χορευτών/-τριών από τους δύο «κόσμους»:American Ballet Theatre, New York City Ballet, Kirov, Margot Fonteyn, Rudolf Nureyev,μεταξύ άλλων. Η μελέτη αυτή αναλύει για πρώτη φορά τις παραστάσεις που παρήγαγαν κριτικό λόγο αναφορικά με το μπαλέτο, τους δύο «κόσμους» και τους καλλιτέχνες του χορού στο ελληνικό πλαίσιο. Πρόκειται για ένα περίπλοκο και αλληλοεξαρτώμενο πλέγμα σχέσεων, το οποίο γίνεται αντικείμενο εξέτασης και ανάλυσης, και διαρθρώνεται στα επιμέρους κεφάλαια του παρόντος βιβλίου.
[contents] =>
[notes] => Πρόλογος: Dr Stacey Prickett
[lang_code] => el
[seo_url] => υπο-τη-σκια-του-παρθενωνα-530945
[deleted] => 0
[category_id] => 6
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 135581
[area_id] => 1
[publish_date] => 1656363600
[first_publish_date] => 1656363600
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_268584/268584.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/27/b268584.jpg
[isbn] => 978-960-628-177-8
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 232
[weight] => 0
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 37
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 19.08
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1656381921
)
[8] => Array
(
[title_id] => 268472
[title] => Επί σκηνής ΙΙ
[subtitle] => Κριτική θεάτρου 2005-2020
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Κριτικές επί σκηνής
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Η κριτική θεάτρου δεν είναι μια ευκαιριακή και ληξιπρόθεσμη διατύπωση θεωρητικού λόγου, αλλά μια βάση για έναν διάλογο στο πέρασμα του χρόνου μεταξύ κριτικού και καλλιτεχνών. Η κριτική μίας παράστασης αποτελεί μέρος αυτής της παράστασης και, ως εκ τούτου, μπορεί να περισώσει κάτι από αυτήν και το «περιβάλλον» της, όταν η αυλαία θα έχει πέσει. Δεν παύει, παράλληλα, να αποτελεί έναν στέρεο κρίκο στην αλυσίδα αναπληρωμάτων που μια παράσταση αποκτά μετά τη λήξη της.
Το βιβλίο Επί σκηνής ΙΙ. Κριτική θεάτρου 2005-2020 περιλαμβάνει εκατόν είκοσι κριτικές, η πλειοψηφία των οποίων έχουν ήδη δημοσιευτεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή. Αποτελεί τη συνέχεια του πρώτου τόμου των κριτικών Επί σκηνής. Κριτική θεάτρου 1994-2004 και καλύπτει τα αντίστοιχα κριτικά κείμενα που γράφτηκαν από το 2005 έως και το 2020. Τα κριτικά αυτά κείμενα δεν συμβάλλουν τόσο στην επανάληψη ή στην αναπαράσταση μιας αξιολογικής κρίσης, όσο στην έκφραση της επιθυμίας των κρινόμενων παραστάσεων και του διαλόγου με τους καλλιτέχνες και το σύγχρονο κοινό.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => επι-σκηνης-ιι-530721
[deleted] => 0
[category_id] => 6
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 875
[area_id] => 1
[publish_date] => 1655845200
[first_publish_date] => 1655845200
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_268472/268472.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/27/b268472.jpg
[isbn] => 978-960-628-166-2
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 464
[weight] => 0
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 37
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 29.68
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1655862434
)
[9] => Array
(
[title_id] => 267850
[title] => Blasted
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το Blasted (1995) είναι το πρώτο θεατρικό έργο της Sarah Kane και αυτό που την τοποθέτησε στη θεατρική πραγματικότητα. Με αφορμή το έργο αυτό δέχθηκε ιδιαίτερα σκληρή κριτική όσον αφορά τη γραφή της.
«Το Blasted ήταν ένα πολύ ιδιαίτερο ταξίδι, και νομίζω ότι επειδή ήταν το πρώτο μου έργο δεν είχα ακριβώς συναίσθηση του τι έκανα με τη φόρμα. Εννοώ, γνώριζα τι έκανα αλλά δεν είχα συνειδητά επίγνωση...» αναφέρει χαρακτηριστικά η ίδια.
.
Η ίδια πάλεψε πολύ ώστε να αποτινάξει το στίγμα της συγγραφέως που απλώς σοκάρει μέσα από τη βία. Πολύ συχνά οι κριτικές που δεχόταν ήταν απλοϊκές ή επιφανειακές, ενώ υπήρξαν φορές που το περιεχόμενο των έργων της παραποιήθηκε, μιας και μερίδα κριτικών δεν εμβάθυνε σε αυτά ή βασιζόταν σε φήμες.
Η Kane υποστήριζε πως η δουλειά της μιλά για την Αγάπη, η οποία πάντοτε δοκιμάζεται σε ακραίο βαθμό, ενώ παράλληλα οι Ήρωές της είναι πρόσωπα γεμάτα ρωγμές, που αγωνίζονται να βρουν διέξοδο σε όσα τους κατατρέχουν.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => blasted-529477
[deleted] => 0
[category_id] => 3
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 42917
[area_id] => 1
[publish_date] => 1654030800
[first_publish_date] => 1654030800
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_267850/267850.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/27/b267850.jpg
[isbn] => 978-960-628-170-9
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 128
[weight] => 0
[dimensions] => 21x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 10.60
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1654073288
)
[10] => Array
(
[title_id] => 267526
[title] => Η ζωή είναι μαζί
[subtitle] => Εορτή λήξης Α΄ τάξης Δημοτικού
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Σχολική σκηνή
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Στην Α΄ Δημοτικού, οι μαθητές και οι μαθήτριες πραγματοποιούν το δικό τους μεγάλο ταξίδι στον κόσμο των λέξεων και της γνώσης. Και στην παράσταση του έργου Η ζωή είναι μαζί, ένα τέτοιο ταξίδι παρουσιάζουν. Σκοπός είναι να γνωρίσουν και να εκφράσουν συναισθήματα και καταστάσεις, και με βιωματικό τρόπο να τα κατανοήσουν, αλλά και να τα μεταδώσουν.
Η Ίλια Λακίδου έγραψε ένα θεατρικό έργο για να το παίξουν μαθητές και μαθήτριες της Α΄ τάξης ως εορτή λήξης της πρώτης τους χρονιάς στο Δημοτικό Σχολείο. Αποτελεί διασκευή και ανάπτυξη του παραμυθιού του Χρήστου Μπουλώτη «Μία ερωτική ιστοριούλα με καλό τέλος» (Λωτός, 19901) και, φυσικά, μπορεί να παιχτεί και από παιδιά της Β΄ Δημοτικού, ίσως για να γιορτάσουν έναν κύκλο που κλείνει, αυτόν των δύο πρώτων χρόνων στο Δημοτικό Σχολείο όπου φοιτούν.
Η έκδοση είναι μέρος της σειράς «Σχολική σκηνή», η οποία περιλαμβάνει θεατρικά έργα που μπορούν να ανέβουν σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ικανοποιώντας τη θεματολογία των σταθερών εκδηλώσεων κάθε έτους.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => η-ζωη-ειναι-μαζι-528829
[deleted] => 0
[category_id] => 4
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 45815
[area_id] => 1
[publish_date] => 1653426000
[first_publish_date] => 1653426000
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_267526/267526.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/27/b267526.jpg
[isbn] => 978-960-628-174-7
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 32
[weight] => 0
[dimensions] => 24x15
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 37
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 8.46
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1653446596
)
[11] => Array
(
[title_id] => 267527
[title] => Χορευτική πανούκλα / Dancing plague
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Ζώντας τα τελευταία χρόνια μέσα σε ένα σκληρό κοινωνικό σκηνικό, βιώνοντας κάτι σαν πολιορκία του σώματος (είτε από βιολογική είτε από πολιτική σκοπιά), ο συγγραφέας και σκηνοθέτης του θεατρικού έργου Χορευτική Πανούκλα / Dancing Plague εμπνεύστηκε από ένα πραγματικό γεγονός στο μεσαιωνικό Στρασβούργο και βρήκε αναλογίες με το σήμερα.
Ο Κωνσταντίνος Μάρκελλος παρουσιάζει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά - Σκηνή Ωμέγα το δεύτερο θεατρικό του έργο μιλώντας με όρους του ιστορικού χθες για το επισφαλές σήμερα, κι ίσως για το δυστοπικό αύριο.
Η φόρμα του έργου είναι πολύ συγγενής με αυτήν του Μπρεχτικού Θεάτρου, με μια, όμως, διογκωμένη αίσθηση του κωμικού, υιοθετώντας κώδικες μουσικού θεάτρου, με αρκετά τραγούδια να παρεμβάλλονται στη ροή των σκηνών, τα οποία εκτελούνται ζωντανά από τους ηθοποιούς και μουσικούς της παράστασης.
«Το ίδιο το έργο είναι ένα σύνολο σκηνικών οδηγιών για το έργο που θα παιχτεί εντός κάθε θεατή», αναφέρει ο Γιώργος Μπλάνας, που υπογράφει την Εισαγωγή της έκδοσης.
[contents] =>
[notes] => Εισαγωγή: Γιώργος Μπλάνας
[lang_code] => el
[seo_url] => χορευτικη-πανουκλα-|-dancing-plague-528831
[deleted] => 0
[category_id] => 3
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 126285
[area_id] => 1
[publish_date] => 1653426000
[first_publish_date] => 1653426000
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_267527/267527.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/27/b267527.jpg
[isbn] => 978-960-628-175-4
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 152
[weight] => 0
[dimensions] => 21x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 37
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 12.72
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1653446891
)
[12] => Array
(
[title_id] => 265702
[title] => Αμαντέους
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Μετριότητες παντοτινές του παρόντος και του μέλλοντος, σας δίνω άφεση αμαρτιών.
Αμαντέους: Ο «εκλεκτός του Θεού», ο ιδιοφυής, ο αιρετικός, ένα τρομαγμένο παιδί, άλλοτε χαριτωμένο άλλοτε ανυπόφορο, εκνευριστικό και αθυρόστομο, υπέρμετρα φιλόδοξο, ωστόσο χαρισματικό.
Σαλιέρι: Λιγότερο ταλαντούχος, φιλόδοξος όμως και δυστυχής, γιατί ξέρει ότι είναι καταδικασμένος να «φτιάχνει από τους μύθους μετριότητες».
Δύο άνθρωποι της τέχνης, δύο κόσμοι που συναντιούνται για να οδηγηθούν στον όλεθρο, στο έργο Amadeus του Πίτερ Σάφερ, σε μετάφραση της Έλενας Καρακούλη, στην οποία βασίζεται η παράσταση του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά.
Στο επίκεντρο του έργου είναι η αγωνιώδης προσπάθεια του ανθρώπου να ξεπεράσει τη μετριότητα, να αγγίξει το μεγαλείο, να φτάσει στον Θεό. Είναι ένα συναρπαστικό έργο για τη φύση του ταλέντου, για την τέχνη, για τη δύναμη της μουσικής. Ένα έργο για την τέχνη λοιπόν και τη δύναμή της να μας ταξιδεύει και να μας μεταμορφώνει.
Σήμερα το έχουμε ανάγκη περισσότερο από ποτέ...
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => αμαντεους-525181
[deleted] => 0
[category_id] => 3
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 25926
[area_id] => 1
[publish_date] => 1648501200
[first_publish_date] => 1648501200
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_265702/265702.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/27/b265702.jpg
[isbn] => 978-960-628-164-8
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 176
[weight] => 0
[dimensions] => 21x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 12.72
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1648519184
)
[13] => Array
(
[title_id] => 265352
[title] => Κόκκαλο
[subtitle] => Ένα έργο για τον Αντονέν Αρτώ
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Ένας ηθοποιός, ένας προφήτης, ένας άγιος, ένας μάρτυρας, μια φιγούρα που πέρασε από τα μάτια μας και χάθηκε, ένας όμορφος άντρας, ένας σοφός, ένας δάσκαλος, ένας παράφρων. Ο Αρτώ ήταν όλα μαζί. Ως εκ τούτου, οποιαδήποτε προσπάθεια να παρουσιαστεί ή να κατανοηθεί η περίπτωσή του πρέπει να πάρει ως αφετηρία την ίδια του τη ζωή. Αυτός είναι ο αληθινός ήρωας των έργων του: ό,τι έκανε, ό,τι του συνέβη, ό,τι έπαθε, όσα υπέφερε είναι απείρως σημαντικότερα από οτιδήποτε άλλο μπορούμε να πούμε για αυτόν. Πρόκειται για αρχετυπικό ήρωα της εποχής μας, έναν ήρωα που θυσιάζεται εξαιτίας του τεράστιου ψυχικού του εκτοπίσματος. Ο Αρτώ είναι ένας μύθος. Η δημιουργία αυτού του μύθου και της εικόνας που τον ενσαρκώνει είναι το επίτευγμα της ζωής του. Και -όπως συμβαίνει με τους ήρωες όλων των μύθων- ο μόνος τρόπος για να αποκτήσουμε πρόσβαση στο τι πραγματικά αντιπροσωπεύει είναι να ακολουθήσουμε πιστά την πορεία του, από το μαρτύριο προς τον θάνατο. [Μάρτιν Έσσλιν]
Το σύμπαν του Αρτώ, η προσωπικότητά του, όσα τον βασάνιζαν -τα πάθη του, η αρρώστια του, οι απογοητεύσεις του- αλλά και, κυρίως, όσα υπερνικά για να μας καταθέσει τον ιδιοφυή του λόγο αποτελούν την πρώτη ύλη του πρωτότυπου θεατρικού έργου Κόκκαλο.
Στο τρίτο τους έργο για τον Αντονέν Αρτώ (Αρτώ /Βαν Γκογκ, avec un pisto let – 2015, Οικογένεια Τσέντσι – 2015, Κόκκαλο – 2022) η Ιόλη Ανδρεάδη και ο Άρης Ασπρούλης επιχειρούν μια κατάδυση στην ψυχή και στο μυαλό του επιδραστικότερου διανοητή του σύγχρονου θεάτρου. Εκεί όπου συμπυκνώνεται ολόκληρη η μάχη ενός θεάτρου που θέλει να κινείται έξω από το κατεστημένο, ενός θεάτρου που θέτει ως στόχο να γίνει θεραπευτικό για τον άνθρωπο αφυπνίζοντας το υποσυνείδητό του, ενός θεάτρου που μπορεί πραγματικά να αλλάξει τον κόσμο.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => κοκκαλο-524481
[deleted] => 0
[category_id] => 3
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 69215
[area_id] => 1
[publish_date] => 1647554400
[first_publish_date] => 1647554400
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_265352/265352.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/27/b265352.jpg
[isbn] => 978-960-628-162-4
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 40
[weight] => 0
[dimensions] => 21x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 37
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 8.48
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1647575975
)
[14] => Array
(
[title_id] => 264924
[title] => Inn err oo m
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => «Ο Πέτρος, από μικρός, ακολουθούσε σαν ιεροτελεστία τις κινήσεις του πατέρα. Πάντα έπρεπε να ακολουθούνται οι ιεροτελεστίες στο σπίτι. Αν κάτι δεν γινόταν σωστά, αν παρέκκλινε, χαλούσε τη μέρα του πατέρα. Στα μάτια ενός μικρού παιδιού, χαλούσε, παρέκκλινε ο κόσμος».
Η Ανθή Τσιρούκη, με το πρώτο θεατρικό της έργο, το INN ERR OO M, τολμά, με μια αλληγορική μορφή, να προσεγγίσει καταστάσεις και ήρωες διαχρονικούς μεν, αλλά εξαιρετικά επίκαιρους. Θίγει θέματα καθημερινά με τρόπο καυστικό αλλά συνάμα τόσο διακριτικά ιδωμένο, ώστε να αφυπνίσει το αναγνωστικό κοινό και να προκαλέσει τον προβληματισμό του, χωρίς ωστόσο να το δυσκολεύει. Πρόκειται για ένα έργο ζωντανό στο χαρτί, που θα ζωντανέψει ακόμα περισσότερο σε μια θεατρική σκηνή στο μέλλον.
«Το INN ERR OO M αποδεικνύεται, ιδίως μετά τη μεγάλη πανδημία, ένα έργο πολύ κοντινό μας: Πλέον τα δωμάτιά μας είναι κάτι περισσότερο από τέσσερις τοίχους – και γυρεύουν να γίνουν κάτι πολύ πιο σύνθετο. Άραγε απεικάσματα μιας ζητούμενης κρυφής ταυτότητας; Σπαράγματα του αιτήματος για μια υπαρκτική τραγωδία; Απομεινάρια μιας τρομερής στιγμής παραδομού, που μόνο σε αυτήν έχουμε υπάρξει και δεν θα βρει ποτέ κανείς μέσα στις νεκρολογίες μας; Καλειδοσκόπια απωθημένων επιθυμιών ή και ενστίκτων που ματαίως εκπολιτίστηκαν και περιμένουν να επανέλθουν;» αναφέρει χαρακτηριστικά στο εισαγωγικό σημείωμα του βιβλίου ο Θανάσης Τριαρίδης.
[contents] =>
[notes] => Πρόλογος: Θανάσης Τριαρίδης
[lang_code] => el
[seo_url] => inn-err-oo-m-523625
[deleted] => 0
[category_id] => 3
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 134435
[area_id] => 1
[publish_date] => 1646258400
[first_publish_date] => 1646258400
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_264924/264924.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/27/b264924.jpg
[isbn] => 978-960-628-159-4
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 72
[weight] => 0
[dimensions] => 21x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 37
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 8.48
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1646280202
)
[15] => Array
(
[title_id] => 264880
[title] => Ημέρα Κυρίου
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Η Κυριακή... Μια αργία, από το πρωί μέχρι το βράδυ. Αυτό είναι το χρονικό πλαίσιο στο οποίο ξετυλίγεται η υπόθεση του θεατρικού έργου του Γιάννη Τσίρου, Ημέρα Κυρίου. Μια υπόθεση που βασίζεται σε ένα σχεδόν ασήμαντο γεγονός, το οποίο ωστόσο αποδεικνύεται ικανό να προκαλέσει σε μια μικρή ταξική κοινωνία συναισθήματα φόβου, καχυποψίας, προκαταλήψεων, οργής, πόνου και αγάπης.
Και όπως συμβαίνει και στη ζωή, ο πληθυσμός αυτός ενός μικρού κλειστοφοβικού σύμπαντος αποτελεί τη μικρογραφία μιας κοινωνίας μεγαλύτερης, της οποίας τα μέλη, μέσα από όλα τα παραπάνω συναισθήματα, κερδίζουν... ένα μικρό μερίδιο επίγνωσης. Μιας επίγνωσης, όμως, σημαντικής για όλα αυτά που βιώνουμε και, κυρίως, γι’ αυτά που έπονται.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ημερα-κυριου-523537
[deleted] => 0
[category_id] => 3
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 48345
[area_id] => 1
[publish_date] => 1646172000
[first_publish_date] => 1646172000
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_264880/264880.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/27/b264880.jpg
[isbn] => 978-960-628-160-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 80
[weight] => 0
[dimensions] => 21x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 37
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 8.48
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1646192881
)
[16] => Array
(
[title_id] => 266482
[title] => Από το πριν στο μετά
[subtitle] => Αποφοίτηση ΣΤ΄ τάξης
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Σχολική σκηνή
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το Δημοτικό τελειώνει. Τι μένει; Είναι οι γνώσεις που πήραμε; Είναι οι φιλίες που κάναμε; Είναι τα ενδιαφέροντα που αναπτύξαμε; Είναι μήπως οι συνήθειες, τα θέλω και τα πρέπει που αντιμάχονται το ένα το άλλο στο πλαίσιο ενός επαναλαμβανόμενου καθημερινού προγράμματος; Και το μετά; Τι θα γίνει μετά; Μετά είναι το Γυμνάσιο και το Λύκειο. Και μετά; Μετά είναι το μέλλον, αυτό το άγνωστο. Και μέσα σε όλα αυτά, τα όνειρα. Έτσι, κομμάτι κομμάτι στήθηκε μία σπονδυλωτή παράσταση που προσπάθησε να συμπυκνώσει τα όσα οι μαθητές και οι μαθήτριες έζησαν στα έξι χρόνια του Δημοτικού και όσα προσδοκούν από το άμεσο ή το μακρινό μέλλον.
Η σειρά «Σχολική σκηνή» περιλαμβάνει θεατρικά έργα που μπορούν να ανέβουν σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ικανοποιώντας τη θεματολογία των σταθερών εκδηλώσεων κάθε έτους. Το Από το πριν στο μετά της Ίλιας Λακίδου απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Στ΄ Δημοτικού, ώστε να είναι κάτι που θα θυμούνται για πάντα και τα ίδια τα παιδιά και οι γονείς τους και ολόκληρη η σχολική κοινότητα. Αντίστοιχα το έργο αυτό μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε σχολείο χωριστά, με άξονα τις μουσικές προτιμήσεις των παιδιών, την παράδοση του κάθε τόπου κ.λπ. Ας γίνει λοιπόν οδηγός για πολλές εκδηλώσεις αποφοίτησης και αφορμή για μοναδικές εμπειρίες...
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => απο-το-πριν-στο-μετα-526741
[deleted] => 0
[category_id] => 6
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 45815
[area_id] => 1
[publish_date] => 1641765600
[first_publish_date] => 1641765600
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_266482/266482.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/27/b266482.jpg
[isbn] => 978-960-628-167-9
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 64
[weight] => 0
[dimensions] => 24x15
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 37
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 8.48
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1650422190
)
[17] => Array
(
[title_id] => 263813
[title] => Ραϊάν και Νουρ ή… Νουρ και Ραϊάν
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Βραβευμένο με το Κρατικό Βραβείο Συγγραφής Θεατρικού Έργου για Παιδιά το 2018, το Ραϊάν και Νουρ ή... Νουρ και Ραϊάν αποτελεί ένα θεατρικό έργο ιδανικό για σκηνική παρουσίαση, με το εύρος των μηνυμάτων που μεταδίδει και τις πολλαπλές δυνατότητες σκηνικής εικονοποίησης που προσφέρει.
Η Αγγελική Δαρλάση αναφέρεται σε δύο ήρωες οι οποίοι αγωνίζονται για τα πιστεύω και τη διαφορετικότητά τους αναφορικά με το φύλο τους, παλεύοντας με τα κοινωνικά στερεότυπα και τις έξωθεν επιταγές, που έρχονται σε κόντρα με την ιδιοσυγκρασία τους. Πρόκειται για μια αλληγορική ιστορία με στοιχεία παραμυθιού, απαλλαγμένη από προκαταλήψεις και διδακτισμό, η οποία διακρίνεται για την ισορροπημένη θεατρική δομή της, αλλά και για τη σύγχρονη οπτική της σε ένα θέμα πάντα επίκαιρο και πολυδιάστατο.
[contents] =>
[notes] => Κρατικό Βραβείο Συγγραφής Θεατρικού Έργου για Παιδιά (2018)
[lang_code] => el
[seo_url] => ραιαν-και-νουρ-η…-νουρ-και-ραιαν-521403
[deleted] => 0
[category_id] => 4
[publisher_id] => 9734
[writter_id] => 50912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1640901600
[first_publish_date] => 1640901600
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_263813/263813.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/27/b263813.jpg
[isbn] => 978-960-628-143-3
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 88
[weight] => 0
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 37
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 8.48
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1643272553
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.