Array
(
[0] => Array
(
[type] => Εικονογράφηση
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 21742
[title] => Ποιήματα
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] =>
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ποιηματα-42381
[deleted] => 0
[category_id] => 39
[publisher_id] => 8
[writter_id] => 2576
[area_id] => 1
[publish_date] => 636242400
[first_publish_date] => 636242400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/placeholders/blank_page_cover.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/03/b21742.jpg
[isbn] => 978-960-7213-01-3
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 12
[pages] => 225
[weight] =>
[dimensions] => 31x24
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 45.64
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1180594800
)
[1] => Array
(
[title_id] => 111305
[title] => Οι ελιές
[subtitle] => Διηγήματα
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Η αμετάκλητη πορεία μιας γυναίκας προς την ταπείνωση. Η γνωριμία με την ηδονή υπό τη μουσική του Λιστ στη διαπασών. Η ξέφρενη κούρσα ενός λεωφορείου στους λαβυρίνθους της αστικής ζούγκλας. Το αυστηρώς ακατάλληλο δι' ανηλίκους "Εκμεταλλευταί αγνών κοριτσιών". Ο απαγορευμένος ομοφυλοφυλικός έρωτας. Ένα αποτρόπαιο έγκλημα στις όχθες του Σηκουάνα. Ο πυγμάχος Λίστον εναντίον του Κάσιους Κλέι. Οι ειδεχθείς επιπτώσεις της ζήλιας. Ο βιασμός σ' ένα ορεινό μονοπάτι. Μια στυγερή δολοφονία στο κέντρο της πόλης. Το νοσοκομείο της Val-de-Grace. Τα έργα και οι ημέρες ενός Έλληνα μπον βιβέρ στο Παρίσι, όπου διάγει τον βίον του απομυζώντας τις ερωμένες του.
Ιστορίες για τον έρωτα, για τη βία, για την απόλυτη μοναξιά, για το έγκλημα, εφιαλτικές όψεις ενός κόσμου που φαντάζει όσο ποτέ άλλοτε σύγχρονος. Διηγήματα για ανθρώπους που ξεπερνούν τα όριά τους και γκρεμίζονται μπροστά μας. Ο ωμός ρεαλισμός της δεκαετίας του '60, εμπνευσμένος από τα ερμητικά αδιέξοδα της ελληνικής επαρχίας αλλά και από τη σκοτεινή ατμόσφαιρα του υποκοσμικού και απρόσωπου άστεως.
[contents] =>
[notes] => Επανέκδοση: Βιβλιοπωλείον της Εστίας, 1978.
[lang_code] => el
[seo_url] => οι-ελιες-217833
[deleted] => 0
[category_id] => 39
[publisher_id] => 11
[writter_id] => 23326
[area_id] => 1
[publish_date] => 1157058000
[first_publish_date] => 1157058000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_111305/111305.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/12/b111305.jpg
[isbn] => 978-960-03-4237-6
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 173
[weight] => 265
[dimensions] => 22x13
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 10.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1224658800
)
[2] => Array
(
[title_id] => 185342
[title] => Μέρες του 2013
[subtitle] => Ημερολόγιο
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Ο τίτλος αυτού του ημερολογίου της Εταιρείας μας είναι "Μέρες του 2013", εμπνευσμένος κατά ένα μέρος από τις γνωστές ημερολογιακές καταγραφές του Γιώργου Σεφέρη, Μέρες, που καλύπτουν το χρονικό διάστημα 1925-1960. Λέω κατά ένα μέρος, γιατί το βασικό συνδετικό στοιχείο που υπάρχει μεταξύ των κειμένων, ποιητικών και πεζών, του δικού μας ημερολογίου, είναι ότι οι συγγραφείς που επιλέξαμε και που με το έργο τους άφησαν ένα σημαντικό ίχνος στην ελληνική λογοτεχνία του 20ου αιώνα, ο καθένας με τον τρόπο του αποδίδουν ή μεταφέρουν κορυφαίες στιγμές έντασης τις οποίες έζησαν προσωπικά. Στιγμές επικές ή στιγμές συλλογικής αναδίπλωσης που η ιστορία του 20ου αιώνα πρόσφερε ''γενναιόδωρα'' στις προηγούμενες γενιές. [...]
Αλέξης Ζήρας, Πρόεδρος της Εταιρείας Συγγραφέων
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => μερες-του-2013-364831
[deleted] => 0
[category_id] => 1
[publisher_id] => 334
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1354312800
[first_publish_date] => 1354312800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_185342/185342.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/19/b185342.jpg
[isbn] => 978-960-336-889-2
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 170
[weight] => 266
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 12.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1489410273
)
)
)
[1] => Array
(
[type] => Ζωγράφος
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 88728
[title] => Ποιητικές διαδρομές στον ζωγραφικό χώρο του Χρίστου Καρά
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] =>
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ποιητικες-διαδρομες-στον-ζωγραφικο-χωρο-του-χριστου-καρα-173717
[deleted] => 0
[category_id] => 29
[publisher_id] => 13
[writter_id] => 30497
[area_id] => 74
[publish_date] => 1088629200
[first_publish_date] => 1088629200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_88728/88728.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/09/b88728.jpg
[isbn] => 978-960-374-296-8
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 178
[weight] => 751
[dimensions] => 22x23
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 26.87
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1099649385
)
[1] => Array
(
[title_id] => 105258
[title] => Εικαστικές ματιές στο έργο του Γιώργου Ιωάννου
[subtitle] => Με τον ρυθμό της ψυχής: Εκδηλώσεις μνήμης και τιμής για τον Γιώργο Ιωάννου: 8 έως 15 Μαρτίου 2006, Μουσείο Μπενάκη, Πειραιώς 138
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => [...] "Δεν έχουν σημασία οι επέτειοι. Μ' αρέσει πάντα να φαντάζομαι αυτήν την ανορθογραφία μέσα στον άνυδρο κόσμο των φιλολόγων, αυτόν τον άνθρωπο που φωτογραφήθηκε να χαϊδεύει τη στήλη της Ηγησούς. να τον σκέφτομαι να παρατηρεί ακόμη όλο αγωνία τη Σαρκοφάγο, εκείνο το δοχείον θανάτου, που γινόταν μπρος στα μάτια του ένας ζωντανεμένος τόπος ερωτικού σμιξίματος δύο νέων. Σκεφτόταν να τους στήσει μια παγίδα: "... να ξαναζωντανέψω τη λάρνακα. Να 'ναι πάλι κλειστή και πάλι με γυμνά σώματα μέσα, που θα πετιούνταν όμως με λαχτάρα σε λίγο σα νεκραναστημένα". Αλλά τις παγίδες μάς τις στήνει η ζωή. Μόνο.
Δεν έχουν σημασία οι επέτειοι σημασία έχει η λαχτάρα τη ς ανασκαφής. Χωρίς την αρχαιολογία του σήμερα, το πρόσωπό μας δεν είναι τίποτα. Και τούτη η αρχαιολογία είναι το ξεχέρσωμα των πόρων εκείνων που οδηγούν προς τα πίσω. Υπάρχει λοιπόν ακόμη η Πατρίδα του Γιώργου Ιωάννου; Αυτό αναρωτιέται η παρούσα έκδοση αυτό αναρωτιούνται τριάντα δύο καλλιτέχνες και, υποτυπώνοντας εδώ μια προσωπική Νέκυια, συζητούν με τον τόπο του Γιώργου Ιωάννου". [...]
Δημήτρης Αρβανιτάκης
Καλοκύρης, Κατζουράκης, Κυριτσόπουλος, Μπότσογλου, Ορνεράκης, Σακαγιάν, Σιδέρης, Σόρογκας, Σπεράντζας, Φασιανός, Χάρος, Χατζησσάβας, Ψυχοπαίδης και άλλα σπουδαία ονόματα των εικαστικών τεχνών, κοσμούν με τα έργα τους αποσπάσματα από το σύνολο του έργου του συγγραφέα Γιώργου Ιωάννου.
[contents] =>
[notes] => Πρόλογος: Δημήτρης Αρβανιτάκης.
[lang_code] => el
[seo_url] => εικαστικες-ματιες-στο-εργο-του-γιωργου-ιωαννου-205807
[deleted] => 0
[category_id] => 25
[publisher_id] => 21
[writter_id] => 7311
[area_id] => 1
[publish_date] => 1138744800
[first_publish_date] => 1138744800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_105258/105258.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/11/b105258.jpg
[isbn] => 978-960-04-3237-4
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 84
[weight] => 186
[dimensions] => 16x16
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 5.09
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1280300400
)
[2] => Array
(
[title_id] => 113044
[title] => Δευτερόλεπτα του φόβου
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => "Θα με βρείτε στην πόλη (στην Αθήνα)
να κυνηγάω τα φαντάσματά μου.
Μπερδεύομαι με τη ζωγραφική και
το θέατρο και νομίζω ότι ποιώ μουσική.
Τη στάθμη του σώματος δεν προσέχω
και είμαι πάντα πνιγμένος."
[contents] =>
[notes] => Με πέντε πίνακες του Χρίστου Καρά.
[lang_code] => el
[seo_url] => δευτερολεπτα-του-φοβου-221303
[deleted] => 0
[category_id] => 39
[publisher_id] => 21
[writter_id] => 11935
[area_id] => 1
[publish_date] => 1159650000
[first_publish_date] => 1159650000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 6
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_113044/113044.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/12/b113044.jpg
[isbn] => 978-960-04-3303-6
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 125
[weight] => 220
[dimensions] => 20x13
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 12.22
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1316508200
)
[3] => Array
(
[title_id] => 113650
[title] => Χρίστος Καράς
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Σύγχρονη Εικαστική Βιβλιοθήκη
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Η σκληρή και γεμάτη απώλειες παιδική ηλικία στο Θεσσαλικό κάμπο, τον οδήγησε, ως νέο καλλιτέχνη, στην αντίπερα όχθη, εκείνη του λυρισμού και της ποίησης, του αισθησιασμού και του ερωτισμού. Ευαίσθητος και ευγενής ο Χρίστος Καράς, διεκδικεί σήμερα επάξια τον τίτλο ενός ρομαντικού δημιουργού, με εικόνες αναγνωρίσιμες, θέματα που επανέρχονται με εμμονή: νεκρές φύσεις με λουλούδια και φύλλα, απροσδιόριστα αιωρούμενα αντικείμενα, τριαντάφυλλα, περιστέρια και βέλη, αρχαίους πολεμιστές, αισθησιακά γυμνά και αγάλματα. Σχέδιο σίγουρο και ακριβές, λαμπερά χρώματα, μνημειακές φόρμες, κομψοί γραφισμοί. Η αμεσότητα της αφήγησης στις συνθέσεις του, η ένταση της συγκίνησης, ο πλούτος των εμπνεύσεων αλλά και η αισθητική απόλαυση, εισάγουν τον θεατή σε ένα νέο κόσμο εικόνων και συμβόλων, στη μετάδοση επιθυμιών, διαθέσεων και συναισθημάτων. Σταδιακά τον οδηγούν να αναδιφήσει βαθύτερα, να προχωρήσει στην αποκρυπτογράφηση του κρυμμένου νοήματος.
Σε ολόκληρη την πορεία του ο Χρίστος Καράς, παραμένει πιστός στις παραδοσιακές πλαστικές αξίες της ζωγραφικής, χωρίς να επιλέγει και να υιοθετεί τους δυναμικούς και πρωτοποριακούς πειραματισμούς άλλων καλλιτεχνών της γενιάς του. Στο έργο του ανιχνεύονται συναντήσεις και επιρροές από τα πιο σημαντικά ρεύματα και κινήματα της σύγχρονης καλλιτεχνικής ιστορίας. Επιρροές όμως επεξεργασμένες και ενσωματωμένες οργανικά στην έκφραση του, που συνδυάζονται με στοιχεία που φανερώνουν την καταγωγή, την παιδεία, τις εμπειρίες και τα βιώματα του. Από την αφαίρεση και την άμορφη τέχνη των αρχών της δεκαετίας του 1960, θα περάσει στον εξπρεσιονισμό, κι έπειτα σε συνθέσεις μαγικού ρεαλισμού, υπερρεαλισμού, διαστημικής ποίησης, για να οδηγηθεί σ' ένα ξεχωριστό επίπεδο θεματικής και τεχνικής εκφραστικότητας και ολοκλήρωσης, μέσα από μια μετα-ποπ εικονογραφική αντίληψη.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => χριστος-καρας-222515
[deleted] => 0
[category_id] => 29
[publisher_id] => 7451
[writter_id] => 50215
[area_id] => 1
[publish_date] => 1136066400
[first_publish_date] => 1136066400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_113650/113650.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/12/b113650.jpg
[isbn] => 978-960-6689-07-9
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 11
[pages] => 212
[weight] => 1197
[dimensions] => 23x25
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 35.67
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1164356423
)
[4] => Array
(
[title_id] => 116794
[title] => Χρίστος Καράς
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Τα Νέα: Πινακοθήκη του Νέου Ελληνισμού
[subseries_title] => Σύγχρονοι Έλληνες Ζωγράφοι
[technical_requirements] =>
[summary] => Η σκληρή και γεμάτη απώλειες παιδική ηλικία στο Θεσσαλικό κάμπο, τον οδήγησε, ως νέο καλλιτέχνη, στην αντίπερα όχθη, εκείνη του λυρισμού και της ποίησης, του αισθησιασμού και του ερωτισμού. Ευαίσθητος και ευγενής ο Χρίστος Καράς, διεκδικεί σήμερα επάξια τον τίτλο ενός ρομαντικού δημιουργού, με εικόνες αναγνωρίσιμες, θέματα που επανέρχονται με εμμονή: νεκρές φύσεις με λουλούδια και φύλλα, απροσδιόριστα αιωρούμενα αντικείμενα, τριαντάφυλλα, περιστέρια και βέλη, αρχαίους πολεμιστές, αισθησιακά γυμνά και αγάλματα. Σχέδιο σίγουρο και ακριβές, λαμπερά χρώματα, μνημειακές φόρμες, κομψοί γραφισμοί. Η αμεσότητα της αφήγησης στις συνθέσεις του, η ένταση της συγκίνησης, ο πλούτος των εμπνεύσεων αλλά και η αισθητική απόλαυση, εισάγουν τον θεατή σε ένα νέο κόσμο εικόνων και συμβόλων, στη μετάδοση επιθυμιών, διαθέσεων και συναισθημάτων. Σταδιακά τον οδηγούν να αναδιφήσει βαθύτερα, να προχωρήσει στην αποκρυπτογράφηση του κρυμμένου νοήματος.
Σε ολόκληρη την πορεία του ο Χρίστος Καράς, παραμένει πιστός στις παραδοσιακές πλαστικές αξίες της ζωγραφικής, χωρίς να επιλέγει και να υιοθετεί τους δυναμικούς και πρωτοποριακούς πειραματισμούς άλλων καλλιτεχνών της γενιάς του. Στο έργο του ανιχνεύονται συναντήσεις και επιρροές από τα πιο σημαντικά ρεύματα και κινήματα της σύγχρονης καλλιτεχνικής ιστορίας. Επιρροές όμως επεξεργασμένες και ενσωματωμένες οργανικά στην έκφραση του, που συνδυάζονται με στοιχεία που φανερώνουν την καταγωγή, την παιδεία, τις εμπειρίες και τα βιώματα του. Από την αφαίρεση και την άμορφη τέχνη των αρχών της δεκαετίας του 1960, θα περάσει στον εξπρεσιονισμό, κι έπειτα σε συνθέσεις μαγικού ρεαλισμού, υπερρεαλισμού, διαστημικής ποίησης, για να οδηγηθεί σ' ένα ξεχωριστό επίπεδο θεματικής και τεχνικής εκφραστικότητας και ολοκλήρωσης, μέσα από μια μετα-ποπ εικονογραφική αντίληψη.
[contents] =>
[notes] => Επανέκδοση: "Αδάμ Εκδοτική", 2006. Copyright για τις εικόνες και τα κείμενα: εκδόσεις "Αδάμ". Χορηγός: Εθνική Τράπεζα. Ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας: 23.2.2007.
[lang_code] => el
[seo_url] => χριστος-καρας-228793
[deleted] => 0
[category_id] => 29
[publisher_id] => 16
[writter_id] => 50215
[area_id] => 1
[publish_date] => 1167602400
[first_publish_date] => 1167602400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_116794/116794.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/12/b116794.jpg
[isbn] => 978-960-8380-90-5
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 11
[pages] => 144
[weight] => 731
[dimensions] => 28x21
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 23
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 6.62
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1246431600
)
[5] => Array
(
[title_id] => 129154
[title] => Εικαστικό πανόραμα στην Ελλάδα 2007
[subtitle] => Καλλιτεχνική καινοτομία. Σημειολογία των όρων της στη νέα εποχή.
[parallel_title] => Visual Arts in Greece 2007
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Ξεκινήσαμε πέρυσι ένα νέο εγχείρημα καταγραφής, προβολής και αξιολόγησης της σύγχρονης καλλιτεχνικής δημιουργίας στην Ελλάδα με την πίστη στην αναγκαιότητά του και την ελπίδα να το θεσμοθετήσουμε σε ετήσια βάση.
Το "Εικαστικό πανόραμα στην Ελλάδα", για όλους εμάς στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης είναι μία σημαντική δράση, καινοτομικού χαρακτήρα που αγκαλιάζει όχι μόνο την καλλιτεχνική δημιουργία, αλλά και την κίνηση ιδεών, τα θεωρητικά ζητήματα, τις εκδοτικές προσπάθειες, την εικαστική αγωγή, την επιστημονική έρευνα, τη σχέση του έργου τέχνης με το περιβάλλον του, τις συνθήκες παραγωγής και διακίνησης, τη διαμόρφωση της καλλιτεχνικής σκηνής, της αγοράς και των συλλογών.
Στο δεύτερο χρόνο ζωής του το "Εικαστικό πανόραμα στην Ελλάδα" παρουσιάζει ήδη σημάδια ωρίμανσης, ενώ η ευρύτερη αποδοχή του μας ικανοποιεί και μας παροτρύνει να βελτιωθούμε. Το αρχείο τεκμηρίωσης που σχεδιάσαμε ανανεώνεται συνεχώς και εμπλουτίζεται με νέα στοιχεία στα οποία αποτυπώνεται η εκθεσιακή -και όχι μόνο- δραστηριότητα, ενώ η ιστοσελίδα www.visualarts.gr δέχτηκε 314.412 επισκέψεις κατά το διάστημα Σεπτεμβρίου 2007- Σεπτεμβρίου 2008, γεγονός ενθαρρυντικό για την επίτευξη του στόχου που είχαμε αρχικά θέσει: την ενημέρωση του ελληνικού και κυρίως του διεθνούς κοινού γύρω από την εικαστική δραστηριότητα στη χώρα μας.
Η κεντρική έκθεση παραμένει και φέτος ο βασικός κορμός του προγράμματος. Με το κριτικό βλέμμα του Χάρη Καμπουρίδη αξιολογείται η πρόσφατη καλλιτεχνική παραγωγή και αποτυπώνεται ο πλουραλισμός των εκφραστικών μέσων και των τάσεων της σύγχρονης ελληνικής τέχνης. [...]
Πέρυσι επιχειρήσαμε να "διασχίσουμε τα όρια". Φέτος εστιάζουμε στην "καλλιτεχνική καινοτομία" και αναζητούμε τη σημειολογία της νέας εποχής, το διαφορετικό, αυτό που γεννιέται και ευχόμαστε όλοι να ωριμάσει και να ευδοκιμήσει.
Γεώργιος Β. Τσάρας
Πρόεδρος Δ.Σ. του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης
[contents] =>
[notes] => Χαιρετισμοί: Μιχάλης Λιάπης, Υπουργός Πολιτισμού, Χρήστος Ζαχόπουλος, Γενικός Γραμματέας ΥΠ.ΠΟ., Γεώργιος Β. Τσάρας, πρ. Δ.Σ. Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, Μαρία Τσαντσάνογλου, διευθύντρια Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης. Εισαγωγή: Χρήστος Καμπουρίδης.
[lang_code] => el
[seo_url] => εικαστικο-πανοραμα-στην-ελλαδα-2007-253471
[deleted] => 0
[category_id] => 25
[publisher_id] => 7014
[writter_id] => 7912
[area_id] => 74
[publish_date] => 1167602400
[first_publish_date] => 1167602400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_129154/129154.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/13/b129154.jpg
[isbn] => 978-960-89534-4-4
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 333
[weight] => 930
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 37
[translated_from] => 37
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 25.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1357283712
)
[6] => Array
(
[title_id] => 178301
[title] => Η αθέατη πλευρά
[subtitle] => Σύγχρονη ελληνική τέχνη από τις συλλογές της Εθνικής Πινακοθήκης
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => [...] Ο πλούτος και η ποικιλία της συλλογής της Εθνικής Πινακοθήκης προσφέρει μεγάλες δυνατότητες επιλογών, ενώ επιτρέπει συνδυαστικούς συνειρμούς. Σημαντικοί καλλιτέχνες, με διαφορετικές αφετηρίες, καλλιτεχνικές πορείες και αισθητικές προσεγγίσεις παρουσιάζουν έργα με ιδιαίτερες, προσωπικές εικαστικές προτάσεις. Στην έκθεση παρουσιάζονται επώνυμοι αλλά και άγνωστοι ή παραγνωρισμένοι καλλιτέχνες. Η πολυμορφία της ελληνικές τέχνης προκύπτει μέσα από λιγότερο γνωστά ή και άγνωστα έργα, σίγουρα όμως αναδεικνύεται μέσα από καλά έργα. Η έκθεση χαρακτηρίζεται από τις κορυφώσεις, από τις δυνατές παρουσίες, τις εκπλήξεις, αλλά κι από την ανάδειξη της συνθήκης της διαφορετικότητας. [...]
Δρ. Λίνα Τσίκουτα-Δεϊμέζη
Επιμελήτρια Εθνικής Πινακοθήκης
[contents] =>
[notes] => Εκτός εμπορίου. Κατάλογος από την έκθεση στη Σίφνο το διάστημα 4 Αυγούστου - 28 Σεπτεμβρίου 2011.
[lang_code] => el
[seo_url] => η-αθεατη-πλευρα-350803
[deleted] => 0
[category_id] => 29
[publisher_id] => 7330
[writter_id] => 0
[area_id] => 1
[publish_date] => 1312146000
[first_publish_date] => 1312146000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_178301/178301.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/18/b178301.jpg
[isbn] =>
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 23
[weight] => 126
[dimensions] => 29x21
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 0.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1334828021
)
[7] => Array
(
[title_id] => 178542
[title] => Χρίστος Καράς: Σύνοψη 1959-2012
[subtitle] =>
[parallel_title] => Christos Caras: Synopsis 1959-2012
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Είναι ιδιαίτερη χαρά για μένα και το Ίδρυμά μας η πραγματοποίηση της αναδρομικής έκθεσης "Χρίστος Καράς: Σύνοψη 1959-2012" η οποία παρουσιάζει την εξελικτική πορεία της ζωγραφικής ενός πολύ σημαντικού ζωγράφου της δικής μου γενιάς, της επονομαζόμενης και γενιάς του '60.
Η εν λόγω γενιά κατάφερε με το έργο των άξιων εκφραστών της να καθορίσει τη σύγχρονη τέχνη, όχι μόνο στα όρια της Ελλάδας, αλλά και έξω από αυτή. Στο Ίδρυμά μας είχαμε, επίσης, την τιμή να παρουσιάσουμε το έργο δύο ακόμή καλλιτεχνών της ίδιας γενιάς, του Ακαδημαϊκού Δημήτρη Μυταρά, με τίτλο "Η δέηση ενός ζωγράφου,. όπου ξετυλίχτηκε η καλλιτεχνική του διαδρομή από το 1964 έως το 2008 και στη συνέχεια ενός άλλου εκφραστή της ίδιας γενιάς. του Αλέκου Φασιανού.
Στην έκθεση παρουσιάζονται περισσότερα από 70 αντιπροσωπευτικό έργα της πολυεπίπεδης καλλιτεχνικής πορείας του Χρίστου Καρά, από το 1959 έως το 2012, αποκαλύπτοντας με τον πιο εύγλωγο τρόπο τη συνοχή του οραματικού του κόσμου και την αξεπέραστη δύναμη της δουλειάς του. Έργα που ξεκινούν από τις πρώτες ανεικονικές του κατακτήσεις, συνεχίζουν με τις δραματικές, εξπρεσιονιστικές συνθέσεις και καταλήγουν στις ενότητες του μαγικού ρεαλισμού, του υπερρεαλισμού και της "διαστημικής ποίησης".
Κομψό και ακριβές σχέδιο, αρμονία και χρωματική πλαστικότητα, δυvαμικοί πειραματισμοί, αυστηρή δομή, στέρεη οργάνωση της σύνθεσης και ρυθμός, ονειρική ατμόσφαιρα και λυρική αίσθηση, είναι στοιχεία που αντανακλώνται στη δουλειά του και επικυρώνουν τη συμβολή του Χρίστου Καρά στη μεταπολεμική καλλιτεχνική σκηνή. [...]
(Βασίλης Θεοχαράκης, από το προλογικό κείμενο του καταλόγου)
[contents] =>
[notes] => Κατάλογος έκθεσης στο Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη, μεταξύ 15 Μαρτίου - 10 Ιουνίου 2012. Προλογικό κείμενο: Βασίλης Θεοχαράκης, πρόεδρος του Ιδρύματος. Εισαγωγικό κείμενο: Τάκης Μαυρωτάς, διευθυντής του Ιδρύματος.
[lang_code] => el
[seo_url] => χριστος-καρας:-συνοψη-1959-2012-351285
[deleted] => 0
[category_id] => 29
[publisher_id] => 7939
[writter_id] => 0
[area_id] => 1
[publish_date] => 1330552800
[first_publish_date] => 1330552800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_178542/178542.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/18/b178542.jpg
[isbn] => 978-960-99334-7-6
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 127
[weight] => 825
[dimensions] => 29x24
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 37
[translated_from] => 37
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 18.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1335269874
)
[8] => Array
(
[title_id] => 184447
[title] => Ύδρα
[subtitle] => Εικαστικές αποτυπώσεις: Έργα Ελλήνων καλλιτεχνών του 20ού αιώνα
[parallel_title] => Hydra: Through the Eyes of 20th Century Greek Artists
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => [...] Ο παιδευσιακός ρόλος αυτής της παρουσίασης είναι, θεωρούμε, απόλυτα προφανής.
Οι πενήντα περίπου καλλιτέχνες που έργα τους υπάρχουν στην έκθεση δεν αναζητήθηκαν με κάποια, οποιασδήποτε μορφής αξιολογικά κριτήρια. Φυσικά οι πιο πολλοί είναι από τους σημαντικότερους και τους πιο γνωστούς δημιουργούς της χώρας μας.
Υπάρχουν όμως κι άλλοι για τη συμμετοχή των οποίων ή, αντίθετα, για τη μη συμμετοχή τους, θα υπάρξουν πιθανόν κάποιες ενστάσεις. Σε μια τόσο μεγάλη προσπάθεια όμως, με τη συμμετοχή στην οργάνωση της εκδήλωσης πολλών ειδικών, επιβάλλεται ένας κάποιος μέσος όρος. Σε τέτοιου είδους εκθέσεις θα ήταν μέγα λάθος να γίνουν οι οποιεσδήποτε αξιολογήσεις ή κριτικές επί των επιλογών των διοργανωτών.
Δυστυχώς ο χώρος που διατίθεται δεν είναι επαρκής για συμμετοχή και πολλών άλλων αξιόλογων δημιουργών, παρότι θα το επιθυμούσαμε ιδιαίτερα. Οπωσδήποτε ευελπιστούμε σε μελλοντική συμπλήρωση του καλλιτεχνικού αυτού "κενού" με τη διοργάνωση, πολύ σύντομα, της συνέχειας της έκθεσης αυτής, εδώ, στον ίδιο χώρο.
Η έκθεση "Ύδρα - Εικαστικές Αποτυπώσεις" που παρουσιάζουμε στη φετινή θερινή περίοδο, προετοιμάζεται με μεράκι και πολύ ενθουσιασμό, σχεδόν δύο χρόνια τώρα.
Η ολοκλήρωσή της δεν θα ήταν ασφαλώς εφικτή χωρίς την αμέριστη και ουσιαστική συμβολή πολλών σημαντικών ανθρώπων του τόπου μας. [...]
(Κωνσταντίνα Αδαμοπούλου - Παύλου)
[contents] =>
[notes] => Κείμενα: Μαργαρίτα Καραπάνου, Κωνσταντίνα Αδαμοπούλου, Ειρήνη Οράτη, Άρης Ραπίδης. Ο κατάλογος εκδόθηκε με την ευκαιρία της έκθεσης που παρουσιάστηκε στο Ιστορικό Αρχείο - Μουσείο Ύδρας από τις 15-6 / 31-10-2002.
[lang_code] => el
[seo_url] => υδρα-363047
[deleted] => 0
[category_id] => 0
[publisher_id] => 9368
[writter_id] => 0
[area_id] => 340
[publish_date] => 1009836000
[first_publish_date] => 1009836000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_184447/184447.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/19/b184447.jpg
[isbn] => 978-960-85174-1-7
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 103
[weight] => 481
[dimensions] => 28x21
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 0.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1353662236
)
)
)
[2] => Array
(
[type] => Καλλιτέχνης
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 138298
[title] => Κολάζ
[subtitle] => Αποκοπή, επικόλληση
[parallel_title] => Cut + Paste
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το κολάζ είναι μια τεχνική οικεία και μάλλον αγαπητή. Από τα λερωμένα με κόλλα παιδικά χέρια ως την αφισοκόλληση στους δρόμους κι από τα νεανικά ημερολόγια με τα αναμνηστικά σχέδια, σημειώσεις, εισιτήρια, φωτογραφίες και ποικίλα ευφάνταστα ενθύμια ως τους πίνακες ανακοινώσεων που διαρκώς καλούμαστε για τον έναν ή τον άλλο λόγο να συμβουλευτούμε, το κολάζ βρίσκεται στην καθημερινότητά μας από τότε που θυμόμαστε τον εαυτό μας. Από τις αρχές του 20ού αιώνα, τα κινήματα του μοντερνισμού και n εισβολή της εικόνας μέσω των διαφημίσεων και της ενημέρωσης, έδωσαν στο κολάζ μια νέα, σύγχρονη δυναμική και το κατέστησαν μέσο έκφρασης που πέρασε και στην τέχνη της τυπογραφίας άλλοτε με τη δημιουργία μοναδικών αντιτύπων και άλλοτε, αντίθετα, με τη δημιουργία πολλαπλών αντιτύπων χάρη στη νέα τεχνική του φωτομοντάζ που λόγω των επιλεκτικών δυνατοτήτων και του δυναμισμού της τελικής εικόνας βοηθά στην αποτελεσματικότητα της μετάδοσης μηνυμάτων. Γι' αυτό χρησιμοποιήθηκε εξίσου από την προπαγάνδα κα τη διαφήμιση. Πολλές μελέτες έχουν γραφτεί διεθνώς για την τεχνική του κολάζ για την εξέλιξη του, για την θέση του στα κινήματα του μοντερνισμού και της πρωτοπορίας αλλά και για τον κοινωνικό του ρόλο. Ο ιστορικός της τέχνης και επιμελητής του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, Θοδωρής Μάρκογλου, εξετάζει το ελληνικό παράδειγμα ακολουθώντας μια διαδρομή από τη δεκαετία του 1950 ως τις μέρες μας και από το κλασσικό κολάζ ως την εξέλιξη του μέσα από την ψηφιακή τεχνολογία. Μας καλεί να περιηγηθούμε σε μια πρωτότυπη ιστορική έκθεσή που προσφέρει τόσο αισθητική απόλαυση όσο και ουσιαστικές γνώσεις και τελικά συμβάλλει με επιστημονικό τρόπο στην μελέτη της ιστορίας της νεότερης ελληνικής τέχνης.
Μαρία Τσαντσάνογλου
Διευθύντρια Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης - Συλλογή Κωστάκη
[contents] =>
[notes] => Κατάλογος έκθεσης στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, μεταξύ 22 Οκτωβρίου - 7 Δεκεμβρίου 2008. Πρόλογος: Μαρία Τσαντσάνογλου, διευθύντρια Κ.Μ.Σ.Τ. - Συλλογή Κωστάκη. Εισαγωγικό σημείωμα: Θοδωρής Μάρκογλου, ιστορικός τέχνης, επιμελητής ΚΜΣΤ.
[lang_code] => el
[seo_url] => κολαζ-271665
[deleted] => 0
[category_id] => 25
[publisher_id] => 7014
[writter_id] => 0
[area_id] => 74
[publish_date] => 1222808400
[first_publish_date] => 1222808400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_138298/138298.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/14/b138298.jpg
[isbn] => 978-960-89534-7-5
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 142
[weight] => 367
[dimensions] => 21x16
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 37
[translated_from] => 37
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 15.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1357283904
)
[1] => Array
(
[title_id] => 138405
[title] => Art & Nature
[subtitle] => Περιβάλλον - Δράση '08
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το περιβάλλον και ο πολιτισμός αποτελούν έννοιες απολύτως αλληλένδετες στην ανθρώπινη ιστορία. Δεν αποτυπώνουν μόνο τη διαδρομή και τη δράση του ανθρώπου στον κόσμο, αλλά καθορίζουν απόλυτα την ίδια του τη ζωή και την ποιότητά της.
Η προστασία, επομένως, του φυσικού και πολιτιστικού πλούτου της χώρας αποτελεί την προτεραιότητά μας γιατί διαφυλάσσει την κοινωνική συνοχή και την ποιότητα ζωής όλων μας. Είναι όμως μια υπόθεση που δεν ανήκει προνομιακά σε μια μόνο μερίδα ανθρώπων, αλλά μας αφορά όλους ανεξαιρέτως. Το κοινώς λεγόμενο "σκέψου παγκόσμια, δράσε τοπικά" φαίνεται ότι θα χαρακτηρίσει στον 21ο αιώνα τη φιλοσοφία της περιβαλλοντικής δράσης απέναντι στην παγκόσμια πρόκληση των κλιματικών αλλαγών. [...]
Η παρέμβαση "Περιβάλλον - Δράση '08: Άνθρωπος - Φύση - Πόλη" που διοργανώνει το ΥΠΕΧΩΔΕ χρησιμοποιεί ως όχημα την Τέχνη για να μας ευαισθητοποιήσει και να μας συμφιλιώσει με την έννοια της ατομικής μας ευθύνης, εγκαινιάζοντας έναν ακόμη δίαυλο επικοινωνίας που θα κάνει τον πολίτη συμμέτοχο στη διαρκή προσπάθεια για την προστασία του φυσικού πλούτου της χώρας.
Μέσα από ευρηματικές και ευφάνταστες περιγραφές, από πληθώρα υλικών και εκφραστικών μέσων, οι σύγχρονοι Έλληνες εικαστικοί καλλιτέχνες που συμμετέχουν στην έκθεση προσφέρουν μια διαφορετική και πρωτότυπη οπτική. Τοποθετούν το περιβάλλον σε ρόλο πρωταγωνιστικό και βοηθούν το θεατή, νηφάλια και καθαρά, να δει τον κόσμο μας. Ας συμμετάσχουμε όλοι μας σε τούτο τον πρωτότυπο εικαστικό διάλογο για τη Φύση.
Γιώργος Σουφλιάς
Η χειρόγραφη "Μικρή προσωπική ανθολογία" του Μιχάλη Γκανά, που προτάσσεται του καταλόγου των έργων, περιλαμβάνει ποιήματα των Διονυσίου Σολωμού, Κώστα Κρυστάλλη, Κ.Π. Καβάφη, Κωστή Παλαμά, Άγγελου Σικελιανού, Κώστα Βάρναλη, Αλέξανδρου Μπάρα, Ανδρέα Εμπειρίκου, Γιώργου Σεφέρη, Οδυσσέα Ελύτη, Γιάννη Ρίτσου, Νίκου Γκάτσου, Κώστα Μόντη, Γιώργη Παυλόπουλου, Μίλτου Σαχτούρη, Άρη Αλεξάνδρου, Μιχάλη Κατσαρού, Νίκου Καρούζου, Μάρκου Μέσκου, Κικής Δημουλά, Τάσου Πορφύρη, Αργύρη Χιόνη, Γιάννη Υφαντή, Χρήστου Μπράβου, Πάνου Κυπαρίσση, Δήμητρας Χριστοδούλου, Λευτέρη Πούλιου, Γιάννη Κοντού, Διονύση Καψάλη, Γιάννη Ζαρκάδη, Δημήτρη Κοσμόπουλου, Ανθής Λεούση, και ένα δημοτικό τραγούδι.
[contents] =>
[notes] => Κατάλογος έκθεσης στο Εθνικό Κέντρο Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ανάπτυξης (ΕΚΠΑA, Βίλα Καζούλη), μεταξύ 8.12.2008 - 16.1.2009. Πρόλογος: Γιώργος Σουφλιάς, Υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Επιλογή ποιητικών κειμένων: Μιχάλης Γκανάς. Δωρεάν διάθεση.
[lang_code] => el
[seo_url] => art-k-nature-271879
[deleted] => 0
[category_id] => 25
[publisher_id] => 8101
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1228082400
[first_publish_date] => 1228082400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_138405/138405.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/14/b138405.jpg
[isbn] => 978-960-7284-22-8
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 236
[weight] => 696
[dimensions] => 22x22
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 0.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1236690308
)
)
)
[3] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 272494
[title] => Χρίστος Καράς
[subtitle] => Ο μεγάλος ονειρικός
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Νίκας Τέχνη
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Οι µεγάλες, αστικές επαναστάσεις ήθελαν µαξιµαλιστικά να κάνουν τους πάντες καλλιτέχνες και την πολιτική, τέχνη. Ενώ αυτό που αξίζει πραγµατικά είναι να ζει ο καθένας µας τη ζωή του καλλιτεχνικά. Να κάνει ποίηση ακόµη και την κοινοτοπία. Και βέβαια να ονειρεύεται. Όπως ο Χρίστος Καράς. [...]
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => χριστος-καρας-538765
[deleted] => 0
[category_id] => 6
[publisher_id] => 703
[writter_id] => 19229
[area_id] => 1
[publish_date] => 1667167200
[first_publish_date] => 1667167200
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_272494/272494.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/28/b272494.jpg
[isbn] => 978-960-296-402-6
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 140
[weight] => 0
[dimensions] => 28x18
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 37
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 22.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1668581849
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Καράς, Χρίστος, 1930-2023
Ο Χρίστος Καρράς (1930-2023) γεννήθηκε στα Τρίκαλα Θεσσαλίας. Μετά από σύντομες σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο (1948-1950), γράφεται στη Σχολή Καλών Τεχνών των Αθηνών (1951), παίρνει το δίπλωμά του (1955) και με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (1957) σπουδάζει φρέσκο στη Σχολή Καλών Τεχνών του Παρισιού για τρία χρόνια. Στο Παρίσι μένει μέχρι το 1963. Συγχρόνως ταξιδεύει στο Βέλγιο, Ολλανδία, Ισπανία, Ιταλία και Αγγλία. Αργότερα πραγματοποιεί πολλά ταξίδια στη Βενετία, Βασιλεία, Κάσσελ, Βρυξέλλες και στο Βερολίνο, παρακολουθώντας τις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις.
Με την επιστροφή του στην Ελλάδα μετέχει ενεργά στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός σύγχρονου καλλιτεχνικού κλίματος, με πολλές ατομικές και ομαδικές εκθέσεις, τηλεοπτικές παρουσίες και συνεντεύξεις σε εφημερίδες και περιοδικά. Ιδρύει επίσης με άλλους καλλιτέχνες την ομάδα "Τομή" (1963) και τον "Σύνδεσμο Ελλήνων Καλλιτεχνών" (1976). Συμμετέχει στην οργάνωση του "Α' Συνεδρίου Ελλήνων Καλλιτεχνών Πλαστικών Τεχνών" (1963), του Συμποσίου με θέμα: "Ίδρυση Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης στην Ελλάδα" (1977) και του Συμποσίου με θέμα: "Σύγχρονη τέχνη και παράδοση" (1981). Το 1984 εκπροσώπησε την Ελλάδα στην 41η Μπιενάλε Βενετίας. Το 2001 η Ακαδημία Αθηνών του απένειμε βραβείο για το σύνολο του έργου του.
Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία
Γιάννης Κοντός
Εκδότης:
Κέδρος
ISBN: 978-960-04-3303-6
Αθήνα, 2006
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.