Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 229030
[title] => Ανιχνεύοντας την κρίση
[subtitle] => Επιλεγμένα κείμενα από τις εισηγήσεις του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Ο παρών τόμος αποτελείται από 24 επιλεγμένα κείμενα που βασίστηκαν σε εισηγήσεις του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης (Ρόδος, 20-22 Μαΐου 2016), αλλά γράφτηκαν με ειδική μέριμνα για τον συλλογικό αυτόν τόμο. Η επιλογή συγκεκριμένων κειμένων, από την πληθώρα των πολύ σημαντικών και πρωτότυπων εισηγήσεων που έγιναν στη διάρκεια του συνεδρίου, ήταν δύσκολη και βασίστηκε στη λογική της ανάδειξης των πιο κρίσιμων ζητημάτων που μελετά η Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα του σήμερα. Τα τελικά κείμενα αγγίζουν μια σειρά από πολύ ενδιαφέροντα ζητήματα που σχετίζονται με τη σύγχρονη θεωρητική και ερευνητική παραγωγή της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης στην "Ελλάδα της Κρίσης".
Αρχικά παρατίθενται τα κείμενα εισηγήσεων που έγιναν στις ολομέλειες του συνεδρίου (5 τον αριθμό) και τα οποία αφορούσαν ευρύτερους θεωρητικούς και μεθοδολογικούς προβληματισμούς πάνω στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης και ξέφευγαν από τις πιο εξειδικευμένες εισηγήσεις/παρεμβάσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια των "θεματικών" παράλληλων συνεδριών. Εν συνεχεία, γίνεται μια θεματική ανάπτυξη των εισηγήσεων, όπου ομαδοποιούνται κείμενα τα οποία πραγματεύονται παρεμφερή ζητήματα.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ανιχνευοντας-την-κριση-451973
[deleted] => 0
[category_id] => 8
[publisher_id] => 205
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1527800400
[first_publish_date] => 1527800400
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_229030/229030.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/23/b229030.jpg
[isbn] => 978-960-01-1944-2
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 0
[pages] => 541
[weight] => 0
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 0
[original_lang] => 0
[translated_from] => 0
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 30.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1660891720
)
[1] => Array
(
[title_id] => 220956
[title] => Η έρευνα στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης: Παρόν και προοπτικές
[subtitle] => 1ο Πανελλήνιο συνέδριο Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης, Γιάννενα 16 και 17 Οκτωβρίου 2014
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] => pdf
[summary] =>
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => η-ερευνα-στην-κοινωνιολογια-της-εκπαιδευσης:-παρον-και-προοπτικες-435849
[deleted] => 0
[category_id] => 8
[publisher_id] => 549
[writter_id] => 7912
[area_id] => 80
[publish_date] => 1435698000
[first_publish_date] => 1435698000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 14
[image_url] => /assets/images/books/book_220956/220956.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/23/b220956.jpg
[isbn] => 978-960-233-216-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 0
[pages] => 80
[weight] =>
[dimensions] =>
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 0.00
[vat] => 6
[related_url] => http://1syn-kte.uoi.gr/?page_id=300
[last_update] => 1505286455
)
[2] => Array
(
[title_id] => 185490
[title] => Κοινωνιολογική θεωρία και εκπαίδευση
[subtitle] => Διακριτές προσεγγίσεις
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Επιστήμες της Αγωγής
[subseries_title] =>
[technical_requirements] => encrypted pdf
[summary] => Το βιβλίο αυτό, αξιοποιώντας την επιστημολογική ανάλυση του Habermas, επιχειρεί να αναδείξει και να αποσαφηνίσει τα διακριτά εννοιολογικά συστήματα των δομικών, των ερμηνευτικών και των συνδυαστικών (κριτικών) προσεγγίσεων της κοινωνιολογικής θεωρίας, τα οποία αποτελούν πλαίσια για τη μελέτη και την ταξινόμηση των διερευνήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί στο χώρο της Κοινωνιολογίας και της Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, επισημαίνονται τα στοιχεία εκείνα που διευκολύνουν την ένταξη των παραπάνω διερευνήσεων σε κάποιο από τα διακριτά εννοιολογικά συστήματα της κοινωνιολογικής θεωρίας. Οι επιστημολογικά θεμελιωμένες επιλογές και ταξινομήσεις των ποικίλων απόψεων, πέρα από το όποιο επιστημονικό ενδιαφέρον, μπορούν να βοηθήσουν και στην πληρέστερη κατανόησή τους.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => κοινωνιολογικη-θεωρια-και-εκπαιδευση-365127
[deleted] => 0
[category_id] => 8
[publisher_id] => 348
[writter_id] => 43789
[area_id] => 1
[publish_date] => 1354312800
[first_publish_date] => 1014933600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 14
[image_url] => /assets/images/books/book_185490/185490.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/19/b185490.jpg
[isbn] => 978-960-501-119-2
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 0
[pages] => 370
[weight] =>
[dimensions] =>
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 18.99
[vat] => 23
[related_url] => http://ebooks.metaixmio.gr/store/library/books/isbn978-960-501-119-2
[last_update] => 1357645657
)
[3] => Array
(
[title_id] => 70315
[title] => Κοινωνιολογική θεωρία και εκπαίδευση
[subtitle] => Διακριτές προσεγγίσεις
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Επιστήμες της Αγωγής
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το βιβλίο αυτό, αξιοποιώντας την επιστημολογική ανάλυση του Habermas, επιχειρεί να αναδείξει και να αποσαφηνίσει τα διακριτά εννοιολογικά συστήματα των δομικών, των ερμηνευτικών και των συνδυαστικών (κριτικών) προσεγγίσεων της κοινωνιολογικής θεωρίας, τα οποία αποτελούν πλαίσια για τη μελέτη και την ταξινόμηση των διερευνήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί στο χώρο της Κοινωνιολογίας και της Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, επισημαίνονται τα στοιχεία εκείνα που διευκολύνουν την ένταξη των παραπάνω διερευνήσεων σε κάποιο από τα διακριτά εννοιολογικά συστήματα της κοινωνιολογικής θεωρίας. Οι επιστημολογικά θεμελιωμένες επιλογές και ταξινομήσεις των ποικίλων απόψεων, πέρα από το όποιο επιστημονικό ενδιαφέρον, μπορούν να βοηθήσουν και στην πληρέστερη κατανόησή τους.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => κοινωνιολογικη-θεωρια-και-εκπαιδευση-137173
[deleted] => 0
[category_id] => 8
[publisher_id] => 348
[writter_id] => 43789
[area_id] => 1
[publish_date] => 1014933600
[first_publish_date] => 1014933600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_70315/70315.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/08/b70315.jpg
[isbn] => 978-960-375-307-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 370
[weight] => 476
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 24.45
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1357645647
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.