Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 247317
[title] => Ψυχική υγεία παιδιού και εφήβου
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Η ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα για όσους ασχολούνται με την ψυχοσωματική υγεία του ανθρώπου. Οι αποκλίσεις της είναι ένα συχνό φαινόμενο και συνιστούν ένα σύνθετο πρόβλημα εξαιτίας των σοβαρών επιπτώσεων που μπορεί να επιφέρουν στη λειτουργικότητα του ατόμου, της οικογένειας και κατ’ επέκταση της κοινωνίας.
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε όλους όσους έχουν επαφή με παιδιά και εφήβους, και αφορά τόσο τους γονείς, όσο και παιδαγωγούς, ειδικούς ψυχικής υγείας, κοινωνικούς λειτουργούς, νοσηλευτές, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές και λειτουργούς σε άλλα συναφή επαγγέλματα.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ψυχικη-υγεια-παιδιου-και-εφηβου-488511
[deleted] => 0
[category_id] => 6
[publisher_id] => 221
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1588280400
[first_publish_date] => 1588280400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_247317/247317.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/25/b247317.jpg
[isbn] => 978-960-615-270-2
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 474
[weight] =>
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 2
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 22.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1590749071
)
[1] => Array
(
[title_id] => 231397
[title] => Ψυχική υγεία παιδιού και εφήβου
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Πολυσυλλεκτικό, με διάφορους συγγραφείς, ώστε να εξασφαλίζεται σφαιρικά και από διαφορετικές οπτικές γωνίες η θέαση της αλήθειας. Ένα βιβλίο που στοχεύει τόσο στην πολύτιμη σύνδεση με τις ρίζες, όπως είναι η θεωρία του Winnicott ή του Bowlby, όσο και στην αναζήτηση απαντήσεων στα αγωνιώδη ερωτήματα όπως τίθενται σήμερα.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => ψυχικη-υγεια-παιδιου-και-εφηβου-456707
[deleted] => 0
[category_id] => 6
[publisher_id] => 221
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1538341200
[first_publish_date] => 1538341200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_231397/231397.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/24/b231397.jpg
[isbn] => 978-960-615-140-8
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 348
[weight] =>
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 18.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1540449567
)
[2] => Array
(
[title_id] => 163463
[title] => Μεταγνώση
[subtitle] => Θεωρία και πράξη
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Είμαι γνώστης - από τη θέση μου - της μακροχρόνιας ενασχόλησης της δρος Ελεονώρας Παπαλεοντίου-Λουκά με ακαδημαϊκά θέματα και ειδικότερα με το αντικείμενο της "Μεταγνώσης", θέμα με το οποίο ασχολήθηκε τόσο ερευνητικά, όσο και συγγραφικά, αλλά και διδάσκοντάς το σε σεμινάρια με εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Ως εκ τούτου, θεωρώ ότι το βιβλίο "Μεταγνώση - Θεωρία και Πράξη", είναι ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια εκπαιδευτικών κάθε βαθμίδας - από την πρωτοβάθμια μέχρι και την τριτοβάθμια- αφού όχι μόνο θέτει ξεκάθαρα την έννοια και τη σημασία της Μεταγνώσης στη διαδικασία της μάθησης, αλλά και εξοπλίζει τους εκπαιδευτικούς με ένα ρεπερτόριο πρακτικών δραστηριοτήτων και στρατηγικών που τους καθιστούν ικανούς να προάγουν τις μεταγνωστικές δεξιότητες των μαθητών τους στην καθημερινή πράξη.
Δρ Μαρία Μιχαηλίδου, Επιθεωρήτρια Δημοτικής Εκπαίδευσης, Υπουργείο Παιδελιας Κύπρου
Η παρούσα έκδοση, από τη συνάδελφο Ελεονώρα Παπαλεοντίου-Λουκά, Διδάκτορα Ψυχολογίας, αποτελεί μια θετική συμβολή στην κάλυψη της ανάγκης που παρατηρείται σ' αυτό το χώρο, με τρόπο περιεκτικό και επαγγελματικό. Η τεράστια ενασχόληση, γνώση και αφοσίωσή της στον τομέα της μεταγνώσης, μαζί με την πολύωρη και «από πρώτο χέρι» εμπειρία της στο συγκεκριμένο αντικείμενο, καθώς και ο ενθουσιασμός που την διακατέχει, την οδήγησαν στη δημιουργία του πολύτιμου αυτού «εργαλείου», με τον τίτλο "Μεταγνώση - Θεωρία και Πράξη", το οποίο μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε εκπαιδευτικός, ανεξαρτήτως βαθμίδας. Το έργο αυτό περιλαμβάνει τόσο μια μια αναλυτική θεωρητική προσέγγιση, όσο και μια εύληπτη παρουσίαση πρακτικών στρατηγικών, τεχνικών και δραστηριοτήτων για την ανάπτυξη και βελτίωση των μεταγνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών.
Δρ Ανδρέας Μακρής, Κοσμήτορας Σχολής Τεχνών και Επιστημών της Αγωγής Ευρωπαικού Πανεπιστημίου Κύπρου
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => μεταγνωση-321309
[deleted] => 0
[category_id] => 13
[publisher_id] => 274
[writter_id] => 59521
[area_id] => 1
[publish_date] => 1275339600
[first_publish_date] => 1275339600
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/placeholders/blank_page_cover.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/17/b163463.jpg
[isbn] => 978-960-349-123-1
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 144
[weight] =>
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 14.50
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1309955471
)
)
)
[1] => Array
(
[type] => Επιμέλεια
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 103417
[title] => Σύγχρονες προσεγγίσεις στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Η εκπνοή της δεύτερης χιλιετίας σημαδεύτηκε με την αναγνώριση της καθοριστικής σπουδαιότητας της προσχολικής ηλικίας, ως της πιο σημαντικής περιόδου της ζωής του ανθρώπου αναφορικά με τη μεγιστοποίηση της ανάπτυξής του, τη διαμόρφωση της προσωπικότητάς του και τη θεμελίωση της εκπαίδευσής του. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και πιο σαφής η ανάγκη συστηματοποίησης και αναβάθμισης του έργου που επιτελείται στο νηπιαγωγείο, αφού όχι μόνο παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση των γνώσεων σε όλους τους τομείς, αλλά ταυτόχρονα γίνεται πιο έντονο το ενδιαφέρον για το παιδί της προσχολικής ηλικίας και η συνειδητοποίηση του ρόλου που επιτελεί το νηπιαγωγείο στα πρώτα κρίσιμα χρόνια της ζωής του.
Σ' έναν διαρκώς και ραγδαία μεταβαλλόμενο κόσμο, στον οποίο έχουν διαμορφωθεί νέοι τύποι διδασκαλίας-μάθησης και νέοι ρόλοι στην εκπαιδευτική διαδικασία, επιβάλλεται προβληματισμός, αναζήτηση, έρευνα και επικοινωνία για τα θέματα της παιδείας. Χρειάζεται συνεργασία και επικοινωνία μεταξύ όλων των λειτουργών, ακαδημαϊκών, ερευνητών και ενεργών εκπαιδευτικών πάνω στα σύγχρονα θέματα, τάσεις και προβλήματα που θα έχουν ενεργητική επίδραση στη σύγχρονη κοινωνία, οδηγώντας σε αποτελεσματικότερη παιδεία. Θα λειτουργήσουν προληπτικά για προβλήματα που πιθανόν να παρουσιαστούν, θεραπευτικά για όσα έχουν διαγνωστεί και ενισχυτικά για προγράμματα που θα πραγματωθούν.
Σε τούτα τα χρόνια, το βιβλίο αυτό αποκτά ιδιαίτερη αξία και συμπληρώνει ένα κενό στον τομέα της προδημοτικής εκπαίδευσης. Προσπάθειά του είναι να συνδυάσει την επιστημονική παιδαγωγική με την πρακτική πληροφόρηση και ευελπιστεί να αποτελέσει πολύτιμο εγχειρίδιο για όσους ασχολούνται, νοιάζονται και πονούν για το παιδί της προσχολικής ηλικίας, την αγωγή και την παιδεία του.
[contents] =>
[notes] => Πρόλογος: Αντουανέττα Κατσιολούδη.
[lang_code] => el
[seo_url] => συγχρονες-προσεγγισεις-στο-προγραμμα-του-νηπιαγωγειου-202133
[deleted] => 0
[category_id] => 13
[publisher_id] => 498
[writter_id] => 0
[area_id] => 1
[publish_date] => 1125522000
[first_publish_date] => 1125522000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_103417/103417.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/11/b103417.jpg
[isbn] => 978-960-402-205-2
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 374
[weight] => 804
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 26.01
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1310546281
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Παπαλεοντίου - Λουκά, Ελεονώρα
Εκδότης:
Τυπωθήτω
ISBN: 978-960-402-205-2
Αθήνα, 2005
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.