Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 250300
[title] => Θεωρία και πράξη της διδακτικής της δραματικής τέχνης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Θεατρικοί Τόποι
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Tο βιβλίο αυτό πραγματεύεται τη θεωρητική και πρακτική διάσταση της διδακτικής της δραματικής τέχνης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και επικεντρώνεται στις μεθόδους και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να διδαχτεί το διαδικαστικό δράμα σε παιδιά σχολικής ηλικίας.
Η δραματική τέχνη στην εκπαίδευση συμβάλλει στη μεταμόρφωση του ατόμου σε προσωπικό, σε μορφωτικό, σε θεραπευτικό, σε αισθητικό, σε καλλιτεχνικό και σε πολιτιστικό επίπεδο. Στο παρόν βιβλίο παρουσιάζονται οι αρχές της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση και οι τεχνικές της διδασκαλίας της στη σχολική τάξη. Παρατίθεται, επίσης, το πλαίσιο διδασκαλίας του εκπαιδευτικού δράματος στις τάξεις του Δημοτικού σχολείου, διαρθρωμένο σε ενότητες και υποενότητες. Για κάθε υποενότητα παρουσιάζονται ιδέες, οι οποίες μπορεί να χρησιμεύσουν ως αρχικός οδηγός. Προοδευτικά, οι δάσκαλοι με την αύξηση της εμπειρίας τους μπορούν να προσθέσουν κι άλλες δραστηριότητες ή να προσαρμόσουν αυτές που παρουσιάζονται εδώ σε διαφορετικά εννοιολογικά θέματα. Οι δραστηριότητες παρουσιάζονται σε τρεις κατηγορίες: α) εισαγωγικές β) κύριες και γ) καταληκτικές. Το βιβλίο αποτελείται από οκτώ κεφάλαια που αντικατοπτρίζουν τη θεωρητική, την αισθητική και την πρακτική διάσταση της διδακτικής της δραματικής τέχνης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Σκοπός του συγγραφέα είναι να καλύψει σχετικές ανάγκες τόσο των φοιτητών όσο και αυτών που ασχολούνται με τις μεθόδους διδακτικής του διαδικαστικού δράματος στην εκπαίδευση. Ειδικότερα, το βιβλίο στοχεύει να συμβάλει στην κατανόηση της χρήσης των μεθόδων και των τεχνικών του εκπαιδευτικού δράματος στη διδακτική πράξη. Τα διαπραγματευόμενα θέματα αυτού του βιβλίου είναι εξαιρετικά χρήσιμα σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για τη δημιουργική διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Ειδικότερα, το βιβλίο απευθύνεται σε θεατρολόγους, σε νηπιαγωγούς, σε δασκάλους, σε ηθοποιούς, σε δραματοθεραπευτές, σε ψυχολόγους και σε γονείς.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => θεωρια-και-πραξη-της-διδακτικης-της-δραματικης-τεχνης-στην-πρωτοβαθμια-εκπαιδευση-494385
[deleted] => 0
[category_id] => 49
[publisher_id] => 170
[writter_id] => 68029
[area_id] => 1
[publish_date] => 1601413200
[first_publish_date] => 1601413200
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_250300/250300.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/26/b250300.jpg
[isbn] => 978-960-02-3566-1
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 362
[weight] => 444
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 37
[original_lang] => 0
[translated_from] => 0
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 20.14
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1601456844
)
[1] => Array
(
[title_id] => 212366
[title] => Η αυτοσχέδια θεατρική έκφραση στη σχολική τάξη
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Θεατρικοί Τόποι
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται την αυτοσχέδια θεατρική έκφραση στη σχολική τάξη και επικεντρώνεται στις μεθόδους και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται, για να διδαχτεί ο θεατρικός αυτοσχεδιασμός σε παιδιά, εφήβους και ενηλίκους.
Σήμερα η παρουσία του θεατρικού αυτοσχεδιασμού είναι καθολική σε όλες τις μορφές της διδακτικής του θεάτρου στην εκπαίδευση, στο εκπαιδευτικό δράμα, στο δραματικό παιχνίδι, στο θέατρο της επινόησης και στην προετοιμασία της θεατρικής παράστασης. Στο παρόν βιβλίο παρουσιάζονται οι αρχές του αυτοσχεδιασμού και οι τεχνικές της διδασκαλίας του στη σχολική τάξη. Παρατίθενται, επίσης, ενδεικτικές προτάσεις δημιουργι-κών αυτοσχεδιαστικών δραστηριοτήτων για πρακτική εφαρμογή στη σχολική τάξη είτε στην προσχολική είτε στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί που θα θελήσουν να τις εφαρμόσουν στην τάξη τους έχουν τη δυνατότητα να τις τροποποιήσουν και να τις προσαρμόσουν στην ηλικιακή ομάδα των παιδιών που διδάσκουν. Οι αυτοσχεδιαστικές δραστηριότητες σχετίζονται τόσο με το στάδιο της προθέρμανσης του σώματος και της φωνής όσο και με το στάδιο της θεατρικής έκφρασης. Το βιβλίο αποτελείται από 4 κεφάλαια που αντικατοπτρίζουν την πορεία του αυτοσχεδιασμού από το επαγγελματικό θέατρο στο εκπαιδευτικό δράμα και στο εκπαιδευτικό θέατρο.
Σκοπός του συγγραφέα αυτού του βιβλίου είναι να καλύψει σχετικές ανάγκες τόσο των φοιτητών/τριών όσο και αυτών που ασχολούνται με τις μεθόδους διδακτικής του θεάτρου στην εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, να τους βοηθήσει να κατανοήσουν τη χρήση των μεθόδων και των τεχνικών του αυτοσχέδιου θεάτρου, περιγράφοντας πολλές αυτοσχεδιαστικές δραστηριότητες. Τα διαπραγματευόμενα θέματα αυτού του βιβλίου απευθύνονται σ’ όλους όσοι ενδιαφέρονται για τη δημιουργική διαπαιδαγώγηση των παιδιών.
Ειδικότερα απευθύνεται σε γονείς, σε ψυχολόγους, σε ηθοποιούς, σε δραματοθεραπευτές, σε φοιτητές και σε αποφοίτους των Παιδαγωγικών και Θεατρολογικών Τμημάτων όπως και σε νηπιαγωγούς και σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => η-αυτοσχεδια-θεατρικη-εκφραση-στη-σχολικη-ταξη-418687
[deleted] => 0
[category_id] => 49
[publisher_id] => 170
[writter_id] => 68029
[area_id] => 1
[publish_date] => 1475269200
[first_publish_date] => 1475269200
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_212366/212366.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/22/b212366.jpg
[isbn] => 978-960-02-3125-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 294
[weight] =>
[dimensions] => 21x14
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 18.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1476252189
)
[2] => Array
(
[title_id] => 120099
[title] => Η θεατρική αγωγή στο δημοτικό σχολείο
[subtitle] => Μια ψυχοκοινωνιολογική προσέγγιση
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Θεατρικοί Τόποι
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Η ερευνητική μελέτη που παρουσιάζεται σ' αυτό το βιβλίο σχετίζεται με την ανάπτυξη και την εφαρμογή κατάλληλων παιδαγωγικών παρεμβάσεων για τη διδασκαλία του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στο δημοτικό σχολείο. Η σκοποθεσία της εστιάστηκε στη μείωση των προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών, με τη βοήθεια των εννοιών και των τεχνικών της διαπροσωπικής επικοινωνίας. Στόχος της ερευνητικής μελέτης ήταν να εξετάσει τις παραμέτρους της προβληματικής συμπεριφοράς των μαθητών κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τις απαιτούμενες διαδικασίες για να βελτιωθεί η επικοινωνία ανάμεσα στον δάσκαλο-εμψυχωτή και τους μαθητές, και τα αποτελέσματα που παρατηρήθηκαν κατά την διάρκεια της εφαρμογής ενός πειραματικού προγράμματος με δραστηριότητες θεατρικού παιχνιδιού.
Η υλοποίηση αυτής της ερευνητικής μελέτης έγινε στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής σε Δημοτικό σχολείο της Αθήνας, το σχολικό έτος 2003-04, όπου αυτό το μάθημα διδάχτηκε σ' όλες τις τάξεις, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που προβλέπεται από το ωρολόγιο πρόγραμμα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Με βάση τα πορίσματα αυτής της ερευνητικής μελέτης μπορεί να υποστηριχθεί ότι κάθε δάσκαλος της Θεατρικής Αγωγής, ο οποίος θα αντιμετώπιζε παρόμοια προβλήματα συμπεριφοράς των μαθητών, θα είχε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει ανάλογες πειραματικές διαδικασίες, για να τροποποιήσει τα στοιχεία αυτών των προβληματικών καταστάσεων.
Τέλος, θεωρούμε ότι η μεθοδολογία και τα αποτελέσματα αυτής της ερευνητικής μελέτης θα αποβούν χρήσιμα στην εκπαιδευτική κοινότητα για τη διδασκαλία του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => η-θεατρικη-αγωγη-στο-δημοτικο-σχολειο-235395
[deleted] => 0
[category_id] => 49
[publisher_id] => 170
[writter_id] => 68029
[area_id] => 1
[publish_date] => 1175374800
[first_publish_date] => 1175374800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_120099/120099.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/13/b120099.jpg
[isbn] => 978-960-02-2084-1
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 11
[pages] => 294
[weight] => 558
[dimensions] => 21x15
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 19.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1178264137
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Τσιάρας, Αστέριος
Ο Αστέριος Τσιάρας γεννήθηκε στη Λάρισα το 1964. Σπούδασε Παιδαγωγικά και Κοινωνιολογία. Το 2003 απέκτησε τον τίτλο του διδάκτορα του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών, με μια εργασία για την Παιδαγωγική του Θεάτρου.
Έχει λάβει μέρος ως εισηγητής σε πολλές εκπαιδευτικές ημερίδες, έχει μιλήσει στο ραδιόφωνο, έχει δημοσιεύσει έξι βιβλία και αρκετά άρθρα για θέματα που αφορούν στη διδακτική του θεάτρου στην εκπαίδευση. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στη διδασκαλία του Εκπαιδευτικού Δράματος και του θεατρικού παιχνιδιού σε παιδιά, εφήβους και ενηλίκους.
Είναι εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και εργάζεται με απόσπαση στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης, διδάσκει στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.