Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 173842
[title] => Αναφορά / Αναπαράσταση
[subtitle] =>
[parallel_title] => Reference / Representation
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Πόσο εφικτή είναι μια αναπαράσταση;
Πόσο τα υπολείμματα του πραγματικού, οι αφηγήσεις και τα ιστορικά τεκμήρια επηρεάζουν τη διαχείριση της μνήμης;
Όποιες κι αν είναι οι απαντήσεις, 24 καλλιτέχνες δημιουργούν με τόλμη, ειλικρίνεια και ελευθερία τη διαδρομή που θα οδηγήσει σ' αυτές.
Έργα:
Νίκος Αλεξίου, Άννα Ανταλουδάκη, Μπάμπης Βενετόπουλος, Μωρίς Γκανης, Σίμης Γκατένιο, Γιάννης Γρηγοριάδης, Ειρήνη Ευσταθίου, Θοδωρής Ζαφειρόπουλος, Γιάννης Θεοδωρόπουλος, Απόστολος Καραστεργίου, Γιώργος Λάππας, Δέσποινα Μεϊμάρογλου, Κυριάκος Μορταράκος, Κώστας Μπασάνος, Δημήτρης Ξόνογλου, Νίκος Παπαδόπουλος, Νίνα Παπακωνσταντίνου, Ευτύχης Πατσουράκης, Μαρία Παλυζωίδου, Κύριλλος Σαρρής, Αγγελική Σβορώνου, Ευανθία Τσαντίλα, Κώστας Τσώλης, Τάσος Χριστάκης.
[contents] =>
[notes] => Κατάλογος έκθεσης στο πρόγραμμα φιλοξενούμενων δράσεων της 3ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης το διάστημα 29.9.-15.11.2011.
[lang_code] => el
[seo_url] => αναφορα-|-αναπαρασταση-341941
[deleted] => 0
[category_id] => 25
[publisher_id] => 242
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1314824400
[first_publish_date] => 1314824400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_173842/173842.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/18/b173842.jpg
[isbn] => 978-960-9489-17-1
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 134
[weight] => 326
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 37
[translated_from] => 37
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 12.78
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1333437606
)
[1] => Array
(
[title_id] => 150009
[title] => Διονύσης Σαββόπουλος: του '60 οι εκδρομείς
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Ένα λευκό εξώφυλλο μ' ένα μεγάλο διάτρητο "60'ς" (που ανοίγοντας αποκαλύπτει τα συγκεντρωμένα πλήθη στα Ιουλιανά της Αθήνας, στον Μάη του '68 στο Παρίσι και στο Γούντστοκ) δίνει το στίγμα του περιεχομένου και της αισθητικής στο συλλεκτικό λεύκωμα "Διονύσης Σαββόπουλος: του '60 οι εκδρομείς". Η έκδοση αυτή επιχειρεί να αποτυπώσει το ύφος και το ήθος της αναδρομής "στη δεκαετία όπου τα πάντα έμοιαζαν δυνατόν να συμβούν", που προτείνουν ο Διονύσης Σαββόπουλος και οι συνεργάτες του, με επίκεντρο τις πολύπλευρες εκδηλώσεις στο Παλλάς και στο κέντρο της Αθήνας, γιορτάζοντας τα 40 χρόνια από το "Περιβόλι του Τρελλού".
Στις 160 σελίδες του βιβλίου περιλαμβάνονται άρθρα για την ιστορική και κοινωνική πραγματικότητα στην Ελλάδα και στον κόσμο (Τάσος Σακελλαρόπουλος), για τα φοιτητικά κινήματα (Παύλος Τσίμας), για τις κοσμογονικές αλλαγές στην ελληνική μουσική (Λάμπρος Λιάβας) και στη διεθνή μουσική σκηνή (Στέλιος Ελληνιάδης), για τη λογοτεχνία και τις τέχνες (Γιώργος Χρονάς), για το θέατρο (Βασίλης Παπαβασιλείου), για τον κινηματογράφο (Σώτη Τριανταφύλλου), για τα εικαστικά (Μαρία Κοτζαμάνη), για την αρχιτεκτονική (Τάκης Κουμπής), για τη φωτογραφία (Πλάτων Ριβέλλης), για τον κόσμο της μόδας (Γιάννης Τσεκλένης), για τις επιστήμες και την τεχνολογία (Νίκος Γ. Ξυδάκης) και για τον αθλητισμό (Κώστας Μπλιάτκας).
Επίσης, περιέχονται αναλυτικά χρονολόγια με τα κυριότερα ιστορικά, κοινωνικά και καλλιτεχνικά γεγονότα στην Ελλάδα και στον κόσμο, καθώς και περισσότερες από 300 αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες, πίνακες, σχέδια, αφίσες, εξώφυλλα δίσκων και περιοδικών, διαφημίσεις και αντικείμενα που εικονογραφούν τη δυναμική, τις καινοτομίες και την αισθητική της "χρυσής δεκαετίας".
Τη συνολική επιμέλεια της έκδοσης έχει ο μουσικολόγος Λάμπρος Λιάβας, καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών και την καλλιτεχνική επιμέλεια ο Γιώργος Τζαμτζής.
[contents] =>
[notes] => Κατάλογος έκθεσης στο κεντρικό κτίριο του Μουσείο Μπενάκη, μεταξύ 17.12.2009 - 10.01.2010.
[lang_code] => el
[seo_url] => διονυσης-σαββοπουλος:-του-60-οι-εκδρομεις-294601
[deleted] => 0
[category_id] => 32
[publisher_id] => 8385
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1259618400
[first_publish_date] => 1259618400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/placeholders/blank_page_cover.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/16/b150009.jpg
[isbn] =>
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 160
[weight] =>
[dimensions] =>
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 10.09
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1263483845
)
[2] => Array
(
[title_id] => 121192
[title] => Εκλάμψεις της πόλης: Η αποσπασματική πόλη
[subtitle] => Δεκατέσσερις προτάσεις για τη διευθέτηση του χώρου στα Μακρά Τείχη της Αθήνας
[parallel_title] => La ville en éclats: Quatorze propositions pour l'aménagement du site des Long Murs, entre Athènes et Le Pirée
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Η Αθήνα είναι η πόλη-μανιφέστο της συγχρονικότητάς μας: μια πόλη θορυβώδης, με ατμοσφαιρική ρύπανση, μια πόλη εκτεταμένη και αποσπασματική. Απέναντι στις πόλεις της κουλτούρας και του ορθού λόγου προβάλλεται ως πόλη του μύθου και του χάους. Απέναντι στις πόλεις της τάξης, του μέτρου, ενσαρκώνει το υπέρμετρο και την απουσία κανονισμού. Επίσης, μοιάζει να είναι η πρέσβειρα στην Ευρώπη των αενάοκ επεκτεινόμενων μεγαλουπόλεων της Ασίας και της Νότιας Αμερικής, από το Σάο Πάουλο έως την Καλκούτα, από το Τόκυο έως το Μεξικό.
Το 1997, δεκατέσσερις ομάδες αρχιτεκτόνων ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του Ρισάρ Σκοφφιέ και του Τάκη Κουμπή για τη διευθέτηση της εμβληματικής ζώνης των Μακρών Τειχών που αντιστοιχούν στην οχυρωματική προστασία της αρχαίας οδού του Πειραιά. Αυτή η λωρίδα, μήκους τεσσάρων χιλιομέτρων και πλάτους εκατό πενήντα μέτρων, που περιλαμβάνεται σήμερα ανάμεσα στις γραμμές του Ηλεκτρικού και την οδό μεγάλης κυκλοφορίας, παραμένει ένα μείζον διακύβευμα της σκέψης για την ανάπτυξη και το μέλλον της ελληνικής πρωτεύουσας.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => εκλαμψεις-της-πολης:-η-αποσπασματικη-πολη-237581
[deleted] => 0
[category_id] => 26
[publisher_id] => 242
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1177966800
[first_publish_date] => 1177966800
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_121192/121192.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/13/b121192.jpg
[isbn] => 978-960-6654-43-5
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 205
[weight] => 437
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 4
[translated_from] => 4
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 15.99
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1246431600
)
[3] => Array
(
[title_id] => 175744
[title] => Athens 2002 Absolute Realism
[subtitle] =>
[parallel_title] => Αθήνα 2002 απόλυτος ρεαλισμός
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Τα αρχιτεκτονικά αντικείμενα, όλο και πιο επιτηδευμένα και συγχρόνως αυτιστικά, δεν συγκροτούν πλέον το μέλλον της αρχιτεκτονικής, η οποία εξαρτάται κατ ουσίαν από την πόλη και την ικανότητά της να ανανεώνεται, να εξαπλώνεται, να δημιουργεί συσχετισμούς.
Αντί να παρουσιάσουμε μεμονωμένα έργα, δείχνουμε μια πόλη: την Αθήνα. Όχι την αρχαία Αθήνα, την οποία φωτογραφίζουν εκατομμύρια τουρίστες απ' όλο τον κόσμο, αλλά τη σύγχρονη Αθήνα, που εξαπλώνεται από το Φάληρο έως την Κηφισιά, από το Κερατσίνι έως τη Βουλιαγμένη· αυτή την αστικοποίηση που κανείς δεν θέλει να βλέπει, ούτε να τη γνωρίζει.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => athens-2002-absolute-realism-345715
[deleted] => 0
[category_id] => 26
[publisher_id] => 242
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1009836000
[first_publish_date] => 1009836000
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 3
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_175744/175744.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/18/b175744.jpg
[isbn] => 978-960-7980-36-6
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 243
[weight] =>
[dimensions] =>
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 0.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1347529684
)
)
)
[1] => Array
(
[type] => Ευθύνη Σειράς
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 137062
[title] => Εν πτήσει: Συνομιλίες για την αρχιτεκτονική
[subtitle] => Με τον Τάκη Κουμπή
[parallel_title] =>
[original_title] =>
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Αρχιτεκτονικές Εκλάμψεις
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => "... Σ' αυτή τη συνομιλία ο Τάσος Μπίρης καλείται να αποσαφηνίσει τα ερωτήματα που αφορούν την πιστότητά του στο μοντερνισμό -την οποία ενίοτε χαρακτηρίζει ως "άπιστη πιστότητα"- διαλύοντας τις συγχύσεις που συχνά τον ανήγαγαν αδικαιολόγητα σε μια άτεγκτη και κατηγορηματική μορφή. Συνεπώς, ο Τ. Μπίρης προασπίζεται την επιλογή μιας αέναης ζωντανής πορείας του μοντερνισμού, του οποίου η ζωή αποτελεί εντέλει σύμφυτο στοιχείο, αλλά και διαχωρίζει τη θέση του από τους μετα-νεομοντέρνους αρχιτέκτοντες, φωτίζοντας τις αγεφύρωτες διαφορές, τις τεράστιες αποστάσεις που τον χωρίζουν από τις σημερινές αρχιτεκτονικές της επίφασης, της μόδας και της εικόνας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι απορρίπτει συλλήβδην τις νέες τάσεις, παρά τη ριζική αμφισβήτηση του ιδεολογήματος του "νέου", δεδομένου ότι επιχειρεί να τις προσεγγίσει, να τις διερευνήσει, προσδιορίζοντας ορισμένες αξιόλογες προτάσεις. Ενάντια στη "λεξιλαγνεία", τη ρητορική και την αυτοαναφορική ανάλυση ορισμένων αρχιτεκτόνων, προτείνει τη ριζοσπαστικότητα της αρχιτεκτονικής πρότασης, τον ενστόχαστο σχεδιασμό και την προτεραιότητα της σύνθεσης, της υλικότητας και της "φυσικής του χώρου", ως αντιστάθμισμα των εννοιολογικών δανείων και των μεταφορών του λόγου. Επιπλέον, θα πρέπει να επισημάνουμε το γεγονός ότι επιλέγει, σε μια εποχή που εντέλλεται τα κελεύσματα των παγκοσμιοποιημένων αρχιτεκτόνων, να αντισταθεί, να υποδείξει άλλες διαδρομές, όταν ακόμη και οι θαυμάσιες λέξεις της αντίστασης ή της πολεμικής ακυρώνονται ή μηδενίζονται..."
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => εν-πτησει:-συνομιλιες-για-την-αρχιτεκτονικη-269199
[deleted] => 0
[category_id] => 26
[publisher_id] => 561
[writter_id] => 11134
[area_id] => 1
[publish_date] => 1199138400
[first_publish_date] => 1199138400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_137062/137062.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/14/b137062.jpg
[isbn] => 978-960-7182-04-3
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 367
[weight] => 1053
[dimensions] => 22x22
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] =>
[translated_from] =>
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 39.75
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1227621490
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Κουμπής, Τάκης
Ο Τάκης Κουμπής σπούδασε αρχιτεκτονική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και στην Αρχιτεκτονική Σχολή Paris la Villette της Γαλλίας (1984). Κάτοχος DEA φιλοσοφίας (Universite Paris I - Σορβόννη), συνεργάστηκε σε πολλές μελέτες του Γραφείου Fernando Montes (1980-1983) στο Παρίσι. Έλαβε επιχορήγηση από το Γραφείο Αρχιτεκτονικής Έρευνας (BRA) της Γαλλίας για να συντάξει ερευνητική εργασία με θέμα "Αρχιτεκτονική και Τελετουργία" (1987). Μετά την επιστροφή του από τη Γαλλία συμμετείχε στη δημιουργία του περιοδικού "Τεύχος" και εν συνεχεία διηύθυνε το αρχιτεκτονικό τμήμα του περιοδικού ARTI από το 1992 έως το 1998. Διατηρεί γραφείο στην Αθήνα. Εκπονεί και υλοποιεί μελέτες κυρίως για κατοικίες. Στη Βενετία συμμετείχε σε διάφορες Μπιενάλε. Διετέλεσε επιμελητής, μαζί με τον Richard Scoffier, της διεθνούς έκθεσης "Η αποσπασματική πόλη" (Αθήνα 1997, Παρίσι 2000). Δίδαξε αρχιτεκτονική σύνθεση στη Σχολή Αρχιτεκτόνων του Ε.Μ.Π. (2003-2005). Από το 2006 διδάσκει στο μεταπτυχιακό τμήμα της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών.
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.