Array
(
[0] => Array
(
[type] => Συγγραφέας
[books] => Array
(
[0] => Array
(
[title_id] => 201800
[title] => Αποτελεσματική επικοινωνία στις σύγχρονες επιχειρήσεις
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => Integrated Business Communication in a Global Marketplace
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] =>
[subseries_title] =>
[technical_requirements] => epub
[summary] => Η επικοινωνία έχει ιδιαίτερη σημασία για την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων, τη λειτουργία των ομάδων και την ηγεσία. Το βιβλίο προωθεί μια διεπιστημονική προσέγγιση της επικοινωνίας μέσω συνεργατικών διδακτικών διαδικασιών. Οι συγγραφείς παρουσιάζουν τις τελευταίες θεωρητικές εξελίξεις, μαζί με πρακτικά παραδείγματα και ερμηνείες διάφορων τρόπων επιχειρηματικής επικοινωνίας, καλύπτοντας όλες τις βασικές έννοιες.
Τα θέματα εξετάζονται από τη σκοπιά του μάρκετινγκ, του μάνατζμεντ, των δημοσίων σχέσεων, της προώθησης και της επιχειρησιακής επικοινωνίας. Αναλύεται ακόμη ο ρόλος των νέων μέσων ενημέρωσης, της πλαισίωσης, της διάχυσης της καινοτομίας και των πολιτισμικών διαφορών.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => αποτελεσματικη-επικοινωνια-στις-συγχρονες-επιχειρησεις-397601
[deleted] => 0
[category_id] => 24
[publisher_id] => 427
[writter_id] => 80260
[area_id] => 1
[publish_date] => 1420063200
[first_publish_date] => -2147483648
[future_publish_date] => -2147483648
[availability_id] => 6
[type_id] => 14
[image_url] => /assets/images/books/book_201800/201800.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/21/b201800.jpg
[isbn] => 978-960-586-008-0
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 0
[pages] => 424
[weight] => 0
[dimensions] =>
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] => 0
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 0
[subseries_no] => 0
[age_from] => 0
[age_to] => 0
[price] => 25.00
[vat] => 6
[related_url] => http://kritiki.gr/product/apotelesmatiki-epikinonia-stis-sig/
[last_update] => 1653634559
)
[1] => Array
(
[title_id] => 138652
[title] => Αποτελεσματική επικοινωνία στις σύγχρονες επιχειρήσεις
[subtitle] =>
[parallel_title] =>
[original_title] => Integrated Business Communication in a Global Marketplace
[alternative_title] =>
[collection] =>
[series_title] => Επιστημονική Βιβλιοθήκη
[subseries_title] =>
[technical_requirements] =>
[summary] => Η επικοινωνία έχει ιδιαίτερη σημασία για την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων, τη λειτουργία των ομάδων και την ηγεσία. Το βιβλίο προωθεί μια διεπιστημονική προσέγγιση της επικοινωνίας μέσω συνεργατικών διδακτικών διαδικασιών. Οι συγγραφείς παρουσιάζουν τις τελευταίες θεωρητικές εξελίξεις, μαζί με πρακτικά παραδείγματα και ερμηνείες διάφορων τρόπων επιχειρηματικής επικοινωνίας, καλύπτοντας όλες τις βασικές έννοιες.
Τα θέματα εξετάζονται από τη σκοπιά του μάρκετινγκ, του μάνατζμεντ, των δημοσίων σχέσεων, της προώθησης και της επιχειρησιακής επικοινωνίας. Αναλύεται ακόμη ο ρόλος των νέων μέσων ενημέρωσης, της πλαισίωσης, της διάχυσης της καινοτομίας και των πολιτισμικών διαφορών.
[contents] =>
[notes] =>
[lang_code] => el
[seo_url] => αποτελεσματικη-επικοινωνια-στις-συγχρονες-επιχειρησεις-272371
[deleted] => 0
[category_id] => 24
[publisher_id] => 427
[writter_id] => 7912
[area_id] => 1
[publish_date] => 1225490400
[first_publish_date] => 1225490400
[future_publish_date] => 0
[availability_id] => 1
[type_id] => 1
[image_url] => /assets/images/books/book_138652/138652.jpg
[image_url_old] => /wp-content/uploadsTitleImages/14/b138652.jpg
[isbn] => 978-960-218-603-9
[isbn2] =>
[isbn3] =>
[ismn] =>
[cover_id] => 16
[pages] => 418
[weight] => 716
[dimensions] => 24x17
[series_no] => 0
[collection_isbn] =>
[volume_no] => 0
[total_volumes] => 0
[lang] =>
[original_lang] => 1
[translated_from] => 1
[edition_no] => 1
[subseries_no] => 0
[age_from] =>
[age_to] =>
[price] => 36.00
[vat] => 6
[related_url] =>
[last_update] => 1297254895
)
)
)
)
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Αγαπητοί συνεργάτες, Η νέα ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ τέθηκε σε εφαρμογή και για ένα μικρό χρονικό διάστημα θα ενσωματώνει προτάσεις βελτίωσης. Στη φάση αυτή, η καταγραφή των νέων εκδόσεων γίνεται με αργούς ρυθμούς, λόγω διαφόρων τροποποιήσεων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι εκδότες θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν αφ' εαυτού τις νέες κυκλοφορίες.
Συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Stuart, Bonnye E.
Η Bonnye E. Stuart διδάσκει μαζική επικοινωνία στο Winthrop University στην Καλιφόρνια.
Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία
Bonnye Stuart
Εκδότης:
Κριτική
ISBN: 978-960-586-008-0
Αθήνα, 2015
We use cookies to enhance your experience. By clicking "Accept All Cookies," you agree to the use of all cookies on our website.